Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více
tak vidim, ze mnou postovany focus uz nie je v ponuke...a dlho tam nebol
takze tam si si aspon mohol urobit obrazok, aky focus za 100 000 sa da kupit v dobrom stave. a preda sa ako teple rozky
takze tam si si aspon mohol urobit obrazok, aky focus za 100 000 sa da kupit v dobrom stave. a preda sa ako teple rozky
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více
Skodax píše:Ad Svět motorů: to je blbost jsou po 120tis nebo 160-240 nebo řetěz... A v předchozím příspěvku psal obecně.
1,6 ma 160000 a 8let
tdci starsi maji 240000 a 10let
tdci novejsi maji 200000 a 10let
1,8 a 2,0i maji retez
ale ktery se teto cifry ve zdravi dozije ?kope píše: Ve světle téhle informace už se ten nájezd 250t+ nezdá tak hrozivý (?).
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- finsa
- Pokročilý
- Příspěvky: 655
- Registrován: 22.01.2013 13:58
- Bydliště: KönigGratz
Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více
necituj primo predesle prispevky
ZaQik
Myslím si, že jich jezdí spousta, jen mají na tacho 150-200 tis
ZaQik
Myslím si, že jich jezdí spousta, jen mají na tacho 150-200 tis
FF II FL 1.6 16V kombi Panther Black
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.
- Deja Vu
- Junior
- Příspěvky: 371
- Registrován: 06.03.2012 03:29
- Bydliště: Bílina
Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více
Taky si myslím, že spousta Fíků i jinných aut v ČR mají stav tachometrů ve stylu "Co oči nevidí, to srdce a portmonku nebolí"
- DAveDOG
- Pokročilý
- Příspěvky: 513
- Registrován: 16.07.2012 16:52
- Bydliště: Austerlitz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více
Jenže se potom strašně diví že jim umře tohle a taky že auto najednou nejede jak má a nebo chce opravu za dost peněz.
Je: Mazda 3 BM 2.0 88kW Red Soul
Byl: Ford Focus 1.6 74kW 2008 Modrá Vision
Byl: Ford Focus 1.6 74kW 2008 Modrá Vision
- Wolodyjowsski
- Zkušený
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více
Snad nebudu moc OT. Největší problém je "známý".
Nejdřív příjde s tím,kdybych se mu na auto mrknul před koupí, bo si takhle udělal nedělní výlet do Triple A a vzal to pak přes certifikovaný bazar Auto Karty
Dnes mi náhodně povídá - pojď se podívat, co jsem si koupil. Tož a je to hotové, ne? C max Ghia 2,0 TDCI s mokrým FAPem rok 2006, na budíku 178 tisíc.
Různé odstíny laku pomíjím vzhledem k ceně tuším 125 nebokolik.
Tuzemská historie začíná něco nad 100 000 km tacho autrorizovaným Fordem v Brně, předtím 4 štemply z Němec.
Jen tak náhodou ... na místě načtený údaj z jedné ŘJ - Total distance : 247 000 a nějaké drobné...
Tož tak, no.
Nejdřív příjde s tím,kdybych se mu na auto mrknul před koupí, bo si takhle udělal nedělní výlet do Triple A a vzal to pak přes certifikovaný bazar Auto Karty
Dnes mi náhodně povídá - pojď se podívat, co jsem si koupil. Tož a je to hotové, ne? C max Ghia 2,0 TDCI s mokrým FAPem rok 2006, na budíku 178 tisíc.
Různé odstíny laku pomíjím vzhledem k ceně tuším 125 nebokolik.
Tuzemská historie začíná něco nad 100 000 km tacho autrorizovaným Fordem v Brně, předtím 4 štemply z Němec.
Jen tak náhodou ... na místě načtený údaj z jedné ŘJ - Total distance : 247 000 a nějaké drobné...
