Potíže s tankováním

Moderátor:phofy
Odpovědět
Barbora
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 26.04.2012 16:34

Potíže s tankováním

Příspěvek od Barbora » 26.04.2012 16:46

Ahoj, právě jsem vyměnila starého Focusa za novějšího - nyní 1.6 TDCI, r. v. 2008. Když jsem chtěla natankovat, je to nereálná věc, neustále se vypíná pistole a nafta teče ven. Opravdu nejsem idiot, kterej by neuměl tankovat (nicméně pár lidí mě tak označilo, načež to zkoušeli sami - bez úspěchu). Máte s tím někdo podobné zkušenosti? Ve Fordu mi samozřejmě řekli, že se musí vyměnit celé hrdlo nádrže, což není zrovna levná záležitost. Díky za jakoukoliv radu, popř. info o tom, jak jste událost vyřešili...

Quba
Nováček
Nováček
Příspěvky: 44
Registrován: 05.09.2010 13:01
Bydliště: Blansko

Re: Potíže s tankováním

Příspěvek od Quba » 26.04.2012 17:09

Mě se někdy vypíná pistole (ale mám benzín ne naftu) stačí ji pootočit, aby do nádrže mířila z jiného směru a pak už to funguje. Třeba ti to pomůže.
Ford S-Max Duratec HE 2.0 107KW (2010)

lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8403
Registrován: 12.03.2011 22:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Potíže s tankováním

Příspěvek od lucky.jack » 26.04.2012 17:16

Nevím sice přesně jak to v hadici vypadá, ale mám za to, že by hned nahoře měla být záklopka, která se odmáčkne pistolí a potom už jen trubka do nádrže. Tzn., že pod jde odmáčknout záklopka, tak bude problém buď v ucpaný hadici - ačkoliv je to nepravděpodobný nebo je plná nádrž a je v háji plovák.
Jinak mě na první zmáknutí pistole vypne a pak už jde normálně. Zkus s ní trochu zacloumat nebo pootočit - s pistolí.
Kdo měl vyndanou hadici určitě řekne víc.
Naposledy upravil(a) lucky.jack dne 26.04.2012 17:46, celkem upraveno 1 x.
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Obrázek

frantik.17
.
.
Příspěvky: 8183
Registrován: 26.01.2009 23:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Potíže s tankováním

Příspěvek od frantik.17 » 26.04.2012 17:38

Nebo bych to zkoušel přes nástavec co máš v kufru..je to levnější než celé výko, akorád to pak bude v kufru smrdět..
ST 340 by DreamScience ( 343PS 242kW 547Nm )
EX: Mondeo Mk4 Titanium S

SDHOLI
Příspěvky: 1
Registrován: 16.04.2012 19:00

Re: Potíže s tankováním

Příspěvek od SDHOLI » 15.05.2012 13:05

Barboro,
Mám úplně stejného Focusa, dělá mi to totéž. Kamarád automechanik mi řekl, že je to u těchto Fordů úplně normální. Takže se snažim jezdit na benzinku, kde je pohunek, který tam za mne tráví 20min než se to natankuje. Každopádně kolik že stojí ta výměna?

lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8403
Registrován: 12.03.2011 22:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Potíže s tankováním

Příspěvek od lucky.jack » 15.05.2012 13:10

Když je to normální, proč to nedělá všem?
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Obrázek

Uživatelský avatar
spanel
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 915
Registrován: 02.09.2009 17:32

Re: Potíže s tankováním

Příspěvek od spanel » 15.05.2012 13:26

Mohla by to být klapka v plnícím hrdle, která se zasekla, někdo ji nešetrným tankováním zasunul níže či zkřivil v hadici. Asi by to chtělo sundat kolo, podběh a hadici demontovat.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White

Barbora
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 26.04.2012 16:34

Re: Potíže s tankováním

Příspěvek od Barbora » 15.05.2012 13:43

Tak jsem to nakonec vyřešila výměnou dílu v autorizovaném servisu (nemám na to nervy tankovat stylem, že mi polovina nafty vyteče na zem). Díl vychází cca na 4 123 Kč, je problém jej sehnat, dá se to jedině přes autorizovaný servis. Na díl jsem čekala asi týden (ani v Německu nebyl skladem, údajně ho museli napřed vyrobit v Anglii a pak ho poslat před německou centrálu do ČR). Jsou na to prý normohodiny (1,2 hodiny), takže to ve finále stálo 5 025 Kč. Výměna dílu v Carentu v Brně je kapitola sama pro sebe, v životě už tam nejedu!!! Takže pokud má někdo podobný problém, výměna je asi jediné řešení - ale nejlépe v servise s jiným, lidštějším přístupem...

Uživatelský avatar
Wolodyjowsski
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 1247
Registrován: 29.10.2010 20:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Potíže s tankováním

Příspěvek od Wolodyjowsski » 15.05.2012 18:42

Barbora píše:Tak jsem to nakonec vyřešila výměnou dílu v autorizovaném servisu (nemám na to nervy tankovat stylem, že mi polovina nafty vyteče na zem). Díl vychází cca na 4 123 Kč, je problém jej sehnat, dá se to jedině přes autorizovaný servis. Na díl jsem čekala asi týden (ani v Německu nebyl skladem, údajně ho museli napřed vyrobit v Anglii a pak ho poslat před německou centrálu do ČR). Jsou na to prý normohodiny (1,2 hodiny), takže to ve finále stálo 5 025 Kč. Výměna dílu v Carentu v Brně je kapitola sama pro sebe, v životě už tam nejedu!!! Takže pokud má někdo podobný problém, výměna je asi jediné řešení - ale nejlépe v servise s jiným, lidštějším přístupem...
Do Carentu bych nejel ani já :nunu: Když už autorizák v Brně, tak Rašino Vídeňská. Věřím, že dobrej garážník by to vyřešil lépe a rychleji než již zmíněný Carent.

Odpovědět

Zpět na „Pohonné hmoty, benzin, nafta...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host