Projekt dřevostavby - půdorys str. 4

Moderátor:Quickie
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kóťa
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9766
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

Projekt dřevostavby - půdorys str. 4

Příspěvek od Kóťa » 19.05.2013 21:02

Máte někdo zkušenost, praktickou, nejlépe kladnou s nějakým ateliérem v Praze a okolí na zpracování projektové dokumentace ke stavebnímu povolení. Já jsem ze Slaného, tudíž např. východ od Prahy už je celkem daleko na nějaké dojíždění na společná sezení.

Prolistoval jsem několik katalogů s typovými projekty, ale ke každému domu máme nějaké výhrady. Dotazoval jsem se na výslednou cenu od Gservisu...Individuál, skladba stěn na dřevostavbu, usazení na pozemek(to chápu jako situačku), plot, kryté stání.... cca 60 000kč.
K tomu pak ještě další srandy jako energ.štítek, radon atd.

Jsem elektrikář a několikrát jsme tahali pro firmu, která dřevostavby dělá. Asi se rozhodneme pro ně a oni nám doporučili atelier Náš Dům
http://www.nasdum.cz/nase-sluzby/indivi ... nneho-domu
Projektovka vypadá dost komplexně, včetně požadované statiky. Ale to už jsme téměř na 70 000kč a ještě to vše o něco poroste. Přehled v cenách nemám. Můžete mi na to napsat Váš názor, případně doporučit jiný ateliér?

Předem díky forďáci! :wink:
Ford Mondeo combi 2.2TDCi Ghia 8/2005 Obrázek
Řízení je radost,FORD je řízení!

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Projekt pro stavební povolení - dřevostavba

Příspěvek od Eidž » 19.05.2013 21:51

No, asi klíčové je, kdo to bude stavět.
Jestli někdo, kdo má zkušenost, tak drobné potíže v projektu vyřeší. A pak by to šlo udělat typovým a drobné změny nahlásit až ke kolaudaci, jako drobné změny. Ale nesmíš tuším změnit půdorys, zvýšit výšku atd.
Jestli bude stavět někdo, kdo bude nejlevnější, tak potřebuješ kvalitní projekt, protože pak je budeš buzerovat, že to udělali jinak.