Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 31.03.2015 21:59
Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
Dobrý den,
během dvou měsíců si chci koupit Ford Focus kombi
Rok výroby: od 2008 (facelift)
Najeto: do 150000 km
Motor: 1,8 TDCi 85kW
Cena: do 130000,-
Mé okolí mě odrazuje s komentáři typu: "Tam Fordem, vlakem nazpátek".
Že prý je hodně poruchový (Agr ventil, turbo, vstřiky a dpf filtr) a má drahé náhradní díly oproti např. Octávce. Rád bych slyšel názor více lidí než jen dvou mých kamarádů co mají Octávku
Kde zjistím jestli ten motor má DPF?
Osobně se v autech vůbec nevyznám, tak budu rád za jakékoliv komentáře a názory, který by mi mohli pomoct při rozhodování.
Díky
během dvou měsíců si chci koupit Ford Focus kombi
Rok výroby: od 2008 (facelift)
Najeto: do 150000 km
Motor: 1,8 TDCi 85kW
Cena: do 130000,-
Mé okolí mě odrazuje s komentáři typu: "Tam Fordem, vlakem nazpátek".
Že prý je hodně poruchový (Agr ventil, turbo, vstřiky a dpf filtr) a má drahé náhradní díly oproti např. Octávce. Rád bych slyšel názor více lidí než jen dvou mých kamarádů co mají Octávku
Kde zjistím jestli ten motor má DPF?
Osobně se v autech vůbec nevyznám, tak budu rád za jakékoliv komentáře a názory, který by mi mohli pomoct při rozhodování.
Díky
- Mufin01
- Test driver
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 04.10.2010 15:32
- Bydliště: štatl jak sviňa
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
Ptát se Ochcávkářů, jaký mají názor na Ford?
Asi základní otázka je ta, jestli vůbec diesel potřebuješ.
Motor DPF nemá, EGR se dá bez problémů zaslepit. Obecně se traduje, že je to z této generace dýzlů od Forda největší držák
Asi základní otázka je ta, jestli vůbec diesel potřebuješ.
Motor DPF nemá, EGR se dá bez problémů zaslepit. Obecně se traduje, že je to z této generace dýzlů od Forda největší držák
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 31.03.2015 21:59
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
Jo, já zapomněl napsat, že ti Octavisti sou automechanici.
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 31.03.2015 21:59
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
Aha, to je dobrá otázka Ročně najezdím 12-15 tisíc km. Myslel jsem, že diesel je jasná volba.Mufin01 píše:Asi základní otázka je ta, jestli vůbec diesel potřebuješ.
- finsa
- Pokročilý
- Příspěvky: 655
- Registrován: 22.01.2013 13:58
- Bydliště: KönigGratz
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
S tímhle nájezdem nemá nafta moc smysl, to si radši kup benzín který nemá tolik věcí které se můžou rozbít, kor u ojetého auta.
Ochcávkáře neposlouchej, ten jejich střep je +- stejně spolehlivej jako ostatní auta, akorát za vyšší cenu, a tak se to snaží zamaskovat kecama o tom jak se to nesere a jezdí za hubičku.
Ochcávkáře neposlouchej, ten jejich střep je +- stejně spolehlivej jako ostatní auta, akorát za vyšší cenu, a tak se to snaží zamaskovat kecama o tom jak se to nesere a jezdí za hubičku.
FF II FL 1.6 16V kombi Panther Black
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.
