Stránka 4 z 7

Re: Spojka, řazení - problémy

Napsal: 12.01.2012 16:42
od chachn
a na kolik ze prijde komplet spojka?tak jak by se mela menit?tedy i s dvouhmotou a co ja vim s cim jeste?

Re: Spojka, řazení - problémy

Napsal: 12.01.2012 16:48
od buceek07
co sem tak různě různě různě hledal ta na duratec se dá sehnat komplet i s se setrvákem tak +- 16 - 18 000...jak kde, jak kdy....ale až jí budu dělat já, tak budu určo kontaktovat Rumcajse ...to bude jedna z nejlevnějších nabídek určitě :wink: ...už mi o tom jednou psal... :cooler:

A udělat by se měla celá i s ložiskem a setrvákem...já udělám rovnou i novej olej v převodovce, protože to je ideální, když se to dělá všechno zaráz...

Re: Spojka, řazení - problémy

Napsal: 12.01.2012 17:11
od chachn
no hezky,tak snad ta moje mrska jeste dlouho vydrzi.zatim se projevuje jen rano,kdy jde spatne spatecka a jednicka,coz po chvili odezni,takze z okolnich komentaru usuzuji,ze je to spis jeji vlastnost.
tech 16-18k to se bavime o originalu?

Re: Spojka, řazení - problémy

Napsal: 12.01.2012 17:28
od buceek07
No buď Valeo, nebo Luk.... Teda asi...přesně by to řekl po Sz asi Rumcajs, ale tak nějak to bude...Ale myslim že to bude kvalitou v pohodě :wink:

Jinak když nebudeš řadit jak s diesel, tzn. ve 2000 ot/min atp. tak i spojka co má celkem hodně za sebou docela vydřží a podtáčení zejména nesvědčí setrváku... ostatně jako i motoru atd...

Re: Spojka, řazení - problémy

Napsal: 12.01.2012 17:46
od chachn
tak vono zalezi.kdyz jedu z kopca necham tu 5ku padnout i na 1500...bez plynu,jen brzdi motorem...normalne radim 2500 a vys,zalezi na momentalni nalade

Re: Spojka, řazení - problémy

Napsal: 13.01.2012 07:56
od buceek07
hele drakoune v 1500 ot. ten motor celkem slušně podtáčiš :!: bacha na to.... taky to může skončit tak, že začneš žrát olej a pro dvouhomťák to tak neni vubec ok.... doporučoval bych pod 2000 nechodit, respektive nenechávat ho s rychlostí padat takhle dolu

Re: Spojka, řazení - problémy

Napsal: 13.01.2012 08:33
od Yeshterr
1500ot. je fakt málo i na brzdění motorem, resp. ten motor v těch otáčkách už stejně nebrzdí, ba naopak. Dostávají na frak i šály a ložiska na klice. Zkus jezdit tak, aby ses otáčkama nedostával pod 2tis. a celý agregát Ti vydrží mnohem dýl ;)

Re: Spojka, řazení - problémy

Napsal: 13.01.2012 09:02
od Dr.Romca
OT: Všimli jste si, že spusta aut jezdí na mrkve, šály a podobné věci, které normálně v motoru nejsou? :mrgreen: (pardon :mrgreen: )

Re: Spojka, řazení - problémy

Napsal: 13.01.2012 16:44
od chachn
tak ok,ja myslel,ze motoru vadi nizky otacky jen v zaberu...polepsim se....nedelam to nijak casto,ale tak budu se snazit to nedelat vubec :oops: :palec_nahoru:

Re: Spojka, řazení - problémy

Napsal: 13.01.2012 16:46
od CpT_Anuvin
Mě vychazi komplet spojka se setrvakem od VALEA na 14 tisic

Re: Spojka, řazení - problémy

Napsal: 13.01.2012 17:12
od Yeshterr
chachn píše:tak ok,ja myslel,ze motoru vadi nizky otacky jen v zaberu...polepsim se....nedelam to nijak casto,ale tak budu se snazit to nedelat vubec :oops: :palec_nahoru:
Učený z nebe nespadl, je správně, že si to uvědomuješ. Ono při tom brzdění pak vyvolá opačnou reakci a to tak, že řj motoru dělá vše proto, aby motor nechcípnul a pak šube motor autem. A na 5ku nemá sílu ten převod přemoct, proto se ty rázy nepřenesou na hnací ústrojí jako pohyb kol, nýbrž namáhají vše kovové.

Re: Spojka, řazení - problémy

Napsal: 13.01.2012 17:31
od chachn
tak aspon se muzu uklidnit,ze sem to nikdy moc neprehanel a motor mi nikdy neskubal...

Re: Spojka, řazení - problémy

Napsal: 13.01.2012 20:03
od Yeshterr
Jasan, tak to je dobře. Prostě každý motor má ideální spektrum pracovních otáček a odchylky od nich směrem dolů i nahoru mu všeobecně neprospívají. A u 16ti ventilové techniky (teď mám na mysli hlavně benzín) je to spektrum posazené ještě o něco výš, než u 8V.

Re: Spojka, řazení - problémy

Napsal: 13.01.2012 21:17
od Ma.rt
s temi otackami je to trochu fama. nizke otacky vadi pri zatizenem motoru, jinak ne. jede li nekdo po rovine na 1700 otackach na petku pri trosce plynu, tak to nicemu nevadi. dvouhmotaku vadi nejvic asi pokles otacek pod volnobeh pri rozjizdeni, kdy se to zacne hadat. a pak velke razy pri razeni a diesel tomu dava zabrat kroutakem
proc si to myslim? jezdim hodne taxikama a taxikari jezdi po praze kolem 1500 otacek kvuli spotrebe. A neslysel jsem od nikoho z nich, ze by se jim to nejak nadmerne sra.o
jinak ja jezdim taky bezne pod 2000 a jako jeden z mala tady nedolevam olej,nemusim to krmit 5W40, motor tahne a je tichy.

Re: Spojka, řazení - problémy

Napsal: 21.01.2012 13:29
od vencator
no nevím,ale když bych neměl chodit pod 2000ot tak bych musel motor na jedničku vytočit asi na 3000ot a pokud ten motor budu honit za 2000 tak si z toho udělám luxusní benziňák,protože pak budu se spotřebou asi někde u 7 až 8 litrů.
setrváků vadí nejvíc volnoběh a rozjezdy s přidáním málo plynu.
jinak já jezdím kolem těch 2000ot a řadím tak aby mi ot nešli pod 1700 ale to neplatí pro první a druhý stupeň.
a po vesnici jezdím na 4 a to mám těch 1500,na trojku se to nedá,podle mě si myslím že už v 1700 se to nepodtačí,protože už turbo dává co může a krouťák je tam taky myslím největší