motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
Stacit bude urcite i slabsi, ale kdyz vyzkousis silnejsi, tak to proste poznas
Takze pokud na to ma a nebude s tim jezdit jak s dieslem, tak proc ne.
Takze pokud na to ma a nebude s tim jezdit jak s dieslem, tak proc ne.
- Atlis
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 16.07.2013 15:01
- Bydliště: Szczecin, Polska
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
Vykašli sa na 180, ber 150k a za ušetrené peniaze si kúp nejakú zaujímavú výbavu alebo permanentku do bordelu.
180 resp. 182 nemala zmysel jak v prípade 1.6EB tak nemá v prípade 1.5EB. Výkonový rozdiel je citeľný iba v pásme výšších otáčok, kde sa prakticky nedostaneš pri normálnom jazdení nikdy.
Pokiaľ ti bude neskôr chýbať výkon, tak najdeš nejakého čarodeja, ktorý Ti do riadiacej jednotky nahrá soft zo 180k verzie za tisícku a nie 30k. A ak Ti aj potom bude málo, tak si dáš spraviť program na nejakých 200k/300Nm a budeš strašiť na dialnici trojlitrové Audiny.
Taká rada od človeka, ktorý kúpil 1.6EB 150k, má spravených 92tis km a polovicu z toho na 207k...
180 resp. 182 nemala zmysel jak v prípade 1.6EB tak nemá v prípade 1.5EB. Výkonový rozdiel je citeľný iba v pásme výšších otáčok, kde sa prakticky nedostaneš pri normálnom jazdení nikdy.
Pokiaľ ti bude neskôr chýbať výkon, tak najdeš nejakého čarodeja, ktorý Ti do riadiacej jednotky nahrá soft zo 180k verzie za tisícku a nie 30k. A ak Ti aj potom bude málo, tak si dáš spraviť program na nejakých 200k/300Nm a budeš strašiť na dialnici trojlitrové Audiny.
Taká rada od človeka, ktorý kúpil 1.6EB 150k, má spravených 92tis km a polovicu z toho na 207k...
Focke-Wulf, 1.6 EcoBoost, 207k/333Nm.
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
A opravdu strasis ty trilitrove audiny?:-D.
Ale jinak ano, pokud z toho jde dostat tolik, tak je to jasny.
Ale jinak ano, pokud z toho jde dostat tolik, tak je to jasny.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- Atlis
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 16.07.2013 15:01
- Bydliště: Szczecin, Polska
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
Odpoviem Ti v reči čísiel:
FF3 1.6EB 207k resp 154kW, 333Nm, 1340kg = 154k resp 115kW, 248Nm / 1t
A6 3.0TDI 268k resp 200kW, 580Nm, 1845kg = 145k resp 108kW, 314Nm / 1t
E350 BlueTec 254k resp 190kW, 620Nm, 1845kg = 148k resp 103kW, 336Nm / 1t
530d 254k resp 190kW, 560Nm, 1770kg = 143k resp 107kW, 316Nm / 1t
Všetko vyššie sú samozrejme najnovšie modely, taká základná A6 C6 3.0TDI z 2012r mala iba 225k.
Takže pekných pár veľmi prekvapených ksichtov už som zažil. A vždy si to užívam.
FF3 1.6EB 207k resp 154kW, 333Nm, 1340kg = 154k resp 115kW, 248Nm / 1t
A6 3.0TDI 268k resp 200kW, 580Nm, 1845kg = 145k resp 108kW, 314Nm / 1t
E350 BlueTec 254k resp 190kW, 620Nm, 1845kg = 148k resp 103kW, 336Nm / 1t
530d 254k resp 190kW, 560Nm, 1770kg = 143k resp 107kW, 316Nm / 1t
Všetko vyššie sú samozrejme najnovšie modely, taká základná A6 C6 3.0TDI z 2012r mala iba 225k.
Takže pekných pár veľmi prekvapených ksichtov už som zažil. A vždy si to užívam.
Focke-Wulf, 1.6 EcoBoost, 207k/333Nm.
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
Ja se ptal proto, protoze jsem mel co delat s allroadem A6 3.0TDI a to jsem ridil Octavii III 2.0 RS TSI. Az ve 230kh/h jsem ji zacinal predjizdet. Jsme se nahaneli dost dlouhou dobu. V Nemecku samozrejme.
Vaha na kila je dobra, ale i tak neni tolik auto limitovano svoji vahou, jak to na papire vypada. Trilitrovou A6 nemas sanci udelat, ac to na papire vypada opacne.
Jinak je vykon tveho auta pusobivy a verim, zs dost ridicu neocekava, co jim predvedes.
Vaha na kila je dobra, ale i tak neni tolik auto limitovano svoji vahou, jak to na papire vypada. Trilitrovou A6 nemas sanci udelat, ac to na papire vypada opacne.
Jinak je vykon tveho auta pusobivy a verim, zs dost ridicu neocekava, co jim predvedes.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- Atlis
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 16.07.2013 15:01
- Bydliště: Szczecin, Polska
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
Ono bohate staci, ak sa tej A6 ci niecoho podobneho na dialnici drzis az po vmax (Focus ide teraz 240km/h GPS), pripadne Ta nemoze predbehnut, lebo nestiha.