- Mufin01
- Test driver
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 04.10.2010 15:32
- Bydliště: štatl jak sviňa
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
wolfjunior: Kup benzín a máš po starostech. Diesel leda bys kápnul na kus s nízkým nájezdem, jasnou historií a věděl bys kdo s tím jak jezdil a co do toho tankoval. Takový kauf je ale z říše snů
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
pribeh jednoho mistniho clena s 1,8tdci , jezdil do prace do rakouska a nemecka tak obcasne opravy venku
koupeno s cca 100000km , nyni najeto za cca 5let 80t cili celkem 180t km za tu dobu opravy
alternator - rakousko cca 500euro
EGR - nemecko cca 600euro (nesel zaslepit - hazel elektronickou chybu )
chladic klimy -unik kolem nýtků (neni rozhodujici motorizace ) cena cca 5000 s naplnenim
trubka k EGR - cena cca 3000 s praci
turbo - cena s odtahem a praci cca 24000kc
co ho ceka nyni
dvouhmota - odhad ceny cca 10000 setrvak a 7000 spojkova sada + cca 3000prace celkem 20000kc
rozvody - material cca 21000kc + 3500-4000 prace (vcetne retezove sady a napinaku )
do ted ho to stalo cca 60t kc a dalsich cca 50t ho bude cekat (mozna min kdyz se rozhodne pro jednohmotu )v dohledne dobe .
upora oproti benzinu cca 1l nafty , co jsem se ho ptal tak jezdil za 6-6,5l , coz je 800l nafty a pri cene cca 31kc za litr je to uspora cca 25000kc proti investovaným prvním 60tkc . nevim ale zda to vyydrzi dalsich 180t km bez investice jedine koruny kdyz udela rozvody a spojku a aby se mu vyrovnal rozdil benzin nafta , je to zajimavy adrenalinovy zazitek ale ja bych na to nervy nemel .
ale jako na dilne je to dobre i pri placeni teda jen z mojeho pohledu
koupeno s cca 100000km , nyni najeto za cca 5let 80t cili celkem 180t km za tu dobu opravy
alternator - rakousko cca 500euro
EGR - nemecko cca 600euro (nesel zaslepit - hazel elektronickou chybu )
chladic klimy -unik kolem nýtků (neni rozhodujici motorizace ) cena cca 5000 s naplnenim
trubka k EGR - cena cca 3000 s praci
turbo - cena s odtahem a praci cca 24000kc
co ho ceka nyni
dvouhmota - odhad ceny cca 10000 setrvak a 7000 spojkova sada + cca 3000prace celkem 20000kc
rozvody - material cca 21000kc + 3500-4000 prace (vcetne retezove sady a napinaku )
do ted ho to stalo cca 60t kc a dalsich cca 50t ho bude cekat (mozna min kdyz se rozhodne pro jednohmotu )v dohledne dobe .
upora oproti benzinu cca 1l nafty , co jsem se ho ptal tak jezdil za 6-6,5l , coz je 800l nafty a pri cene cca 31kc za litr je to uspora cca 25000kc proti investovaným prvním 60tkc . nevim ale zda to vyydrzi dalsich 180t km bez investice jedine koruny kdyz udela rozvody a spojku a aby se mu vyrovnal rozdil benzin nafta , je to zajimavy adrenalinovy zazitek ale ja bych na to nervy nemel .
ale jako na dilne je to dobre i pri placeni teda jen z mojeho pohledu
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4754
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
Můžu přidat pro srovnání moje auto s 1,6 benzínem:
Koupeno s cca 133000 km, dneska 193000 km, tj. za 6 let 60000 km.
Asi ve 142000 km auto přestalo jet, při přidání plynu se spíš dusilo, pak už nešlo skoro ani nastartovat. Rozsypaný katalyzátor, ucpané výfukové potrubí, takže všechno museli vyměnit, cena i s prací 14500 Kč. (A chvíli jim trvali, než na to přišli.)
Ve 148000 km cívka 2500 Kč (měnil jsem si sám, auto jelo na tři válce a byly cítit vibrace).
Ve 162000 km motor kaput, jednou jsem nastartoval, hned to zdechlo a už to nešlo natočit. Motor se potkal, přestože rozvody jsem nechal dělat při 140000 km. Jeden ventil byl zaraženej do pístu jako hřebík. Oprava motoru nerentabilní, takže výměna motoru za jiný z vrakáče, současně výměna spojky (byla už krátce před smrtí a doporučili mi to udělat rovnou, když už je to na dílně a rozebraný), nových rozvodů, oleje, filtru, fridexu a práce skoro 40000 Kč.
