Právě je 15.10.2019 13:41



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 GOLD EAGLE Super Octane Boost 
Autor Zpráva
.
.
Uživatelský avatar

Registrován: 31.08.2010 21:10
Příspěvky: 984
Bydliště: Liberec a Praha
Odeslat Re: GOLD EAGLE Super Octane Boost
No tak Octane Boost dobrej, ale vzhledem k ceně se to nevyplatí... Zato tohle od Miller oils je pecka!
Příloha:
21052011703.jpg
21052011703.jpg [ 841.11 KB | Zobrazeno 434 krát ]

Stojí to 500Kč a naaditivujete tím 500l benzínu.
Prodává to můj kámoš tady v Liberci, tak když tak dejte vědět, kdo by to chtěl vyzkoušet.
Za ty detonace z výfuku to fakt stojí! :mrgreen:

_________________
Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz


21.05.2011 22:34
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 26.07.2009 15:07
Příspěvky: 3001
Bydliště: Kladno
Odeslat Re: GOLD EAGLE Super Octane Boost
Takze to nalejes do 95ky a pak je citit naka zmena?

_________________
"Vysmivam se do ksichtu vsem nechapavejm k0k0tum!" by Řezník

Obrázek


21.05.2011 22:43
Profil E-mail
.
.
Uživatelský avatar

Registrován: 31.08.2010 21:10
Příspěvky: 984
Bydliště: Liberec a Praha
Odeslat Re: GOLD EAGLE Super Octane Boost
Hele jo. Auto má tišší a pravidelnější chod. Krásně práská do vejfuku.
Na výkonu to já už moc nepoznám... :wink:

_________________
Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz


21.05.2011 23:36
Profil E-mail
.
.
Uživatelský avatar

Registrován: 03.03.2010 14:54
Příspěvky: 1094
Odeslat Re: GOLD EAGLE Super Octane Boost
Hmm, tohle už je zajímavější než ten ultra mega booster. Takže s Millerem spokojenost? Ten VIF už teda asi zkoušet nebudeš, když si s tímhle spokojen? :) Docela rády bych to taky zkusil, akorát nevím jestli to u mojí seriovky bude mít nějaký efekt...


21.05.2011 23:47
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 26.07.2009 15:07
Příspěvky: 3001
Bydliště: Kladno
Odeslat Re: GOLD EAGLE Super Octane Boost
Me by to taky lakalo, ikdyz taky nevim jestli to u moji liny stary seriovky bude mit efekt, asi stejnej jako drazsi benziny, aditiva?

_________________
"Vysmivam se do ksichtu vsem nechapavejm k0k0tum!" by Řezník

Obrázek


22.05.2011 00:06
Profil E-mail
.
.
Uživatelský avatar

Registrován: 31.08.2010 21:10
Příspěvky: 984
Bydliště: Liberec a Praha
Odeslat Re: GOLD EAGLE Super Octane Boost
Právě, že si myslim, že u sériovky to poznáš nejvíc, protože si všimneš i malýho nárůstu výkonu.
Dražší benzíny se moc nekupujou, tudíž mají menší výtoč a degenerujou. Tzn. koupíš si Natural 98 a ve skutečnosti tankuješ třeba 96 oktanů.
Kdežto Natural 95 má velikou výtoč a většinou má třeba 96 - 97 oktanů, takže když pak ještě naaditivuješ, tak se ve skutečnosti dostaneš hravě na těch 98 oktanů. :palec_nahoru:

_________________
Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz


22.05.2011 11:33
Profil E-mail
.
.

Registrován: 15.09.2010 22:50
Příspěvky: 130
Odeslat Re: GOLD EAGLE Super Octane Boost
moskito napsal:
Právě, že si myslim, že u sériovky to poznáš nejvíc, protože si všimneš i malýho nárůstu výkonu.
Dražší benzíny se moc nekupujou, tudíž mají menší výtoč a degenerujou. Tzn. koupíš si Natural 98 a ve skutečnosti tankuješ třeba 96 oktanů.
Kdežto Natural 95 má velikou výtoč a většinou má třeba 96 - 97 oktanů, takže když pak ještě naaditivuješ, tak se ve skutečnosti dostaneš hravě na těch 98 oktanů. :palec_nahoru:


To mi připadá jako informace z počátku 90.let. ČOI kontroluje i N98 a ve zveřejněných výpisech z kontrol žádné nesrovnalosti u N98 nebyly. A nedodržení oktanového čísla je snad nejzávažnější přestupek. Spíš se dnes mluví o tom, že i běžné N98 mají reálně 99 až 100+ oktanů. Já mám třeba s palivy Carrera 100 a Verva 100 pozitivní zkušenosti. Měřil jsem s nimi pružnost u chipnuté 1,8T a rozdíly oproti N95 byly znatelné. I chod motoru byl se 100-oktany lepší (lehké zacukání při prudké akceleraci na N95). Náhodou jsem narazil na pojednání o OMV Carrera 100.

