Infinter píše:Že bych se taky zajel podívat, až pojedu za Luckym?
Možná jen malé OT ohledně těch automatů, hodnocení že fordí je lepší než dvojspojková DSG mě celkem překvapuje.
Asi tak nějak...
Infinter píše:Že bych se taky zajel podívat, až pojedu za Luckym?
Možná jen malé OT ohledně těch automatů, hodnocení že fordí je lepší než dvojspojková DSG mě celkem překvapuje.
to je čistě teorie, auto si o regeneraci řekne samo, nevynutíš ji tím, že cíleně ujedeš na dálnici pár kilometrů. Statická regenerace je sice řešení, ale jen poloviční. Jednak autu moc nesvědčí ony vysoké teploty a jednak to neděláš v době, kdy to motor potřebuje. Na rovinu, jak tu píše kolega. Naftě se vyhni obloukem a vůbec ji neřeš. Začnou se ti nabalovat problémy typu EGR, DPF, .... Budeš pořád ješzdit se studeným motorem = v tom nejhorším možném režimu pro nafťák. S-max je auto na velké cestování, ne na couračky.Jean Paul píše: ... bude stačit pro úspěšné regenerace DPF cca jednou měsíčně protáhnout auto po dálnici? Poměr jízdy couračky : dálnice tedy bude cca 2,5:1. Bylo by vhodné tomu ještě pomoci aditivy nebo třeba jednou ročně nuceně regenerovat, případně ještě nějak? Díky.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host