Tož tak, no.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více
Realny najazd je pri kupe jazdenky rovnako dolezity udaj, ako tzv. celkovy stav auta. Nech si hovori kto chce a co chce. Pretoze do najdrahsich komponentov auta clovek nevidi. Majme 3 a pol rocny voz s realnym nabehom 200k km ako novy kupeny na Slovensku. 30k km dozadu mal vymenene tlmice, kotuce, brzdove dosticky. Cele to auto je ako nove. V realite potrebuje investicie 4000 EUR, pokial sa to ma urobit poriadne :
- turbo
- EGR
- spojka (este nepreklzuje, ale uz sa to blizi, zabera hodne navrchu)
- vstrekovace
- CR cerpadlo
- DPF
Nic z uvedenych veci nie je mozne poriadne zdiagnostikovat bez rozobrania polovice motora, co predavajuci samozrejme nedovoli. Dotycny to kupil za 8k EUR (jeden z poslednych FFII 2.0TDCI kombi), teraz si bucha hlavu o mur, ako zle kupil. Predajca sa s nim nebavi a vyriesil ho slovami "Co places, kupil si ojetinu a ta nie je nova, preto ziada inesticie". Ku cti predajcu sluzi to, ze kara nebola zmotana, pravnik kupca poradil nesudit sa, pretoze kupujuci podpisal papiere, kde boli vymenovane vsetky problemy auta. Pritom podla vsetkych meritok bolo auto v celkovo super stave. Takze asi tak a vo vyhlade je hladanie motora z buracky, alebo polrocne setrenie na opravy.
Moj verdikt bol jasny - odmietol som ist na prvopociatocnu prehliadku so slovami, ze dolietane sadzomety obzerat nechodim.
Podobny pripad - naaaadherneee Volvo (myslim ze S60) s mojim starym znamym zabozrutom DW10 (2.0HDI, po fordacky 2.0TDCI) pod kapotou. Auto jazdilo pol roka, potom sa zadrel motor v dosledku straty oleja cez turbo bez sprievodnych znakov. Realny najazd 240k km, na budikoch samozrejme krasnych 130 tisic, novy majitel mal tolko rozumu, ze pri kupe preventivne vymenil rozvod aj pumpu. Opat zbytocne vyhodene prachy. Moj komentar k autu bol jednoznacny - neber to, ma to privela km a je to francuzsky diesel, budu s nim iba problemy. Kupujuci hodil do placu poznamku o nepodstatnosti kilometrov, ze u neho rozhoduje celkovy stav. A ten bol ale naozaj super, preto mu jeho dvorny mechanik nakup odobril.
Mondeo 2012 1.6 TDCI s realnym nabehom 180k km - na prvy pohlad super, ale pri vymene rozvodov zistene, ze to potrebuje nove turbo, vstreky a CR cerpadlo v dosledku prevadzky na podivnu naftu, vo filtri pol tona pilin. DPF sa postaral o to, ze sa vadne vstrekovace neprejavovali vizualne, ale iba mierne zvysenym hlukom, co clovek pri takomto nabehu priam ocakava. Opat auto kupene podla celkovo super stavu, v realite nablyskany vyzadujuci poriadne investicie. Dovod - kupujuci bral auto sam podla celkoveho stavu, bez zdiagnostikovania zakladnych udajov ako tlak paliva v raile, plniaci tlak, stav DPF. Ked som sa s tym bol previezt (bohuzial az po kupe), pri prvej akceleracii na stvorke pad do nudzaku s blikajucim zhavenim. Somar kupujuci ho na skusobnej jazde ani nesoferoval, nechal to na predajcu, co bola jeho hruba chyba. CR cerpadlo nedalo viac ako 1200 barov a aj to na chvilku, turbo natlacilo 1.8 baru (absolutne) len tak tak. Pri startovani aj vypinani motora bolo pocut dvojhmotu. Nie velmi ale vycvicene usi to zachytili zcela jednoznacne. Nakup tohto auta bola chyba kupujuceho, ale 130k km na tacho a 8000 EUR bolo neprekonatelne lakadlo.