Na okreskach ani nehovorim.
Na okreskach ani nehovorim.
Focke-Wulf, 1.6 EcoBoost, 207k/333Nm.
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 10.08.2015 13:34
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
Děkuji všem za rady. Potřeboval jsem slyšet, že mi bude 150k verze stačit.
Vezmu tedy jí.
Tomáš
Vezmu tedy jí.
Tomáš
- Miri
- Test driver
- Příspěvky: 2839
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
nokie: určitě bude stačit 150hp, potvrzuji z vlastní zkušenosti. Příjemně se na to zvyká a pokud netočíš často nad 4.000 rpm, tak bys 182hp ani nevyužil. Navíc po záruce to spousta lidí stejně začne ladit.
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
Me by zajimalo, kolik z vas tady s tou silnejsi verzi jelo Ale stacit urcite staci, o tom zadna..jen ze si jste tak jisti )
- Nonid
- Člen klubu
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
Ja osobne bych nezvladl koupit si slabsi verzi By me to furt hlodalo, jako me hloda, ze mam pod kapotou aktualne jenom 1.8 115k a ne 2.0 130
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- Atlis
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 16.07.2013 15:01
- Bydliště: Szczecin, Polska
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
@Anduril - išiel som 1.6EB 150, 160, 182 aj 200. 1.5EB som išiel 150, 160 aj 182. A stále tvrdím, že kúpa 182k verzie sú vyhodené peniaze.
Focke-Wulf, 1.6 EcoBoost, 207k/333Nm.
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
Ty víš všechno, já myslel ty další Já jsem třeba spokojen, chipovat nechci, takže mám to nejsilnější, co můžu mít a jsem spokojen. Rozdíl jsem poznal proti slabším verzím. I majitele těch slabších si rozdílu všimli...
Ale netvrdim, že slabší nestačí... To ne. A finance, to ať si každý zdůvodnil sám.
Ale netvrdim, že slabší nestačí... To ne. A finance, to ať si každý zdůvodnil sám.
- Atlis
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 16.07.2013 15:01
- Bydliště: Szczecin, Polska
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
Dobre, ja chapem, ze ta to strasne boli, ze niekto ma trosku viac skusenosti s FF3 ako ty, ale vykasli sa na osobne invektivy.
Nepovedal som, ze rozdiel medzi 150 a 182k verziou sa neda poznat - ano da, ale iba v konkretnych podmienkach a jedine pri sviznejsom tempe. Pri normalnom jazdeni je rozdiel nulovy a ruku na srdce, vyse 90% casu sa prave jazdi defenzivne. + zo 150k verzie sa da 182k urobit velmi lahko a podstatne lacnejsie, dokonca aj vyse 200k verzia vychadza lacnejsie, takze stale plati - 182k verzia je financne nezdovodnitelny flop.
Nepovedal som, ze rozdiel medzi 150 a 182k verziou sa neda poznat - ano da, ale iba v konkretnych podmienkach a jedine pri sviznejsom tempe. Pri normalnom jazdeni je rozdiel nulovy a ruku na srdce, vyse 90% casu sa prave jazdi defenzivne. + zo 150k verzie sa da 182k urobit velmi lahko a podstatne lacnejsie, dokonca aj vyse 200k verzia vychadza lacnejsie, takze stale plati - 182k verzia je financne nezdovodnitelny flop.
Focke-Wulf, 1.6 EcoBoost, 207k/333Nm.
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
Me nic neboli, ty vzdycky vystupujes stylem "co nemam ja, to je nesmysl a hotovo"
Nezduvodnitelny neni, zalezi jen, jak si to kazdy dokaze zduvodnit a jak s autem jezdi. A ze se neco da nebo neda predelat ... jiste, vsechno jde, ale treba nekdo nic predelavat nechce, chce to mit original. Tak jsem jen poskytl jiny pohled na vec, ale jak je tvym zvykem, "je to blbost, pze ja to vim nejlip". Treba to tak nemyslis, nevim, ale vypada to tak. Pro me to smysl ma... no nic, vse bylo receno
Nezduvodnitelny neni, zalezi jen, jak si to kazdy dokaze zduvodnit a jak s autem jezdi. A ze se neco da nebo neda predelat ... jiste, vsechno jde, ale treba nekdo nic predelavat nechce, chce to mit original. Tak jsem jen poskytl jiny pohled na vec, ale jak je tvym zvykem, "je to blbost, pze ja to vim nejlip". Treba to tak nemyslis, nevim, ale vypada to tak. Pro me to smysl ma... no nic, vse bylo receno
- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: motor 1.5 ecoboost 150k vs 182k
Já bych volil 110KW a po 4 letech chip.
134kw je pěkný, ale za těch 30tis.... no nevim.... ale kdybych neřešil peníze. Tak šáhnu po té 134
134kw je pěkný, ale za těch 30tis.... no nevim.... ale kdybych neřešil peníze. Tak šáhnu po té 134
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti