Úprava povrchu karoserie

Moderátor:Quickie
Odpovědět
quacker
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 10.01.2014 11:10

Re: Folie vs. celolak

Příspěvek od quacker » 11.01.2014 11:35

tady jsem našel moje kolo , je mu něco?
Přílohy
WP_000846.jpg

krenda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2632
Registrován: 25.12.2011 16:56
Bydliště: Novojičínsko

Re: Folie vs. celolak

Příspěvek od krenda » 11.01.2014 20:38

Jsem myslel, že DIP je stejné barvy i na rubu, po sloupnutí.
Aspoň vždy byl v těch desítkách videí, co jsem viděl....
je: Ford Focus, 09/2020, hatchback, 2.3 ecoboost, 228kW, ST
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Folie vs. celolak

Příspěvek od enjoy » 11.01.2014 20:59

Divný no :mrgreen:
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
hunger
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 966
Registrován: 02.03.2013 18:08
Bydliště: Praha

Re: Folie vs. celolak

Příspěvek od hunger » 11.01.2014 22:28

No upřímně Dip jsem nikdy neviděl, ale jako leteckej modelář dělám s potahovacíma fóliema denně a můžu říci, že kvalitní fólii člověk jen tak lehce nepoškodí... Ale nechápu 2 věci, co quacker dělá na fordím fóru a jak může mít lakovnu...
Focus mk2 1.6 Zetec-S
Ford Mondeo MK3 1.8

quacker
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 10.01.2014 11:10

Re: Folie vs. celolak

Příspěvek od quacker » 12.01.2014 10:40

krenda píše:Jsem myslel, že DIP je stejné barvy i na rubu, po sloupnutí.
Aspoň vždy byl v těch desítkách videí, co jsem viděl....
ano je , ale pokud chceš aby blaze byl razivější , aby byl víraznější , dáš pod něj bílou , stejně jako pod zlatou metalízu , dáš černou

quacker
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 10.01.2014 11:10

Re: Folie vs. celolak

Příspěvek od quacker » 12.01.2014 10:49

Co tady dělám? To je jednoduché , dal jsem do googla dotaz na plasti dip diskuzi a jsem tady , přečetl jsem si doslova a do písmena hovna a musel jsem reagoval , já si tady nedělám reklamu , nepotřebuju to , chtěl jsem pouze uvést věci na pravou míru, protože nemám rád demagogy , bez argumentů a bez praxe , viz kolo a plasti dip je ze spodu bílí , to je známka naznalosti , a folie na letadýlku možná drží , ale na ferrari ne , to znamená že pán je větší machr než kokoti z Maranella a k tomu nejde nic říct, snad jen zavolej jim , určitě tě vezmou a daj ti mega měsíčně , bo ty to z foliema umíš

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: Folie vs. celolak

Příspěvek od zeli » 12.01.2014 10:50

Mam takovej pocit, ze tady se zadnej novej zakaznik nenajde a off topic je to od te doby co se diskutuje DIP ne? :mrgreen:
Nevim proc bych lak potahoval nejakym lepicim svinstvem. Kdo nema auto na chlubeni, tak mu par oderek bude jedno a kdyz to bude kriticke, tak si dany dil necha prestrikat, dobre rychle a levne lakovny existujou. A kdo se autem chlubi, tak si ho urcite nenecha polepit, ale lesti a lesti.
DIP bych mozna pouzil jako antikorozni ochranu na hodne starou rezavou kastli, pokud by to teda na tom drzelo, jakoze asi nee.
Takze nejak proste nemuzu najit duvod, proc za to vyhazovat penize, pokud nejsem taxikar nebo notorickej chameleon.
Kdyby byl lak k nicemu, tak auta ve vyrobe nelakujou, ale lepej tam tyhle veci.
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

quacker
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 10.01.2014 11:10

Re: Folie vs. celolak

Příspěvek od quacker » 12.01.2014 10:59

co je to rychlá a levná lakovna ? a kde si přišel na to že plasti dip se nepoužívá ve výrobě?