Fofo II 1.6i - chudak kupec kupil so 280k km v reale, najazdil nejake tie kilometre a s hrozou zistil, ze v motore je olej na minime - auto ho berie liter na 1000 km. Reklamacia nemozna, pretoze kupil opotrebovane auto, co svojim podpisom aj potvrdil, sanca vyhrat pripadny sudny spor takmer nulova. Riesenie - v aute je motor z buracky s nabehom podla vsetkeho 50k km. Auto jazdilo hlavne dlhe trasy do Talianska a spat, toto sa zrejme na motore podpisalo najviac. Moje doporucenie bolo nebrat, privela km na tento motor. Ani som ho nebol pozriet.
Fofo II 1.6i - iba testovacia jazda, auto lenivejsie nez benzinova 63kW Fobia, s ktorou som v ten den prebehol cca 400 km. Kapota hore, kontrola oleja - az po hornu rysku. Natoceny motor, odzatkoval som olej a zatku dobre ze nevystrelilo aj cez kapotu - motor nenormalne tlakoval hlavu. Pokus o nakup bol tym padom ukonceny (nastastie). Auto opat ako nove kupene na SK, na tacho 156k km dolozenych z evidencie STK/EK a servisov, celkovo vo vybornom stave vzhladom na vek - kasna bez korozie, ta sa ukazovala v primeranej miere iba na podvozku. Dotycny nakoniec kupil P307 hatch 1.6 VTI, s ktorym jazdi dodnes a nevie si ho vynachvalit. Kupoval ho ako sluzobny voz priamo od dealera so 150k km na budiku.
FFII 2.0i - celkovy stav dost na figu, vymlete tlmice, silentbloky, silne opotrebovane kotuce, gumy semislicky (majitel bol asi este vacsie prasa ako ja), ale motor perfektny tichucky, ziadne prejavy unavy neboli ani na DMF, ani na spojke po budikovych 230k km, bazarnik nevedel jednoznacne povedat, ci boli tieto komponenty menene, osobne ale myslim, ze nie, pretoze auto bol rocnik 2005 s minimalistickou vybavou a za krasnych 2500 EUR (keby bol po vymene DMF a komplet spojky, bolo by o tisicku drahsie). Kasna s naznakmi korozie na spodnych hranach dveri, kapota doudierana od kamienkov, vydokladovana oprava prestriekanim v dosledku kolizie so srnou. Kupujuci odmietol, ze auto je skarede. O tyzden sa pochvalil s P407 DV6 80kW FAP, ktory uz pol roka stoji pre odfajcene turbo, zrazeny a pridrety motor v dosledku runaway diesla - nie je na opravu a majitel jazdi na prehrdzavenej Filcke.
Mondeo 2.0TDCI z AAA - celkovy stav super, 180k km v reale, ako nove kupene na Slovensku, nikdy nehavarovane (overene v servise), diagnostika bez zavad. Pri ponakupnom servise (rozvody, pumpa, palivovy filter atd.) zisteny binec vo filtri vratane maleho mnozstva pilin. Po najazdeni 10k km prve problemy so vstrekovacmi - nudzak po akceleracii. Verdikt mechanikov - nutna vymena / repas komplet palivoveho systemu za cca 1500 EUR, ktore ale nie su. Auto poskladane a predane do inej pobocky AAA so stratou 3000 EUR.
... a takto by som mohol pokracovat este dost dlho. Prakticky vsetky auta boli celkovo v super stave
- turbo
- EGR
- spojka (este nepreklzuje, ale uz sa to blizi, zabera hodne navrchu)
- vstrekovace
- CR cerpadlo
- DPF
Nic z uvedenych veci nie je mozne poriadne zdiagnostikovat bez rozobrania polovice motora, co predavajuci samozrejme nedovoli. Dotycny to kupil za 8k EUR (jeden z poslednych FFII 2.0TDCI kombi), teraz si bucha hlavu o mur, ako zle kupil. Predajca sa s nim nebavi a vyriesil ho slovami "Co places, kupil si ojetinu a ta nie je nova, preto ziada inesticie". Ku cti predajcu sluzi to, ze kara nebola zmotana, pravnik kupca poradil nesudit sa, pretoze kupujuci podpisal papiere, kde boli vymenovane vsetky problemy auta. Pritom podla vsetkych meritok bolo auto v celkovo super stave. Takze asi tak a vo vyhlade je hladanie motora z buracky, alebo polrocne setrenie na opravy.
