KOROZE
- Systemofamondeo
- Junior
- Příspěvky: 442
- Registrován: 06.05.2011 08:10
- Systemofamondeo
- Junior
- Příspěvky: 442
- Registrován: 06.05.2011 08:10
Re: KOROZE
Tak další kolo se servisem o uznání záruky nevypadá dobře-poslal sem jim servisní knížku :
a jejich odpověď je :
Dobrý den,nevidím potvrzené pravidelné návštěvy do roku 2012 pro samotný servis,
tak i pro kontrolu karosérie vozu. S tímto nemohu zpracovat záruční zakázku na opravu žádné koroze.
Tak co poradíte?
a jejich odpověď je :
Dobrý den,nevidím potvrzené pravidelné návštěvy do roku 2012 pro samotný servis,
tak i pro kontrolu karosérie vozu. S tímto nemohu zpracovat záruční zakázku na opravu žádné koroze.
Tak co poradíte?
Ford Mondeo 2001 1,8 Duratec 92kW GHIA Liftback
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9766
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOROZE
Znovu bych ho upozornil,že se mýlí...Ofiko stanovisko je zde
http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view
Pokud máš ročník 2001, není to sežrané bůh ví jak a nebylo to na ten díl bourané, tak bych slušně pohrozil tím,že tuto věc předáš na vedení fordu do Phy z důvodu nerespektování záruky na karoserii...
http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view
Pokud máš ročník 2001, není to sežrané bůh ví jak a nebylo to na ten díl bourané, tak bych slušně pohrozil tím,že tuto věc předáš na vedení fordu do Phy z důvodu nerespektování záruky na karoserii...
- Systemofamondeo
- Junior
- Příspěvky: 442
- Registrován: 06.05.2011 08:10
Re: KOROZE
to tvrdim pořád že tenhle chlpa neví o čem mluví tak sem zkusil napsat přímo do fordu na toho majera co psal ty záruční podmínky v tomto dopise co si sem dával
Ford Mondeo 2001 1,8 Duratec 92kW GHIA Liftback
- jimm
- Zkušený
- Příspěvky: 1612
- Registrován: 08.04.2011 14:12
- Bydliště: Teplice
Re: KOROZE
Jak píše koťa tohle stanovisko jsem ukázal ve Fordu a korozi mě opravili.Poviné kontroly ročníku 2001 byly první 3.roky.Až myslím od roku 2002 byly poviné celých 12.let abys mohl uplatnit reklamaci.Já vím že je to běh na dlouhou trať ale bohužel taky jsem si připadal jak blbec když jsem to po nich chtěl opravit..Ještě to zkus,hold značkový servisy
ford mondeo 1.8 92kw lpg elpigaz r.v.2001 https://www.lpg.cz/main/
- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: KOROZE
Koukám, že podle dopisu se Ford nechce zaručit obzvlášť za prorezivění plastové nádrže...by si to mohli po sobě taky občas přečíst
Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
- Systemofamondeo
- Junior
- Příspěvky: 442
- Registrován: 06.05.2011 08:10
Re: KOROZE
Jimbo můžeě mi naskenovat sz s tvou serviskou jak to máš vyplněné.Dík
a co když neuznaj kolik stojí oprava dveří nejlíp sehnat na vrakáči ve stejné barvě ne?
a co když neuznaj kolik stojí oprava dveří nejlíp sehnat na vrakáči ve stejné barvě ne?
Ford Mondeo 2001 1,8 Duratec 92kW GHIA Liftback
-
- Nováček
- Příspěvky: 129
- Registrován: 19.08.2012 16:45
Re: KOROZE
Také jsem neměl u auta z roku 2004 potvrzené kontroly karosérie. V jednom servisu mne s opravou grátis vyhodili, šel jsem do servisu, kam jsem vždyky na pravidelný servis jezdil, tam jsem se trochu podivil že mi vždycky nepotvrzovali i kontroly karosérie - a oni opravu s Fordem dojednali. Oprava čtyř dveří prý stojí okolo dvacky, žádná sranda.
