Stránka 2 z 2

Re: Problém s naléváním aditiva do nádrže se záklopkou

Napsal: 23.08.2011 11:34
od Gepi
No jezdí na ní docela dost aut a zatím nikdo neříkal že by měl problém, jasně že bych jí nejradši podrobil nějakému testu ale to vůbec nevím jak a asi to dát někam testovat bude dost drahá záležitost. Ale kdyby někdo věděl jak v "domácích" podmínkách otestovat kvalitu nafty budu moc rád...

Co vím tak na to jezdí...
BMW X3
pár oktávek
myslím že asi dva renaulty
VW passat
pár peugetů

Ale je mi jasné že to není nikdy jisté a že fordí nafťáky jsou dost náchylné na kvalitu nafty...

Díky

Re: Problém s naléváním aditiva do nádrže se záklopkou

Napsal: 24.08.2011 05:51
od Eidž
Máš auto z roku 2009. Takže to asi něco stálo. ... Fakt se vyplatí šetřit na palivu?

Jinak k naftě - doma nezjistíš nic. A je třeba porovnat typ motoru, ne typ auta. Ochtávky, první motory TDI PD, jezdí v podstatě na cokoliv.

Takže jde o to, jaký zdroj nafty to je, kdo jej distribuuje.

Re: Problém s naléváním aditiva do nádrže se záklopkou

Napsal: 24.08.2011 10:25
od Gepi
No rozdíl v ceně té nafty je cca 10/Litr což je dost no.
při mém nájezdu kolem 25.000km ročně je to rozdíl cca 18.000kč za rok na naftě
Ale samozřejmě nechci aby mi něco kvůli tomu odešlo...
Je to "kradená" nafta někde ze zemědělství, myslím že z nějakého náklaďáku...
Dilema no... pokusím se o té naftě asi zjistit něco víc, jestli to tedy bude možné...

Re: Problém s naléváním aditiva do nádrže se záklopkou

Napsal: 24.08.2011 16:18
od Ac1D
Nafta z JZD tak to urcite nebude Verva apod. :roll: Usetrene penize jsou lakave ale treba na vstriky by tve usetrene penize nestacily.Byt to prvni diesel kde je motor z Transita tomu je jedno co mu nalejes ale rv. 09 tomu bych daval jedine znackovou.

Re: Problém s naléváním aditiva do nádrže se záklopkou

Napsal: 26.08.2011 07:47
od Eidž
No, každého věc.
Aditivum VIF je určitě základ, pokud si nejsem jist, co za fritovací olej tam leju...
Myslím si, že kdyby jsi změnil vůz, měl TDD od Fordu či motor 1,9 PD od koncernu, tak tato nafta Ti bude jen šetřit.
Nicméně, nejsem si jist, že VIF to zachrání. Common rail má zvýšené nároky na čistotu a složení nafty. Já když volil mezi TDCi a TDD, tak právě úspora na palivu byla věc, co jsem dlouho zvažoval. A pak jsem se rozhodl, že když chci výkon, tak tím pádem TDCi, a tím pádem tankovat to nejkvalitnější, tj. i dražší palivo, co to jen půjde. Ideálně by bylo BP Ultimate v Rakousku :-) Ale to mám z ruky, takže v ČR Verva. Tečka. Nepřemýšlet, jestli na nádrži ušetřím 50 nebo 80 Kč. Oprava vstřiků je od 20 tis. Kč. Plus odstavení auta.