Stránka 1 z 2

Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?

Napsal: 25.04.2016 14:48
od NikolaNS
Ahoj :wink: , chtěla bych si koupit focuse, určitě naftu a r.v. okolo 2007, jezdím celkem každý den dálky, ale hodně lidí mě od focuse odrazuje. Pořád slýchám něco! A nejvíc, že když se mi po*ere DPF, tak že budu v háji!! Jenže to bych si nemohla koupit žádné auto, na každém autě je prostě něco!! Poradíte mi, prosím, co je lepší? 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ? :) děkuji moc za každou informaci :P

Re: Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?

Napsal: 25.04.2016 15:04
od petulak

Re: Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?

Napsal: 25.04.2016 17:25
od TomFocus
Jestli jezdíš hodně a koupíš starej diesel čekej výdaje. (turbo,čerpadlo,vstřiky,dvouhmota,)

A jestli 1,6 nebo 1,8l? Spíše bych se díval po konkrétním autě a v jakém je kondici samotný auto a i motor.

1,6d je tišší, jemnější, sofistikovanější a odchází na něm dražší součástky vlivem špatné nafty a dlouhých period výměn oleje.

1,8d je traktor, ale míň trpí na nekvalitní naftu a přetažený výměny oleje a co jsem si všiml, odcházejí na něm ve větší míře ,,blbosti,, co 1,6d moc netrápí.

1,6d 80kw je průser zkrz filtr pevných částic, já mám 66kw bez filtru a :perfect:

Spíše bych hledal auto o který bylo staráno a řidič se k němu ,,normálně,, choval a pak řešit jestli je tam benzín či nafta..vím zní to divně. Ale pokud koupíš auto s vyměněnou baterkou, spojkou, výfukem, rozvodama, brzdama a bude to benzín....pak jezdíš rok dva zadara..hmm

Re: Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?

Napsal: 26.04.2016 06:33
od NikolaNS
Děkuji za rady! :) benzín mám teď a fakt to dost žere, možná to bude i tou "težkou nohou" :D ale denně jezdím přes 80 km, myslím, že nafta by byla nejideálnější řešení! Přemýšlela jsem i nad octavkou, ale bydlíme kousek od Polska, takže bych se nerada jednoho pěkného dne probudila a auto bylo fuc.. Taky mi hlavou prolítnul vw, ale ptostě ten ford <3 !! :bebng: no každopádně ještě uvidím a děkuju moc za rady! :)

Napsal: 27.04.2016 07:30
od vita_k
Jasny 1,6 80kw nebo 66kw bez dpf z výroby by sloužila dobře.
Nebo benzin a lpg

Re:

Napsal: 29.04.2016 10:56
od NikolaNS
A poradíš které dělaly bez DPF ?? :)
koukala jsem i na internet, ale nic moooc :)

Re: Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?

Napsal: 29.04.2016 20:04
od Lunaris
1.8 tdci filtr DPF nikdy neměl, 2.0 tdci s českým původem snad taky ne. 1.6 tdci nevím, ale spíš bych se tomu motoru vyhnul, přestože je kultivovanější a dřív se zahřeje než ta stará 1.8. Pokud nemůžeš zkontrolovat, co do toho kdo předtím tankoval a jak měnil olej, tak to bude větší loterie než oba větší motory. Jinak škodovka a vw je pro zloděje obojí lákavé, tam si nevybereš. Z tohohle hlediska je asi nejlepší fiat, který nikdo krást nebude a naftové motory špatné nemá. Akorát jsou u nich jistá nepraktická řešení, která dokážou leckoho otrávit.

Napsal: 30.04.2016 07:25
od vita_k
To ale platí ve všech případech, že se musí vybrat takový kus, o který se někdo staral.
1.6 80kW bez dpf se pozná pohledem pod kapotu, nemá klapku vzduchu navíc. A taky podle vin čísla zadáním do fordzona.sk.