-
- Nováček
- Příspěvky: 129
- Registrován: 19.08.2012 16:45
Re: KOROZE
A ještě přidám moudro, které jsem čerstvě pochytil o barvách - Hammerite a podobné zázraky jsou svinstva, která korozi zakryjí, pod tím to hnije. Správně je obrousit na kov, odrezit odrezovačem, zinková nebo zinkofosfátová základovka, na to vrchni vstva barvy a pak třeba nějaký nátěr na spodek. Jak jsem koupil, tak prodávám, není to můj obor.
- johnyram
- Junior
- Příspěvky: 250
- Registrován: 16.05.2010 17:58
- Bydliště: Liberecko
Re: KOROZE
Mě se líbí vždy JPP (jedna paní povídala) a on bratranec sestřenice kámoše souseda z bývalé práce povídal ....
Není nad vlastní zkušenost. Samozřejmě, že lidé jako Jenyk, kteří neznají základy jakékoliv ať kutilské nebo profesionální práce to mají těžké A úplně normální věc, jako je třeba ta, že před použitím Hammerite je odstranit veškerou rez, která by mohla odpadnout, Kartáčem na flexe, dráťákem apod. A když to takový lidé namatlají Hammerite přímo na rez, mastnou kastli, na lesklé plochy apod. tak je to samozřejmě Hammerite k svinstvo, které nedrží a je nanic, protože nejsou schopni dodržet aspoň základní postup...
Hammerite používám snad 15 let od dob, kdy přišel na český trh a nemůžu si na něj stěžovat, drží parádně, šetří mraky hodin práce, protože nemusíte mít všechno nádherně kovově lesklé, spíš naopak, trochu zdrsněné. Vždy po dvou třech letech udělám kontrolu, popř. obrousím problém a natřu znovu.
Naopak zinková barva ve spreji se mi tedy vůbec neosvědčila, po týdnu se na výfuku oloupala. A ani jinde moc neodolá. Však je to taky úplná kravina, zinek ve spreji, to má jako nahradit lázeň??
Setkal jsem se i s barvami na spodek, co vydrží všechno, ale to se už bavíme o tisícikorunách na kilo, ale stojí za to.
Já používám to,co mám ozkoušené po mraky let a to co se mi osvědčuje po opakovaných kontrolách a nutného postupu před samotným nanešením barvy, na což není Hammerite zrovna háklivý, kór u staršího auta, kde broušení na samotný kov v různých záhybech skoro nepřipadá v úvahu...
Už jsem viděl i auta, která měli pistolí z tuby nanešen přes rez a bordel povrch takový ten měkký špric, rez dále bují, až se vytvoří takový odfouklý puchýř a je to na vyvaření po jednom roce od nanešení, ale zprvu to vypadá jak se o auto bývalý majitel perfekně staral.
Není nad vlastní zkušenost. Samozřejmě, že lidé jako Jenyk, kteří neznají základy jakékoliv ať kutilské nebo profesionální práce to mají těžké A úplně normální věc, jako je třeba ta, že před použitím Hammerite je odstranit veškerou rez, která by mohla odpadnout, Kartáčem na flexe, dráťákem apod. A když to takový lidé namatlají Hammerite přímo na rez, mastnou kastli, na lesklé plochy apod. tak je to samozřejmě Hammerite k svinstvo, které nedrží a je nanic, protože nejsou schopni dodržet aspoň základní postup...
Hammerite používám snad 15 let od dob, kdy přišel na český trh a nemůžu si na něj stěžovat, drží parádně, šetří mraky hodin práce, protože nemusíte mít všechno nádherně kovově lesklé, spíš naopak, trochu zdrsněné. Vždy po dvou třech letech udělám kontrolu, popř. obrousím problém a natřu znovu.
Naopak zinková barva ve spreji se mi tedy vůbec neosvědčila, po týdnu se na výfuku oloupala. A ani jinde moc neodolá. Však je to taky úplná kravina, zinek ve spreji, to má jako nahradit lázeň??
Setkal jsem se i s barvami na spodek, co vydrží všechno, ale to se už bavíme o tisícikorunách na kilo, ale stojí za to.
Já používám to,co mám ozkoušené po mraky let a to co se mi osvědčuje po opakovaných kontrolách a nutného postupu před samotným nanešením barvy, na což není Hammerite zrovna háklivý, kór u staršího auta, kde broušení na samotný kov v různých záhybech skoro nepřipadá v úvahu...