Moj verdikt bol jasny - odmietol som ist na prvopociatocnu prehliadku so slovami, ze dolietane sadzomety obzerat nechodim.
Podobny pripad - naaaadherneee Volvo (myslim ze S60) s mojim starym znamym zabozrutom DW10 (2.0HDI, po fordacky 2.0TDCI) pod kapotou. Auto jazdilo pol roka, potom sa zadrel motor v dosledku straty oleja cez turbo bez sprievodnych znakov. Realny najazd 240k km, na budikoch samozrejme krasnych 130 tisic, novy majitel mal tolko rozumu, ze pri kupe preventivne vymenil rozvod aj pumpu. Opat zbytocne vyhodene prachy. Moj komentar k autu bol jednoznacny - neber to, ma to privela km a je to francuzsky diesel, budu s nim iba problemy. Kupujuci hodil do placu poznamku o nepodstatnosti kilometrov, ze u neho rozhoduje celkovy stav. A ten bol ale naozaj super, preto mu jeho dvorny mechanik nakup odobril.
Mondeo 2012 1.6 TDCI s realnym nabehom 180k km - na prvy pohlad super, ale pri vymene rozvodov zistene, ze to potrebuje nove turbo, vstreky a CR cerpadlo v dosledku prevadzky na podivnu naftu, vo filtri pol tona pilin. DPF sa postaral o to, ze sa vadne vstrekovace neprejavovali vizualne, ale iba mierne zvysenym hlukom, co clovek pri takomto nabehu priam ocakava. Opat auto kupene podla celkovo super stavu, v realite nablyskany vyzadujuci poriadne investicie. Dovod - kupujuci bral auto sam podla celkoveho stavu, bez zdiagnostikovania zakladnych udajov ako tlak paliva v raile, plniaci tlak, stav DPF. Ked som sa s tym bol previezt (bohuzial az po kupe), pri prvej akceleracii na stvorke pad do nudzaku s blikajucim zhavenim. Somar kupujuci ho na skusobnej jazde ani nesoferoval, nechal to na predajcu, co bola jeho hruba chyba. CR cerpadlo nedalo viac ako 1200 barov a aj to na chvilku, turbo natlacilo 1.8 baru (absolutne) len tak tak. Pri startovani aj vypinani motora bolo pocut dvojhmotu. Nie velmi ale vycvicene usi to zachytili zcela jednoznacne. Nakup tohto auta bola chyba kupujuceho, ale 130k km na tacho a 8000 EUR bolo neprekonatelne lakadlo.
Fofo II 1.6i - chudak kupec kupil so 280k km v reale, najazdil nejake tie kilometre a s hrozou zistil, ze v motore je olej na minime - auto ho berie liter na 1000 km. Reklamacia nemozna, pretoze kupil opotrebovane auto, co svojim podpisom aj potvrdil, sanca vyhrat pripadny sudny spor takmer nulova. Riesenie - v aute je motor z buracky s nabehom podla vsetkeho 50k km. Auto jazdilo hlavne dlhe trasy do Talianska a spat, toto sa zrejme na motore podpisalo najviac. Moje doporucenie bolo nebrat, privela km na tento motor. Ani som ho nebol pozriet.