(Neuvádím další náklady na běžný servis.)
Koupeno s cca 133000 km, dneska 193000 km, tj. za 6 let 60000 km.
Asi ve 142000 km auto přestalo jet, při přidání plynu se spíš dusilo, pak už nešlo skoro ani nastartovat. Rozsypaný katalyzátor, ucpané výfukové potrubí, takže všechno museli vyměnit, cena i s prací 14500 Kč. (A chvíli jim trvali, než na to přišli.)
Ve 148000 km cívka 2500 Kč (měnil jsem si sám, auto jelo na tři válce a byly cítit vibrace).
Ve 162000 km motor kaput, jednou jsem nastartoval, hned to zdechlo a už to nešlo natočit. Motor se potkal, přestože rozvody jsem nechal dělat při 140000 km. Jeden ventil byl zaraženej do pístu jako hřebík. Oprava motoru nerentabilní, takže výměna motoru za jiný z vrakáče, současně výměna spojky (byla už krátce před smrtí a doporučili mi to udělat rovnou, když už je to na dílně a rozebraný), nových rozvodů, oleje, filtru, fridexu a práce skoro 40000 Kč.
(Neuvádím další náklady na běžný servis.)
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
akorat to ze se to potkalo nebyla chyba auta ale servisu protoze nedotahli kliku a taky se to s jinym motorem bez spojky da udelat kolem 22000kc (+spojka 8000) prace jak pises je v demontazi a montazi
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Andymaniac
- Junior
- Příspěvky: 480
- Registrován: 21.10.2011 10:42
- Bydliště: Praha 8
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
Asi takhle, v práci mám jedničkovou octávku 1,9 tdi a to je nezničitelný auto. Je tu několik kousků s nájezdem větším než 400 tkm. Doma mám 1,8 TDCi. Z toho co jsem tu tak na fóru četl a vlastních zkušeností můžu říct, že těmto autům nejčastěji odcházejí vstřikovače, někomu i čerpadla, občas zlobí EGR, který u po FL modelů nejde zaslepit a jako snad všem Fordům alternátory. Kolem 150 tis se začíná většinou hlásit dvouhmota. Jinak je to skutečně považováno za nejspolehlivější diesel ve Fordu
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
-
- Test driver
- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
Co to je za kec ze po faceliftu nejde zaslepit?ja jsem ho zaslepil,ale motor měl horší chod..zkoušel jsem to zaslepit z duvodu cukaní ne že by auto mělo špatné otačky atd..to že u 1.8tdci odchazi vstřiky a čerpadla a porouchavají se alternatory to je pravda no
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
on ma na mysli ze u stareho(FF1) je rizen podtlakem a neni problem ho zaslepit , tady kdyz ho zaslepis a bude vadny po elektronicke strance tak ho musis vymenit .
egr u FF2 je stejny jak fl tak predfl
egr u FF2 je stejny jak fl tak predfl
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
Vstřiky odchází tak možná tobě a to proto že to tvoje auto někdo pokurvil .Klvys píše:Co to je za kec ze po faceliftu nejde zaslepit?ja jsem ho zaslepil,ale motor měl horší chod..zkoušel jsem to zaslepit z duvodu cukaní ne že by auto mělo špatné otačky atd..to že u 1.8tdci odchazi vstřiky a čerpadla a porouchavají se alternatory to je pravda no
Teď vám řeknu svůj příběh :
První FII 1,8TDCI koupeno v Eurodieslu Jihlava 57000km na motoru se neměnilo vůbec nic jen trubka k turbu dneska ji koupíte za 600kč jen tu hadici.
