Právě je 11.12.2019 08:01



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1007 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68
 EGR ventil - mondeo 
Autor Zpráva
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 06.01.2013 20:07
Příspěvky: 1150
Bydliště: Severní Morava
Odeslat Re: EGR ventil - mondeo
takový jsem tady nenašel, ale dělali jsme to s určitými problémy (spolu s Křendou) ....viz pár příspěvků výše. Nepodařilo se nám ho tenkrát úplně vyndat z auta. Ale nějak jsme to vyčistili a zaslepili a v pohodě :D
Teď když vím/tuším, že je tam ještě zespoda imbus, tak by to neměl být takový problém ho dostat ven.... snad..... Držím palce!

_________________
Je: Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCi
Bylo: Mondeo Turnier Titanium 1.8TDCi


14.07.2015 18:17
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 09.09.2012 22:05
Příspěvky: 159
Bydliště: Lichnov okr. Nový Jičín
Odeslat Re: EGR ventil - mondeo
Zdravím,
tak jsem si to tady pročetl od začátku do konce. Je to zajímavé čtení.
Taky mám problém s EGR.Mám 2.0 TDCi 96kw EU4. EGR řízený podtlakem s jedním senzorem polohy EGR. Rozsvítila se kontrolka.Občas se taky stalo, že po přidání plynu auto nejelo a za mnou nebylo vidět přes černý kouř. Po napíchnutí (mám fordiag)
a objevily se chyby P0401 - nízký průtok a P0405 - něco s obvodem snímače A - nízká hodnota.
EGR jsem vyčistil, byl teda pěkně zaprasený, ale chodil pak a hlavně těsnil. I před vyčištěním bylo vidět na osičce, že chodil. Nicméně po montáži zpět to po pár startech rozsvítí kontrolku a chyby jsou pořád stejné, akorát od vyčištění už se neobjevuje kouř.Měřil jsem i ten senzor. Je to v podstatě potenciometr. Zdá se , že je OK. Při měření chodí krásně plynule a nemá žádné skoky.
Šel jsem tedy dál na ten podtlakový proporcionální ventil. Vytáhl jsem ho ven a zkusil profouknout. Vývody VAC a OUT jsou stále průchozí a nezmění se to ani při přivedení napětí na cívku. Tam je slyšet, že ventil chodí, ale k žádné změně nedojde. Samozřejmě vím, že je ventil řízený PWM signálem, ale i při přivedení stáleho napětí by mělo dojít ke změně , nebo se pletu?
Jedině, že by se to změnilo po přivedení podtlaku, ale to je právě to, co nevím a nemám na stole jak odskoušet.
Co jsem se dozvěděl při čtení o EGR, tak by měl být při volnoběhu po nastartování studeného motoru uzavřen. Nastartoval jsem studený motor, odpojil podtlak na EGR a motor měl najednou takový tišší a klidnější chod. Po připojení podtlaku zpět okamžitě začal více klepat a celkově měl takový tvrdší chod.
A teď otázka na ty, co s tím taky laborovali: Nevíte někdo, jakou má mít hodnotu ten poťák ?
Podle té chyby P0405 to vypadá, že buď bude chyba v tom potenciometru, nebo v tom proporcionálním ventilu. P0401 bude už asi jen důsledek.

_________________
Mondeo MK3 Kombi, 2.0 TDCi 96kW, r.v.2005
Mondeo MK3 Kombi, 2.0i 107kW, r.v.2001, GHIA - na prodej


20.06.2016 11:39
Profil E-mail
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1007 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
[ Time : 0.089s | 12 Queries | GZIP : Off ]