Fofo II 1.6i - iba testovacia jazda, auto lenivejsie nez benzinova 63kW Fobia, s ktorou som v ten den prebehol cca 400 km. Kapota hore, kontrola oleja - az po hornu rysku. Natoceny motor, odzatkoval som olej a zatku dobre ze nevystrelilo aj cez kapotu - motor nenormalne tlakoval hlavu. Pokus o nakup bol tym padom ukonceny (nastastie). Auto opat ako nove kupene na SK, na tacho 156k km dolozenych z evidencie STK/EK a servisov, celkovo vo vybornom stave vzhladom na vek - kasna bez korozie, ta sa ukazovala v primeranej miere iba na podvozku. Dotycny nakoniec kupil P307 hatch 1.6 VTI, s ktorym jazdi dodnes a nevie si ho vynachvalit. Kupoval ho ako sluzobny voz priamo od dealera so 150k km na budiku.
FFII 2.0i - celkovy stav dost na figu, vymlete tlmice, silentbloky, silne opotrebovane kotuce, gumy semislicky (majitel bol asi este vacsie prasa ako ja), ale motor perfektny tichucky, ziadne prejavy unavy neboli ani na DMF, ani na spojke po budikovych 230k km, bazarnik nevedel jednoznacne povedat, ci boli tieto komponenty menene, osobne ale myslim, ze nie, pretoze auto bol rocnik 2005 s minimalistickou vybavou a za krasnych 2500 EUR (keby bol po vymene DMF a komplet spojky, bolo by o tisicku drahsie). Kasna s naznakmi korozie na spodnych hranach dveri, kapota doudierana od kamienkov, vydokladovana oprava prestriekanim v dosledku kolizie so srnou. Kupujuci odmietol, ze auto je skarede. O tyzden sa pochvalil s P407 DV6 80kW FAP, ktory uz pol roka stoji pre odfajcene turbo, zrazeny a pridrety motor v dosledku runaway diesla - nie je na opravu a majitel jazdi na prehrdzavenej Filcke.
Mondeo 2.0TDCI z AAA - celkovy stav super, 180k km v reale, ako nove kupene na Slovensku, nikdy nehavarovane (overene v servise), diagnostika bez zavad. Pri ponakupnom servise (rozvody, pumpa, palivovy filter atd.) zisteny binec vo filtri vratane maleho mnozstva pilin. Po najazdeni 10k km prve problemy so vstrekovacmi - nudzak po akceleracii. Verdikt mechanikov - nutna vymena / repas komplet palivoveho systemu za cca 1500 EUR, ktore ale nie su. Auto poskladane a predane do inej pobocky AAA so stratou 3000 EUR.
... a takto by som mohol pokracovat este dost dlho. Prakticky vsetky auta boli celkovo v super stave
Naposledy upravil(a) V12 dne 26.08.2015 07:43, celkem upraveno 2 x.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4754
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více
Co jsem tu psal, vyměnit motor hned po koupi: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... a&start=16V12 píše:Fofo II 1.6i - chudak kupec kupil so 280k km v reale, najazdil nejake tie kilometre a s hrozou zistil, ze v motore je olej na minime - auto ho berie liter na 1000 km. Reklamacia nemozna, pretoze kupil opotrebovane auto, co svojim podpisom aj potvrdil, sanca vyhrat pripadny sudny spor takmer nulova. Riesenie - v aute je motor z buracky s nabehom podla vsetkeho 50k km. Auto jazdilo hlavne dlhe trasy do Talianska a spat, toto sa zrejme na motore podpisalo najviac.
