Stránka 1 z 1
Jak nejlépe používat spalovací motor
Napsal: 24.06.2016 21:46
od TomFocus
Dobrej článek:
Já se starám o motor jak popisuje autor článku a vždy jsem najel statisíce km i s motorama z druhé ruky a nikdy jsem neměl fatální problém. Natož pokud jsem měl nový auto. Každej mě říká, ty máš holt na auta štěstí...ale není to tím.
http://auto.idnes.cz/moderni-motor-vydr ... tomoto_fdv
Re: Jak nejlépe používat spalovací motor
Napsal: 25.06.2016 21:58
od miki21
ubezpečuje šéf vývoje škodováckých motorů
HTP, TSI ... pod to se taky podepíše?
Tenhle bulíček nakecá za prachy lidem kdejaké kraviny, jen, aby si koupili škodlivku
spletl sis fórum-sorry, ale téma o ničem.
Re: Jak nejlépe používat spalovací motor
Napsal: 26.06.2016 07:43
od TomFocus
miki21
Proč bych si měl splést fórum?
Jste sfanatizovani tím ovalem?
Krom TSI, popisuje...ale co, hluchým a slepim není co psát. ..Jo spletl sem si fórum.
Re: Jak nejlépe používat spalovací motor
Napsal: 26.06.2016 15:56
od miki21
Týpek od škodlivky chválí"svoje" dokonalé oturbené motory... jako reklama dobré, ale přínos takového článku= O.
edit- jako rada mi to nepřipadá, takže přesunuto.
Re: Jak nejlépe používat spalovací motor
Napsal: 27.11.2016 10:36
od TomFocus
Re: Jak nejlépe používat spalovací motor
Napsal: 27.11.2016 10:55
od TomFocus
Re: Jak nejlépe používat spalovací motor
Napsal: 27.11.2016 16:26
od jarod72pm
Ten poslední odkaz - takže nakonec mohu být rád že mám nepřímí vstřik?
Nebo je to spíš ku škodě na dnešní dobu?
Re: Jak nejlépe používat spalovací motor
Napsal: 16.03.2019 21:40
od TomFocus
Re: Jak nejlépe používat spalovací motor
Napsal: 17.03.2019 06:44
od ZaQik
zajimavy clanek, ale s koncem moc nesouhlasim - prijde mi to jako reklama
Jestliže se vám zdá plug-in hybrid jako vhodný kompromis, pak vězte, že ve skutečnosti kombinuje nevýhody obou světů. Na pohled lákavá možnost jezdit někdy na benzin a někdy na elektřinu je spojená s vysokou pořizovací cenou a minimální úsporou provozních nákladů.
Naopak jednoduché hybridy bez možnosti dobíjení mají velkou budoucnost – například pro velká šestiválcová Audi je tento typ pohonu už dnes standardem.
i jednoduchy hybrid se dobiji - to, ze to neni ze zasuvky ale z "dynama" pri brzdeni, je vedlejsi; stejne dochazi k degradaci baterie urcene pro hybridni pohon a kapacita uz po dvou letech uzivani je o dost nizsi
ja vidim jednoduchy hybrid jen jako snahu o projiti limity exhalaci; k certifikaci je vzdy pristaveno auto s nabitou baterii urcenou pro hybridni pohon, cehoz v praxi, pokud nebydlite na sjezdu dalnice, nedosahnete
Re: Jak nejlépe používat spalovací motor
Napsal: 17.03.2019 09:57
od Standa.64
Hybrid je do města,diesel na převážně delší trasy a benzín je pro nás ostatní, co mají roční nájezd okolo 10t.km .