Právě je 16.12.2019 09:52



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 Start - Bílý kouř,motor cuka a klepe 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: 12.12.2016 19:21
Příspěvky: 2
Odeslat Start - Bílý kouř,motor cuka a klepe
Zdravim vas kluci,prosim o radu s Mondakem :/ 2.0 TDDi 85kw r.v. 02 , pri startu to za studena huli jak prokopnuty kamna a cely se to trepe + obcas klepne motor :( nevim uz co s tim,na aute jsem delal vsechny remeny,kladky,vcera jsem vymenil vstriky a stejne to pri studenem startu huli,uz nevim co vymenit :( zhavicky jsou funkcni,napadlo me jesti treba nemuzou zhavit mene,treba opotrebenim nebo v zavislosti s rele. .. cca ted uz po vymene striku asi po 30 vterinach ok,pred vymenou vstriku to delalo tak 5 min ze jsem zahulil sidliste nez jsem vyjel,za tepla jede i tahne krasne...


12.12.2016 19:53
Profil E-mail
Test driver
Test driver

Registrován: 25.12.2011 17:56
Příspěvky: 2486
Bydliště: Novojičínsko
Odeslat Re: Start - Bílý kouř,motor cuka a klepe
Žhavičky jsi měřil každou samostatně? Jak tam jsou dlouho? Zkusil bych se na ně zaměřit ;-)
Co palivový filtr?

_________________
je: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz
bylo: Fiat Mirafiori, 07/1977, sedan, 1.6 OHV, 55kW


13.12.2016 20:49
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 12.12.2016 19:21
Příspěvky: 2
Odeslat Re: Start - Bílý kouř,motor cuka a klepe
Vstriky,filtry,oleje jsou delany vsechny.dokonce i co se tyce vzduchu,zhavicky jsem meril samostatne ale byly hodne uz zaneseny.ja zhavicky nemenil jeste takze auto mam necely rok,tak si myslim ze rok mozna i dva tam budou,puvodni majitel (hovado).menil jsem komplet predek cepy,stabiky,rizeni, servo asi delalo to ,,hovado" predemnou a tesneni nikde :D lopatky drely o futral :/ to jen ze me jeste ceka boj.tak zitra vymenim zhavicky a dam vedet jak to dopadlo


13.12.2016 23:03
Profil E-mail
Nováček
Nováček

Registrován: 24.04.2016 14:36
Příspěvky: 10
Bydliště: KRNOV sever moravy
Odeslat Re: Start - Bílý kouř,motor cuka a klepe
Ales88 napsal:
tak zitra vymenim zhavicky a dam vedet jak to dopadlo


a nedal vědět vůbec nic

Ale mě bílej kouř dělaly špatné žhavící svíčky, jako proud na ně jde, odpor taky měly, ale prostě nenažhavily se vůbe. Každopádně pokud ti to kouží do bíla déle něž nějakých cca 20sekund, tak bych to viděl na zatuhavající naftu ve filtru. Kdysi jsem taky nalil naftu od cestářů a jezdil v pohodě, jenže začlo mrznout a á netušil, že to je ještě letní nafta. Prostě jsem z noční jel s dýmovnicou u dupy a véce jak cca 1500ot jsem z toho nedostal. Filtr byl komplet zavoskovanej.


22.12.2016 07:48
Profil E-mail
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 02.09.2009 17:32
Příspěvky: 908
Odeslat Re: Start - Bílý kouř,motor cuka a klepe
Bílý kouř po studeném startu? Při teplotách kolem nuly a pod nulu?
Některá, nebo některé žhavičky nefungují.
Modernější diesely mají předžhavení, žhavení a dožhavování.
Předžhavení trvá cca kolem 5 až 10 vteřin, kdy se žhavička ze studena nažhavuje, pak při startu stále žhaví, a opět v závislosti na teplotě žhaví v režimu dožhavování.
Dožhavování trvá cca 3 minuty po studeném startu v závislosti na teplotě.
Pomáhá to klidnějšímu chodu studeného dieselu, snížení emisí.
Bílý kouř způsobuje nespálená, či špatně spálená nafta. Obvykle ihned po ukončení startování, pak nepravidelnost chodu motoru, než se motor, tedy jednotlivé válce stejnoměrně zahřejí, a kdy přejdou do standardního režimu dieselového zapalování směsi.
Žhavičky vydrží dle režimu používání a stylu jízd cca kolem 30 000 km.
To, že kontrolka žhavení svítí stále stejně dlouho, neříká nic o tom, že jsou některé žhavičky K.O.

_________________
FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White


19.12.2017 20:25
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 02.02.2008 04:18
Příspěvky: 2883
Bydliště: Praha 9
Odeslat 
30tkm je nesmysl

_________________
------ Ford Escort 1.6 16V GHIA MK7 ------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium X MK3 --
--------- online jsem většinou zde ----------
-----> Diagnostika ForDiag, Forscan <------


19.12.2017 20:51
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 12.05.2013 17:06
Příspěvky: 7097
Bydliště: Praha
Odeslat Re: Start - Bílý kouř,motor cuka a klepe
mám původní 228k km :mrgreen:

_________________
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek


19.12.2017 21:19
Profil E-mail
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 02.09.2009 17:32
Příspěvky: 908
Odeslat Re: Start - Bílý kouř,motor cuka a klepe
Pak, pánové, buď málo startujete, nebo máte v životě obrovské štěstí, a toho se držte.

_________________
FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White


19.12.2017 21:34
Profil E-mail
Test driver
Test driver
Uživatelský avatar

Registrován: 12.05.2013 17:06
Příspěvky: 7097
Bydliště: Praha
Odeslat Re: Start - Bílý kouř,motor cuka a klepe
Přiznám barvu, já i první majitel na jeden start ujelo hodně km. A auto v zimě téměř nejezdí.

_________________
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek


19.12.2017 21:53
Profil E-mail
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 02.09.2009 17:32
Příspěvky: 908
Odeslat Re: Start - Bílý kouř,motor cuka a klepe
Něco ke žhavení:

http://beru.federalmogul.com/sites/defa ... 014_fm.pdf

_________________
FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White


20.12.2017 10:29
Profil E-mail
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: 02.09.2009 17:32
Příspěvky: 908
Odeslat Re: Start - Bílý kouř,motor cuka a klepe
Ještě doplním, že používám pro svůj motor: NGK D-Power 27 (Y-524J). Jedná se o typ SRM (Self Regulating Type)

Samoregulační kolíkové žhavicí svíčky (nazývané také SRM = "Self Regulating Metal") mají jednu topnou spirálu a jednu regulační spirálu. Dosahují během pouze 4 sekund teplotu 900 °C a mají vysokou životnost.
Samoregulační kolíkové žhavicí svíčky NGK
Samoregulační kolíkové žhavicí svíčky (nazývané také "SRM-kolíkové žhavicí svíčky" kde zkratka znamená "Self Regulating Metal") jsou vhodné zvláště pro koncepce motorů vyžadující následné žhavení.

Uvnitř samoregulační kolíkové žhavicí svíčky je jedna topná spirála a jedna regulační spirála. Topná spirála se velmi rychle zahřívá. Regulační spirála zvyšuje při stoupající teplotě svůj odpor a snižuje tak průtok proudu přes topnou spirálu.

Tyto žhavicí svíčky dosahují během pouze 4 sekund teplotu 900 °C. Ze speciálního materiálu vyrobená regulační spirála umožňuje dosáhnout vysokou životnost typů SRM.

_________________
FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White


20.12.2017 12:55
Profil E-mail
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přeskočit na:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
[ Time : 0.096s | 10 Queries | GZIP : Off ]