Citace:
Začnu takto. Dříve než byla zavedena povinnost přimíchávat do fosilních paliv určité procento biosložek, se zcela jistě používala ve velké míře aditiva na zvyšování oktanového čísla (čímž nechci říct, že se nyní již nepoužívají). Ale tím, že se od roku 2008 začaly do benzínů povinně přimíchávat biosložky typu bioethanol, bioethery - kyslíkaté sloučeniny, došlo k omezení těchto typů aditiv, protože jde o sloučeniny, které samy o sobě významně zvyšují hodnotu oktanové čísla benzínu. To je jedna z nesporných výhod těchto biosložek.

Jak již psal pan Bína, v prémiovém produktu OMV Carrera 100, který se mimojiné na čerpací stanice v České republice dováží výhradně z Rakouska, ze skladovacích kapacit v Lobau a St. Valentinu, je dosaženo vyššího oktanového čísla vyšším obsahem vysooktanových uhlovodíkových, případně kyslíkatých složek (v tomto případě se přimíchává ETBE - Ethyl-tercbutylether). Dále je benzín Carrera 100 nadstandardně aditivován směsí přísad na zlepšení čistoty, snížení tření a antikorozní přísady. Ne tedy aditivy na další zvýšení oktanového čísla! (Pozn. - neplatí obecně, vztahuje se to k našemu prémiovému palivu OMV Carrera)!

Do benzínu lze přimíchávat jako biosložku biolíh, nebo také výše zmiňovaný ETBE. Obě zmiňované biosložky zvyšují oktanové číslo, ale vedle této vlastnosti mají taktéž své nepříjemné stránky.

Líh má oproti benzínu podstatně nižší energetický obsah, což má přímý vliv na spotřebu paliva. Dalším hlavním problémem směsí líh-benzín je citlivost směsi na přítomnost vody, která se ochotně mísí s lihem v benzínu obsaženým, ne však s benzínem. To pak vede k separaci lihové a benzínové fáze v nádržích vozidel a to může mít významný dopad na snížení oktanového čísla. Líh s rozpuštěnou vodou je navíc korozivní a při nízkých zimních teplotách může díky přítomnosti vody docházet v palivovém systému vozidla k zamrzání paliva.
Problémy s lihobenzinovými palivy lze poměrně úspěšně eliminovat, pokud se k mísení s benzinem nepoužije samotný biolíh, nýbrž jeho reakční produkt s izobutenem – etyl-tercbutyleter (ETBE). Izobuten je petrochemický produkt – nikoliv bioprodukt, takže ETBE vzniklý jeho reakcí s biolihem je biosložkou jenom z takové části, která odpovídá podílu biolihu zabudovanému v ETBE (tj. cca ze 47 %). Oproti lihu má ETBE vyšší oktanové číslo, vyšší energetický obsah (výhřevnost), menší tlak par a s benzinem se dobře mísí za vzniku stabilní směsi, necitlivé na přítomnost vody. Výroba ETBE je však omezena dostupným množstvím izobutenu.
Takže tím, že se v prémiovém benzínu OMV Carrera 100 používá jako biosložka ETBE, který se vyznačuje malou afinitou vůči vodě a tím pádem nehrozí separace, nemůže tím pádem dojít ani ke snížení oktanového čísla. Navíc v tomto palivu se nepoužívají aditiva ke zvýšení oktanového čísla, tudíž nehrozí snížení oktanového čísla ani těkavostí aditiv.
Dalo by se říci, že náš prémiový produkt OMV Carrera 100, u kterého navíc GARANTUJEME oktanové číslo min. 100 (nikdy není pod 100 - viz atesty z rafinérií na čerpacích stanicích), lze právě z důvodu využívání ETBE jako biosložky skladovat v uzavřených nádržích, za nepřístupu vzduchu a světla bez jakékoliv újmy na kvalitě minimálně 1 rok, ale spíše déle (klidně až 2 až 3 roky).
U benzínů s obsahem biolihu je to jiné, dokonce vyšla nová technická norma na podmínky skladování a doporučené doby použitelnosti a zde se doporučuje doba použitelnosti 3 měsíce od data prodeje právě z výše popsaných důvodů - významná ochota lihu vázat vlhkost/vodu. U takovýchto benzínů je pak i relevantní otázka snižování oktanového čísla...
Na základě výše uvedených faktů Vám mohu vřele doporučit tankování našeho prémiového benzínu OMV Carrera 100, který je na všechny naše ČS dovážen přímo z rafinérie z Rakouska a neobsahuje jako biosložku biolíh, ale ETBE, což je akceptováno rovněž jako biosložka, ale nemá negativní vlastnosti jako biolíh, tudíž by se ani hodnota oktanového čísla v průběhu skladování neměla snižovat.
Doufám, že jsem Vám na Váš dotaz dostatečně fundovaně odpověděla.