Už jsem viděl i auta, která měli pistolí z tuby nanešen přes rez a bordel povrch takový ten měkký špric, rez dále bují, až se vytvoří takový odfouklý puchýř a je to na vyvaření po jednom roce od nanešení, ale zprvu to vypadá jak se o auto bývalý majitel perfekně staral.
Mondeo 06' kombi Tdci 6kvalt 96kw, xenony, vyhřívané skla, denní svícení, sony mp3, tažné...
-
- Nováček
- Příspěvky: 129
- Registrován: 19.08.2012 16:45
Re: KOROZE
Nepsal jsem o zinku ve spreji, ale o zinkové nebo zinkofosfátové základovce. O matlání na rez myslím také v mém příspěvku nic není. Trochu se motám okolo veteránů, tam je cílem dlouhodobá kvalitní oprava, jde o místa která není možné opravovat vždy po dvou nebo třech letech, proto se tam Hammerite, Rust-Oleum a podobné zázračné barvy nepoužívají.
- johnyram
- Junior
- Příspěvky: 250
- Registrován: 16.05.2010 17:58
- Bydliště: Liberecko
Re: KOROZE
No jo, ale co se veteránů týče, tam je asi úplně jiný postup než u spotřebního auta, to je snad každému jasné. Neumím si představit, že by někdo měl půl roku zvedlé mondeo, rozebral ho do šroubku a pomalu díl po dílu opravoval, zinkoval, chromoval, lakoval, eloxoval atd. To je úplně jinej gang.
A je potřeba to taky tak brát. Kdybych měl na veterána čas, místo a peníze, tak se s tím budu crcat klidně roky, ale to bohužel není náš případ...
A je potřeba to taky tak brát. Kdybych měl na veterána čas, místo a peníze, tak se s tím budu crcat klidně roky, ale to bohužel není náš případ...
Mondeo 06' kombi Tdci 6kvalt 96kw, xenony, vyhřívané skla, denní svícení, sony mp3, tažné...
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: KOROZE
Je fakt,ze na S120 jsem Hammerite taky pouzival a kde jsem to s tim natrel (po odrezeni), na to jsem uz pak leta nesahnul. Na Mondeo jsem na jare pouzil prave zinkovy sprej, ale koupil jsem nejaky drazsi s tim, ze pry je lepsi a ze to prej kupujou chlapi,co delaji snad nejake konstrukce na strechy a ze to drzi. no uvidime, ja na tohle odbornik nejsem, po nekolika mesicich jsou dvere stale ok, ale to je na hodnoceni samozrejme brzy. Je to tedy uz druha oprava, prvni jsem delal klasicky oderezni, zakladovka, lak, ale po 2 letech to zacalo trosku reznout znovu, sice nic tragickyho, ale nechtel jsem to nechat dojit daleko, takze to slo znovu dolu az na kov.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- johnyram
- Junior
- Příspěvky: 250
- Registrován: 16.05.2010 17:58
- Bydliště: Liberecko
Re: KOROZE
Tak to má. taky vypadat. Až na kov, a pěkně od základu. Myslel jsem to spíš tak, že se na některá mista prostě nedostaneš. To by jsi opravdu musel sundat zadní nápravu, nádrž apod. A tam kde vidíš jen rezavou mapu, mechanicky očistim a použijí Hammerite.
Trochu jsem váhal zda nepoužít nějakej ten gumovej špric , ale jeho nevýhoda je v tom , že když to pod ním zrezne tak když už. to uvidíš je většinou pozdě .
Trochu jsem váhal zda nepoužít nějakej ten gumovej špric , ale jeho nevýhoda je v tom , že když to pod ním zrezne tak když už. to uvidíš je většinou pozdě .
Mondeo 06' kombi Tdci 6kvalt 96kw, xenony, vyhřívané skla, denní svícení, sony mp3, tažné...
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: KOROZE
tak mne nastesti kvetly trochu jen dvoje dvere dole,jinak zatim nic (tuk tuk).ale ja mam garaz a rekl bych, ze ten Nemec prede mnou mel taky. Ten lak vypada fakt porad skvele.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů