Koupe FF2
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Ecoboost nebo atmosféra?
Meli jsme odtamtud dve auta a v pohode.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Martassss
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 26.01.2021 14:29
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Ecoboost nebo atmosféra?
Dík, ja dnes narazil na ff2 od chlapka, kterej jim vozí auta.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4803
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ecoboost nebo atmosféra?
Auto Re pas je tu někde téma a tam bych auto nebral,ale pro člověka co tomu nerozumí to naleštěj a moc nepozná a je spokojenej.Jinak většinou bořenky po opravách a stočenky.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Ecoboost nebo atmosféra?
Tak se podel o zkušenosti, ja mam dve. Borenky poznáš hned podle inzerátu. Hádej jak.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Martassss
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 26.01.2021 14:29
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Ecoboost nebo atmosféra?
Take me to zajímá
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Ecoboost nebo atmosféra?
Ja jsem vzdycky extra opatrnej, takze jsem si vse overoval v Německu, serviska seděla. Nalesteny auta jsou a pak se časem objevi treba ryhy u klik, ale cekal by nekdo u ojetiny neco jineho? Sve jsem prodal jako 15lete s 200 tis.km, bylo porad v moc peknem stavu. Druhe v rodine jezdi dodnes bez problemu. Pokud neni v inzerátu nehavarovane, je opravené po nějakém tukanci.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4803
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ecoboost nebo atmosféra?
Já bych si tam nekoupil ani čepičku na ventilek.Stejný šmejdi jako AAA apod.
viewtopic.php?f=149&t=12212
viewtopic.php?f=149&t=12212
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Ecoboost nebo atmosféra?
Tak to placas nesmysly.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Koupe FF2
FF2 už budou rezavy. Šel bych do novějšího
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Koupe FF2
Nevim jestli u ff3 byla lepsi antikorozni ochrana, stejne za ty penize koupi nejaky r.v. 2010 +/- 1 rok.
Mne treba by u ff3 vadilo, ze je mensi, ff2 byl z hlediska prostoru hodne slusny. Ze bude ff3 lepe odhlucnen atd.,to je pravda. On taky s 1.6 toci na petku o dost mene nez ff2, tuším nejakych 3500 vs 4000 pri 130.
Mne treba by u ff3 vadilo, ze je mensi, ff2 byl z hlediska prostoru hodne slusny. Ze bude ff3 lepe odhlucnen atd.,to je pravda. On taky s 1.6 toci na petku o dost mene nez ff2, tuším nejakych 3500 vs 4000 pri 130.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 01.12.2012 09:56
Životnost benzinového motoru 1.6 74kW
Zdravim,
měl bych dotaz ohledně životnosti benzínového motoru 1.6 74kw. Pokukuji po Focusu Combi r.v. 2008 a dál (po FL). Teď jsem narazil na jeden kousek, ale má najeto kolem 230 000 km (r.v.2008). Bude to auto pro manželku, která většinu má nájezdu po městě, max. občasně na chatu - ročně tak 3k až 4k. Takže ani nepotřebuji, aby motor vydržel dalších 100k, ale je reálné že ty motory 300k bez větších problémů dají? Je mi jasné, že hodně záleží, jak se servisovalo atd. Ale kolik tak motor může najet?
Zase nevím, jestli má smysl kupovat auto s nižším nájezdem, když s ním ročně najedeme tak málo.
Všem díky za odpovědi.
měl bych dotaz ohledně životnosti benzínového motoru 1.6 74kw. Pokukuji po Focusu Combi r.v. 2008 a dál (po FL). Teď jsem narazil na jeden kousek, ale má najeto kolem 230 000 km (r.v.2008). Bude to auto pro manželku, která většinu má nájezdu po městě, max. občasně na chatu - ročně tak 3k až 4k. Takže ani nepotřebuji, aby motor vydržel dalších 100k, ale je reálné že ty motory 300k bez větších problémů dají? Je mi jasné, že hodně záleží, jak se servisovalo atd. Ale kolik tak motor může najet?
Zase nevím, jestli má smysl kupovat auto s nižším nájezdem, když s ním ročně najedeme tak málo.
Všem díky za odpovědi.
- Marlosk
- Junior
- Příspěvky: 203
- Registrován: 18.10.2020 08:40
Re: Životnost benzinového motoru 1.6 74kW
Ahoj,
Vydrží - příbuzný má tenhle motor koupený se 120k, předělaný na plyn cca ve 150k, teď má 350k a pořád jezdí jen s normálním servisem/spotřebákem (pokud vím, tak nějaké štelování bylo nutné jen na tom plynu, a pak nedávno těsnost chlazení). Takže životnost mechaniky při pravidelné výměně oleje skoro neomezená, jako u Favorita .
EDIT: Teda, jeden případ u mě jako nováčka nic statisticky neznamená, ale já tomu věřím a zdejší znalci myslím budou souhlasit . Proto jsem kupoval do MK3 jeho evoluci Ti-VCT, když ten tvůj vyhlídnutý "originál" se tam už nedával.
Vydrží - příbuzný má tenhle motor koupený se 120k, předělaný na plyn cca ve 150k, teď má 350k a pořád jezdí jen s normálním servisem/spotřebákem (pokud vím, tak nějaké štelování bylo nutné jen na tom plynu, a pak nedávno těsnost chlazení). Takže životnost mechaniky při pravidelné výměně oleje skoro neomezená, jako u Favorita .
EDIT: Teda, jeden případ u mě jako nováčka nic statisticky neznamená, ale já tomu věřím a zdejší znalci myslím budou souhlasit . Proto jsem kupoval do MK3 jeho evoluci Ti-VCT, když ten tvůj vyhlídnutý "originál" se tam už nedával.
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Životnost benzinového motoru 1.6 74kW
Pokud má tento motor náležitý servis (olej, filtry) tak vydrží hodně. Pokud se udělají správně a včas rozvody a přitom někdo koukne na vůle ventilů. Je tu toho o tomto motoru popsáno spousta. Pro ff2 je trochu slabý, ale pro manželku do města bude stačit. Jen trefit ten správný kus.
viewtopic.php?f=13&t=43387
viewtopic.php?f=13&t=43387
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Ozzman
- Člen klubu
- Příspěvky: 1016
- Registrován: 22.04.2010 22:35
- Bydliště: Brno
Re: Životnost benzinového motoru 1.6 74kW
A taky pozor na pistni cepy
viewtopic.php?f=68&t=46664
viewtopic.php?f=68&t=46664
Ford Kuga III, 1.5 EB (110 kw) Titanium, r.v. 2024
Ford Focus III, combi, 1.6 Ti-VCT (77 kw), r.v. 2017
Ford Focus II, combi, 1.6 16V (74 kw), r.v. 2010 - bylo
Mazda BA 323 GLE sedan, 1.8 16V (85 kw), r.v. 1997 - bylo
Ford Focus III, combi, 1.6 Ti-VCT (77 kw), r.v. 2017
Ford Focus II, combi, 1.6 16V (74 kw), r.v. 2010 - bylo
Mazda BA 323 GLE sedan, 1.8 16V (85 kw), r.v. 1997 - bylo
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 01.12.2012 09:56
Re: Životnost benzinového motoru 1.6 74kW
Díky za odpovědi.
miki21: je mi jasné, že je to hodně o servisu. Ale to asi člověk může jenom doufat, že byl prováděn. Na předchozí téma jsem trochu koukal. Tam jsem se ujistil, že asi budu chtít 1.6 74kW. Měl jsem tento motor v podstatě stejném focusu, ale hatchback. Manželka teďka jezdí ve fabii 1.4 44kW, tak si myslím, že to bude zlepšení.
miki21: je mi jasné, že je to hodně o servisu. Ale to asi člověk může jenom doufat, že byl prováděn. Na předchozí téma jsem trochu koukal. Tam jsem se ujistil, že asi budu chtít 1.6 74kW. Měl jsem tento motor v podstatě stejném focusu, ale hatchback. Manželka teďka jezdí ve fabii 1.4 44kW, tak si myslím, že to bude zlepšení.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: phromcik a 31 hostů