92000-pření kotouče- 2900kč
102000-zadní tlumiče -3200kč
108000-přední náboj pravý-2600kč
113000-hadice-1300kč
113500-přední tlumiče-3000kč
118000-náboj přední levý-2200kč
121200-rozvody,drážkovaný -měnil jsem pro sichr -řemen byl v pořádku-4200kč
129000-náboj zadní pravý-2600
132000-baterie-2070kč
141000-silenblok příčného ramene (ten sem urval já vymet jsem díru a pořádnou asi ve 100km/h)
Auto mi ve 147000km nabourali a šlo do světa věřim tomu že by sloužilo ještě několik let.
Druhý Focus II po FL rv.2008
Modrá služební plečka ,ale má správné srdce 1,8TDCI stav km 125000 uplná servisní historie.
Nicméně po koupi se dělalo.
129000-všechny desky +kotouče zadní na předek jsem použil starý z prvního Focuse nechal jsem je srovnat 3700kč na tyto součástky jsem dostal slevu z kupní ceny 5000kč.
131600-přední tlumiče 4500kč originál sada už bych je nekoupil vyrobené v Polsku
160000-rozvody kompletní oba řemeny ,všechny filtry i olej za 9000kč práce 3000kč -provedl mechanik z Fordu
A to je všechno na prvním jsem najel 90000km na motoru bez závad ,na druhém zatím 50000km bez závad.1,8TDCI nemá DPF filtr a nikdy ho neměla a EGR odchází těm co tankujou naftu co do euro IV nepatří a motaj se kolem komína mě EGR fungoval bezproblémů.
Všechno záleží na tom co koupíš a od koho
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
to asi nebyly kompletni rozvody kdyz material jen v pripade kombinace remen-retez je material 21000 v pripade remen remen je to asi o 4000 menetomason píše: 160000-rozvody kompletní oba řemeny ,všechny filtry i olej za 9000kč práce 3000kč -provedl mechanik z Fordu
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Jak je na tom motor 1,8 TDCi 85kW s poruchovostí?
Ne komplet spodek original vršek Dayco s teflonem což je originál. Měnil se řemen -řemen bez napínáku ten nikdo nemění.
Jinak aktuálně mám po výměně rozvodů a to jak spodních tak horních ,kdy spodní řemen je už ve 160.000 opravdu spuchřelý fotodokumentaci přidám +rozpočet díly a práce.
Se vším všudy mě to vyšlo na
14E9EC olej motorový F 5W-30 5L
1810619 TĚSNĚNĺ
1113202 TĚSNICĺ VLOŽKA
1198045 TĚSNĚNĺ - OLEJ.KLIK.HŘĺDELE
1562244 kazeta s řemenem
1354953 FILTR - PRACHOVÝ
1× Ozubený řemen DAYCO 941009 HIGH Tenacity
1× Napínací kladka, ozubený řemen DAYCO ATB1001
1× Vzduchový filtr BOSCH F 026 400 136
1× Olejový filtr BOSCH F 026 407 017
Materiál včetně všech filtrů a oleje :9068kč
práce včetně jednoho šroubu z Fordu 3500kč
celkem:12568kč
Jinak aktuálně mám po výměně rozvodů a to jak spodních tak horních ,kdy spodní řemen je už ve 160.000 opravdu spuchřelý fotodokumentaci přidám +rozpočet díly a práce.
Se vším všudy mě to vyšlo na
14E9EC olej motorový F 5W-30 5L
1810619 TĚSNĚNĺ
1113202 TĚSNICĺ VLOŽKA
1198045 TĚSNĚNĺ - OLEJ.KLIK.HŘĺDELE
1562244 kazeta s řemenem
1354953 FILTR - PRACHOVÝ
1× Ozubený řemen DAYCO 941009 HIGH Tenacity
1× Napínací kladka, ozubený řemen DAYCO ATB1001
1× Vzduchový filtr BOSCH F 026 400 136
1× Olejový filtr BOSCH F 026 407 017
Materiál včetně všech filtrů a oleje :9068kč
práce včetně jednoho šroubu z Fordu 3500kč
celkem:12568kč
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 15 hostů