Napsal: 30.04.2016 09:14
od bee
mame vo firme Berlingo 1.6HDI, kupene nové na SK, servis len znackovy a pravidelny - skratka normalne firemne auto. Jazdilo bezne, ziadne pretazenie, tahanie privesov a pod. Nema ani 300 000 a ten dizel motor je v haji, zrely na zosrotovanie. Je to v podstate rovnaky motor ako pouziva aj Ford (Ford-PSA joint venture).
Stara Felda 1.6 MPI s VW motorom najazdila skoro 400 000km, furt tahala pretazeny vozik a furt v pohode. Zabila ju korozia karoserie.
Tolko k maloobjemovym, modernym dizlom :(

Sent from Galaxy S6 DUOS using Tapatalk

Re:

Napsal: 01.05.2016 00:44
od Lunaris
vita_k píše:To ale platí ve všech případech, že se musí vybrat takový kus, o který se někdo staral.
Samozřejmě, jen u tohohle motoru to platí dvojnásob. Ale to je nošení dříví do lesa.

Re: Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?

Napsal: 01.05.2016 16:11
od tomason
Ten prispevek o kultivovanosti me dost pobavil.
Slysel jsi nekdy 1.6 se 150-200 na tacho?
Pokud se bavime o autu z roku 2007 ktere bude mit kolem 200 snad nikdo kdo trochu motorum rozumi nebude 1.6 doporucovat.

Re: Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?

Napsal: 01.05.2016 16:53
od TomFocus
tomason.... ano slyšel jsem 1,6d s 210k km a více jak 100kw ....a přede mě jako polonová :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

A poslechni si 1,6d - 1,8d - 2,0d a pokud máš sluch na motory musíš slyšet své :hah:

Napsal: 02.05.2016 10:21
od vita_k
Přijďte si můj stroj projet :)
Kolega z práce má přes 300 na 1.6 66 kW a nemá s ničím problém. Původní vstriky a zřejmě i turbo

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Re: Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?

Napsal: 06.05.2016 21:50
od kiblik
Nas chrochta ma 250 000km a je no jak to rict, jak pojizdne zelezarstvi. Vykon ma stale slusny ale ty zvuky a opotrebeni motoru a jeho komponent je dost husty. Bohuzel sem ho dostal do ruky az s najetymy 160 000km a to udelalo zrejme svoje....myslim ze 300 000km uz neda. Kdybych ho mel od novoty, delal si servis sam jako ted a vyndal tu silenost jmenem DPF driv, byl by na tom o neco lepe ale nevim jestli by mu to pomohlo

dpf venku,egr ko zaslepeno,vstriky na vymenu, turbo kvili jak sanitka, olej cernej jak uhli, dvouhmota vymlacena, hadice zacinaji praskat.......no nevim cim jeste pokracovat

kvalitni motor to asi nebude 1.6tdci 80kw

vem 2.0tdci stim se aspon poradne svezes

Re: Ford focus 1.6 Tdci nebo 1.8 tdci ?

Napsal: 07.05.2016 22:04
od Wolodyjowsski
1,6 TDCI nad 150 000 km už předem odmítám s lidma řešit.
Párkrát jsem se nechal ukecat a vždycky to byl pr*ser... těch motorizací je v bazarech hafo a nikdo je nechce. Zakarbonovaný motory, váznoucí EGR, olej naředěný nespálenou naftou (rozhodně svědčí kluzným ložiskám kliky a ojnic), zatuhlá regulace turba nebo turbo rovnou před koncem... je toho většinou pytel...
Pokud někdo namítá "přijďte se podívat na moje 1,6 TDCI" tak říkám "ano, pokud se o ně staráte, pak vydrží třeba I 300 k, ale jinak cca do 200 a konečná.." zvláště pokud se olej mění co 20 a semtam přetáhne na 25 i víc...a to je většina bazarových kusů z vyjetých flotil a podobně.
Pak tam svítí na budíku "hezkých" 120 "pane, to je zajetej motor, s tím budete spokojenej moc a vony se ty rozvody dělaj až ve 200 tisících..." - a má třeba 200 k reálných a překvapení z levného turbodýzlu bývá po koupi nelíčené :palec_nahoru:

Pokud chrochtomotor, tak 2,0 TDCI nebo s výhradou 1,8 TDCI.
A filtru sazí už se tolik nebojte, to je dneska u Fordů proti dřívějšku pakatel a ani se už nevyplatí to nějak "regenerovat", o vykuchání nemluvě...