_________________
Focus ST


22.05.2011 12:59
Profil E-mail
.
.
Uživatelský avatar

Registrován: 31.08.2010 21:10
Příspěvky: 984
Bydliště: Liberec a Praha
Odeslat Re: GOLD EAGLE Super Octane Boost
Otázka je kolik je na tom pravdy. :|
No každopádně pořád vychází lépe tankovat N95 a sám si ji aditivovat, protože cena prémiových benzínů je už naprosto šílená! :?

_________________
Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz


22.05.2011 14:42
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 26.07.2009 15:07
Příspěvky: 3001
Bydliště: Kladno
Odeslat Re: GOLD EAGLE Super Octane Boost
Ja bych to tvoje tvrzeni klidne generalizoval na cena vsech benzinu je silena, teda spis dan na ne naparena :palec_dolu:

_________________
"Vysmivam se do ksichtu vsem nechapavejm k0k0tum!" by Řezník

Obrázek


22.05.2011 14:51
Profil E-mail
Junior
Junior
Uživatelský avatar

Registrován: 21.02.2011 00:37
Příspěvky: 483
Bydliště: Kladno
Odeslat Re: GOLD EAGLE Super Octane Boost
sakryš....že bych si tu svojí jednašestku naaditivoval a udělal nějakej mega muscle boom... :hhura: :D
Zdwora: Musíš to vyzkoušet a když tu pak uvidim po kladně směrem na mosteckej okruh lítat modrý šmouhy, tak to vyzkoušim taky :mrgreen:

_________________
kladenské stříbro se sosákem na benzín 1.6 16V trend, 3-doors hatchback, r.v. 2000, Suntek 35, 16" Goodyear Hydragrip / Simota filter
Obrázek


22.05.2011 16:14
Profil E-mail
.
.
Uživatelský avatar

Registrován: 31.08.2010 21:10
Příspěvky: 984
Bydliště: Liberec a Praha
Odeslat Re: GOLD EAGLE Super Octane Boost
Tak zatím lahvička Miller oilsu už je skoro vypoužívaná a pravděpodobně půjdu do další... Nechce někdo taky? Za 500Kč na 500l benzínu.

_________________
Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz


23.08.2011 22:44
Profil E-mail
.
.
Uživatelský avatar

Registrován: 03.03.2010 14:54
Příspěvky: 1094
Odeslat Re: GOLD EAGLE Super Octane Boost
Já už mam jednu taky skoro vyježděnou, ale koupil jsem si 2, tak ještě mam :-) Lejeme to doma do 2 aut- já do ST a táta do 307SW s 1.6tkou v benzínu. Na mém auto jsem nějak moc změn nepostřehl,jede to pořád :mrgreen: A navíc to pak pěkně střílí do výfuku jak psal Ondra. Ale na tátově 307 se to projevilo pozitivně. Nevím jestli to něco udělalo s výkonem, ale spotřeba klesla min. o půl litru a zlepšila se pružnost motoru.


29.08.2011 14:28
Profil E-mail
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 15.09.2008 11:44
Příspěvky: 1132
Bydliště: Praha
Odeslat Re: GOLD EAGLE Super Octane Boost
Hmm, porad mi vychazi jako nejlepsi aditivum 95ka VPower od Shellu ;-)

_________________
FoFo II Colection 1.6 74kW Turnier 2007 Obrázek
FoFo III Titanium 1.5 110kW 2017 Obrázek
Obrázek


29.08.2011 15:45
Profil E-mail
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
[ Time : 0.109s | 13 Queries | GZIP : Off ]