Pesimista je optimista se zkušenostmi.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více
Bohuzial po vsetkych bazarovych skusenostiach som uz poriadny pesimista so skusenostiami. Co je najhorsie, v SK bazaroch sa nic poriadne kupit neda, pretoze 90% su sadzomety v pokrocilom stadiu PJD, tych par benzinakov je zasa v "celkovo zlom stave", takze kupujuci ich odmietne so slovami, ze taky crep nechce, resp. kto by ten dvojliter zivil. A radsej kupi nalesteny, ale dolietany vrak s DV6, do ktoreho behom roka nasype tolko, kolko ja prejazdim s 2.5T za 3 roky
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- pepo30
- Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 26.03.2011 10:31
- Bydliště: Sereď (SVK)
Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více
Inak na margo tých nešťastných zlých motorov žabožrútov, mali sme v práci službobný Peugeot 207 combi s 1,6HDi (neviem či to bol z FAP, rv to bol nejak 2008-2009 myslím), za 5 rokov najazdených 250.000 km a to ako iste viete policajné auta sa denne 150x štartuju (jazda na 100-200m a potom znova znova znova) a vypínaju, 300x sa nasadá vysadá ale do motora za ten čas nešla jedina investícia!!!!! Za to 200x pokazená elektrika, svetlá, sedačky sa vysedeli atd.. No proste ten motor čo vydržal (a to sa tankovalo kde kade, kde čo prišlo vhod tam sa natankovalo), jazdilo s tým 25 rôznych vodičov s 25 rôznymi štýlmi jazdy (niekto to vytáčal na 4000ot iný podtáčal na 1200ot...) a auto jazdí dodnes ako služobné vozidlo na MsÚ v Seredi.
Za to naša nová benzínová Dacia Duster 1,6i s LPG je po roku a najadzdených 40.000km pomaly zrelá na odpis. A to nehovorím o "komforte" jazdenia, kde sedačky som mal lepšie vo svojej starej Š 105S, rovnako tak meter dlhá radiaca tyč s totálne nepresným radením (zase aj tuto mala lepšiu moja škodovka), lenivé je to jak korytnačka, lepšie išla aj Fábia 1,2HTP...
EDIT: aby som nezabudol, tá Dacia za ten rok bola pomaly viac v servise ako na cestách...
V12 - v jednom s tebou určite súhlasím - 98% všetkých na SK predávaných vozidiel sú stočené km...!
Za to naša nová benzínová Dacia Duster 1,6i s LPG je po roku a najadzdených 40.000km pomaly zrelá na odpis. A to nehovorím o "komforte" jazdenia, kde sedačky som mal lepšie vo svojej starej Š 105S, rovnako tak meter dlhá radiaca tyč s totálne nepresným radením (zase aj tuto mala lepšiu moja škodovka), lenivé je to jak korytnačka, lepšie išla aj Fábia 1,2HTP...
EDIT: aby som nezabudol, tá Dacia za ten rok bola pomaly viac v servise ako na cestách...
V12 - v jednom s tebou určite súhlasím - 98% všetkých na SK predávaných vozidiel sú stočené km...!
Naposledy upravil(a) pepo30 dne 26.08.2015 10:45, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus combi 2,0 TDCi rv.2009
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4754
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více
Když jsou všecky auta v bazarech stočený, tak ten údaj na tachometru přecejen o něčem vypovídá. Stačí to vynásobit dvěma nebo přičíst 100 000 km a mám hrubou představu o skutečným nájezdu
Takže auto s nižším číslem na tachometru bude mít i nižší skutečný nájezd. Pravděpodobně. Možná. Pokud není stočené už několikrát...
Takže auto s nižším číslem na tachometru bude mít i nižší skutečný nájezd. Pravděpodobně. Možná. Pokud není stočené už několikrát...
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více
pepo30 :
Je rozdiel 1.6HDI 66kW a 1.6 HDI 80kW. Obrovsky. Ta slabsia verzia je daleko spolahlivejsia po vsetkych strankach. Pokial viem, P207 sa robili prave s 66kW verziou bez DPF, pretoze na EURO IV to stacilo s prehladom. Vsetky mne zname vazne problemy s DV6 boli prave na tych silnejsich verziach, 80kW s DPF su na tom este horsie, ako 80kW bez tohto kurvitka. Prakticky vsetky 80kW s DPF maju znacne problemy s karbonizaciou, pricom je uplne jedno, v akom aute su (PSA, Ford, Mazda, Volvo atd.) pokial sa v nich meni olej v intervaloch podla vyrobcu - t.j. po 20k km a viac. Ked sa ale do nich leje 5W-40 A3/B3/Cx, tak to nie je az take zle a spolahlivost 80kW verzie servisovanej v polovicnych intervaloch sa priblizuje standardne servisovanej 66kW verzii.