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: Folie vs. celolak

Příspěvek od zeli » 12.01.2014 11:05

Rychla lakovna je, ze tam auto nebude stat tyden, ale den, stejne jako kdybych sel dat auto pod "plast". Levna lakovna je, ze nemusis dat 40 za celolak (samozrejme muzes kdyz chces).
Az alespon kazde druhe auto vyjede z vyrobni linky s "plastovym" povrchem, tak reknu, ze DIP je mnohem lepsi nez klasicky lak.
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

quacker
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 10.01.2014 11:10

Re: Folie vs. celolak

Příspěvek od quacker » 12.01.2014 11:19

dnes už najdeš některé části , třeba u Renolt a Kia ......... takže jsi mimo , nebo audi ultra race car je komplet , jezdí to tuším GTE pro AM

pro někoho je auto jenom auto , pro mě je to životní styl , ale já vám nic nenutím , je to otázka vkusu a otázka toho jak moc si svůj pekáč ceníš , já třeba parkuju ve městě před panelákem , a lak byl nonstop podřený , proto jsem zvolil plasti dip

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: Folie vs. celolak

Příspěvek od zeli » 12.01.2014 11:52

No dobre, jsem mimo, blatnik u nekolika aut znamena vic nez 50 procent veskere vyroby. Koukam, ze v cislech to bude taky tezky :mrgreen:
Tyhle plastove navleky chapu u taxikaru, MM reality, chameleonu a u lidi, kteri maji debilni sousedy. Tam se to da zcela pochopit a asi bych do toho sel taky kdyby mi nakej kreten ustavicne drbal dvere. Ale drtiva vetsina lidi to delat proste nebude, nestoji jim to za cas, penize a ani pozitek z toho nebudou mit jako ty a par dalsich nadsencu pruzkumniku.
Vetsina lidi co maj auto na paradu maj prave pozitek to auto lestit a mejt. Coz se da asi i ten plast, ale pravej lestic lesti vzdycky lak :)
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

quacker
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 10.01.2014 11:10

Re: Folie vs. celolak

Příspěvek od quacker » 12.01.2014 13:01

necituj predesle prispevky - diky
ZaQik


netvrdím že plasti dip je masovou věcí , není a nikdy nebude , je to přece jen hydroizolace na lodě , ale jak sis možná všiml , mat letí už asi 10 let , u nás tak 2 roky a na tuning srazech už moc aut které by za to stály ......... v klasickém laku už nenajdeš , jsme malá a zaostalá země , ale podívej se ven ................ nebýt mi líto dát 70 za origo lak , tak ho mám . Můžu si ho udělat sám , ale furt je to 30 matroš a měsíc v náhradním voze , což je pro mě nepřijatelné .............. 70 je cena v Cartec, 30 je cena za matroš v Cartech , takže se tě zeptám rozumně , dal bys ty love??? Já teda ne

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: Folie vs. celolak

Příspěvek od zeli » 12.01.2014 13:35

Rozumne rikam, ze do 10 let staryho auta bych 70 tisic nedal za jakoukoli opravu. A stav laku takovyho auta urcite nikdy nebudu resit celolakem. To by to musela bejt fakt hodne srdcovka jako pro spoustu lidi na tomto foru je a do celolaku sli. A rekl bych ze za to 70 urcite nedali. Nehadam se ze nekteri vyrobci umi udelat celolak za 70 a opravdu v tom ta kvalita bude. Ale to neda podle me ani srdcar, to by museli rict ti, co to delali. Ovsem se zase nepozna, jak to levnejsi vypada, to by se muselo videt nazivo, ale bezny smrtelnik praci dobrych lakyru s ruznou cenou za plechovku nepozna pokud to samoze nebude uplnej zmetek.
A u novejsiho auta, kde by cena 70 papouchu byla opodstatnena je kvalita laku urcite takova, ze zase celolak nepotrebuje.
Cili za me celolak ma smysl u specifickych pripadu jako jsou veterani nebo opravdove srdcovky a majitel se bude sakra rozmyslet a sakra hledat aby v tom nezahucel za zbytecne vysokou cenu, coz 70 tisic pro bezne lidi je.
Igelitovej program smysl ma, zase pro specifickou skupinu lidi, kterou jsem jmenoval. Casem to k tomu bude mozna masivne smerovat kvuli ekologii napr. (i kdyz to je taky otazka) nebo kvuli tomu, ze hodne dilu na aute bude plastova (nezelezna) uz od zakladu a ochrana typu tvrzeny lak tam bude postradat smysl.
Na pletivu v plote uz plast mam, na aute bude jiste casem taky, ale na to si jeste pockame :D

A myslim, ze ted uz se shodneme ne? :)
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

quacker
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 10.01.2014 11:10

Re: Folie vs. celolak

Příspěvek od quacker » 12.01.2014 14:02

Smazána citace ! Pokud odpovídáš hned pod, nemusíš citovat celý sáhodlouhý příspěvek... klikni na Odpovědět místo na Citovat... Díky, Dr.Romca

teď se shodneme , avšak mám za to že celolak pod 40 nemůže být dobrý z důvodu ceny kvalitního materiálu , tudíš levná rychlo lakovna , je blbost

quacker
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 10.01.2014 11:10

Re: Folie vs. celolak

Příspěvek od quacker » 12.01.2014 18:46


Odpovědět

Zpět na „.. aneb co nelze nikam zařadit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů