Stránka 1 z 1

Potíže s tankováním

Napsal: 26.04.2012 16:46
od Barbora
Ahoj, právě jsem vyměnila starého Focusa za novějšího - nyní 1.6 TDCI, r. v. 2008. Když jsem chtěla natankovat, je to nereálná věc, neustále se vypíná pistole a nafta teče ven. Opravdu nejsem idiot, kterej by neuměl tankovat (nicméně pár lidí mě tak označilo, načež to zkoušeli sami - bez úspěchu). Máte s tím někdo podobné zkušenosti? Ve Fordu mi samozřejmě řekli, že se musí vyměnit celé hrdlo nádrže, což není zrovna levná záležitost. Díky za jakoukoliv radu, popř. info o tom, jak jste událost vyřešili...

Re: Potíže s tankováním

Napsal: 26.04.2012 17:09
od Quba
Mě se někdy vypíná pistole (ale mám benzín ne naftu) stačí ji pootočit, aby do nádrže mířila z jiného směru a pak už to funguje. Třeba ti to pomůže.

Re: Potíže s tankováním

Napsal: 26.04.2012 17:16
od lucky.jack
Nevím sice přesně jak to v hadici vypadá, ale mám za to, že by hned nahoře měla být záklopka, která se odmáčkne pistolí a potom už jen trubka do nádrže. Tzn., že pod jde odmáčknout záklopka, tak bude problém buď v ucpaný hadici - ačkoliv je to nepravděpodobný nebo je plná nádrž a je v háji plovák.
Jinak mě na první zmáknutí pistole vypne a pak už jde normálně. Zkus s ní trochu zacloumat nebo pootočit - s pistolí.
Kdo měl vyndanou hadici určitě řekne víc.

Re: Potíže s tankováním

Napsal: 26.04.2012 17:38
od frantik.17
Nebo bych to zkoušel přes nástavec co máš v kufru..je to levnější než celé výko, akorád to pak bude v kufru smrdět..

Re: Potíže s tankováním

Napsal: 15.05.2012 13:05
od SDHOLI
Barboro,
Mám úplně stejného Focusa, dělá mi to totéž. Kamarád automechanik mi řekl, že je to u těchto Fordů úplně normální. Takže se snažim jezdit na benzinku, kde je pohunek, který tam za mne tráví 20min než se to natankuje. Každopádně kolik že stojí ta výměna?

Re: Potíže s tankováním

Napsal: 15.05.2012 13:10
od lucky.jack
Když je to normální, proč to nedělá všem?

Re: Potíže s tankováním

Napsal: 15.05.2012 13:26
od spanel
Mohla by to být klapka v plnícím hrdle, která se zasekla, někdo ji nešetrným tankováním zasunul níže či zkřivil v hadici. Asi by to chtělo sundat kolo, podběh a hadici demontovat.

Re: Potíže s tankováním

Napsal: 15.05.2012 13:43
od Barbora
Tak jsem to nakonec vyřešila výměnou dílu v autorizovaném servisu (nemám na to nervy tankovat stylem, že mi polovina nafty vyteče na zem). Díl vychází cca na 4 123 Kč, je problém jej sehnat, dá se to jedině přes autorizovaný servis. Na díl jsem čekala asi týden (ani v Německu nebyl skladem, údajně ho museli napřed vyrobit v Anglii a pak ho poslat před německou centrálu do ČR). Jsou na to prý normohodiny (1,2 hodiny), takže to ve finále stálo 5 025 Kč. Výměna dílu v Carentu v Brně je kapitola sama pro sebe, v životě už tam nejedu!!! Takže pokud má někdo podobný problém, výměna je asi jediné řešení - ale nejlépe v servise s jiným, lidštějším přístupem...

Re: Potíže s tankováním

Napsal: 15.05.2012 18:42
od Wolodyjowsski
Barbora píše:Tak jsem to nakonec vyřešila výměnou dílu v autorizovaném servisu (nemám na to nervy tankovat stylem, že mi polovina nafty vyteče na zem). Díl vychází cca na 4 123 Kč, je problém jej sehnat, dá se to jedině přes autorizovaný servis. Na díl jsem čekala asi týden (ani v Německu nebyl skladem, údajně ho museli napřed vyrobit v Anglii a pak ho poslat před německou centrálu do ČR). Jsou na to prý normohodiny (1,2 hodiny), takže to ve finále stálo 5 025 Kč. Výměna dílu v Carentu v Brně je kapitola sama pro sebe, v životě už tam nejedu!!! Takže pokud má někdo podobný problém, výměna je asi jediné řešení - ale nejlépe v servise s jiným, lidštějším přístupem...
Do Carentu bych nejel ani já :nunu: Když už autorizák v Brně, tak Rašino Vídeňská. Věřím, že dobrej garážník by to vyřešil lépe a rychleji než již zmíněný Carent.