Toto vsetko plati pre povodne 16 ventilove DV6. Nove 8V eHDI (tiez DV6 C a D) su na tom lepsie, problemy s karbonizaciou oleja ale zostali, vzhladom na iny typ DPF ale uz tolko nekapu turba, takze ich celkova spolahlivost sa dotahuje na povodny 66kW DV6 bez DPF.
Je rozdiel 1.6HDI 66kW a 1.6 HDI 80kW. Obrovsky. Ta slabsia verzia je daleko spolahlivejsia po vsetkych strankach. Pokial viem, P207 sa robili prave s 66kW verziou bez DPF, pretoze na EURO IV to stacilo s prehladom. Vsetky mne zname vazne problemy s DV6 boli prave na tych silnejsich verziach, 80kW s DPF su na tom este horsie, ako 80kW bez tohto kurvitka. Prakticky vsetky 80kW s DPF maju znacne problemy s karbonizaciou, pricom je uplne jedno, v akom aute su (PSA, Ford, Mazda, Volvo atd.) pokial sa v nich meni olej v intervaloch podla vyrobcu - t.j. po 20k km a viac. Ked sa ale do nich leje 5W-40 A3/B3/Cx, tak to nie je az take zle a spolahlivost 80kW verzie servisovanej v polovicnych intervaloch sa priblizuje standardne servisovanej 66kW verzii.
Toto vsetko plati pre povodne 16 ventilove DV6. Nove 8V eHDI (tiez DV6 C a D) su na tom lepsie, problemy s karbonizaciou oleja ale zostali, vzhladom na iny typ DPF ale uz tolko nekapu turba, takze ich celkova spolahlivost sa dotahuje na povodny 66kW DV6 bez DPF.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- pepo30
- Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 26.03.2011 10:31
- Bydliště: Sereď (SVK)
Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více
Nešlo mi ani tak o to, že by som ich chcel pochváliť, len to, že išlo o diesel a kolko toho vydržal... Tu motorizáciu naozaj neviem, ale tiež skor predpokladám tu verziu 66KW.
EDIT:
Inak kolega má tu 80KW verziu s DPF v C-Maxe (kupoval ho už asi pred 5 rokmi) vtedy asi 3 ročné auto a on ani nevedel, že tam niečo také má a ani nevie čo to je... KM nájazd neviem, on na tom jazdí sporadicky a žena len do práce v rámci Šale asi 2 km ...A zatial stále bez problémov...
EDIT:
Inak kolega má tu 80KW verziu s DPF v C-Maxe (kupoval ho už asi pred 5 rokmi) vtedy asi 3 ročné auto a on ani nevedel, že tam niečo také má a ani nevie čo to je... KM nájazd neviem, on na tom jazdí sporadicky a žena len do práce v rámci Šale asi 2 km ...A zatial stále bez problémov...
Ford Focus combi 2,0 TDCi rv.2009
- tym
- Test driver
- Příspěvky: 3746
- Registrován: 20.05.2011 21:49
- Bydliště: Pilsner Urquell
Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více
Ba ne, dá se narazit na slušný kousek... já před pár dny prodal manželky FFII HB, 1,6ti z roku 2005. Najeto 75 000 skutečných a poctivých. Šel do světa asi za 97 000 kč. Na inzerát to nikdo nechtěl, tak šel přes bazar a cca za měsíc byl pryč.pkadecka píše:Když jsou všecky auta v bazarech stočený, tak ten údaj na tachometru přecejen o něčem vypovídá. Stačí to vynásobit dvěma nebo přičíst 100 000 km a mám hrubou představu o skutečným nájezdu
Takže auto s nižším číslem na tachometru bude mít i nižší skutečný nájezd. Pravděpodobně. Možná. Pokud není stočené už několikrát...
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4754
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Koupě Ford Focus II - nájezd 250tis a více
75000 km bylo těžko uvěřitelných. Kdybys to stočil, ale nahoru, třeba na nějakých pěkných 120000 km, tak by ti lidi utrhali ruce
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů