Max náklady na opravu motoru u "nepovedené" ojetiny?

Moderátor:phofy
borekb
Nováček
Nováček
Příspěvky: 152
Registrován: 12.08.2010 21:29

Max náklady na opravu motoru u "nepovedené" ojetiny?

Příspěvek od borekb » 12.08.2010 21:35

Ahoj, stojím před koupí Mondea MK3 a oproti ostatním autům se u Mondea obvykle varuje před problémovým TDCi motorem (chci nejspíš 2.0 96 kW, možná i 2.2). Protože Mondeo MK3 pod 100t najetých km ve výbavě, jakou bych chtěl, je skoro nesehnatelné, chci se zeptat obráceně: kdybych měl smůlu a koupil auto, kterému se začne sypat úplně všechno, co na motoru jde, kolik by to všechno stálo? Dalo by se to zhruba rozepsat po položkách? Jsem úplný laik...

Díky,
B.
Mondeo 2.2 Titanium (2006)

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Max náklady na opravu motoru u "nepovedené" ojetiny?

Příspěvek od Ma.rt » 12.08.2010 22:21

Neodpovim na otazku a myslim, ze to ani nejde... ale pokud pises "sypat vse", tak to uz snad nebudou desetitisice, ale pomalu stotisice. ale min. od r. 2005 podle me nejsou fordi diesely o nic rizikovejsi nez jine znacky.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

borekb
Nováček
Nováček
Příspěvky: 152
Registrován: 12.08.2010 21:29

Re: Max náklady na opravu motoru u "nepovedené" ojetiny?

Příspěvek od borekb » 12.08.2010 22:41

Abych byl konkrétní, líbí se mi třeba tenhle kousek:

http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... eo/8061769

Má ale najeto 170t km, takže mu začnou odcházet vstřiky apod. a výsledná cena nebude těch 240 000 Kč, co je v bazaru, ale víc - otázka je, o kolik. Pokud budu počítat s tím, že do 2 let do tohohle auta nacpu ještě 50 tisíc Kč (víc? míň?), tak je jeho cena prakticky 290 tisíc, což už je u Mondea MK3 dost na zváženou.