Točí, ale Nechytá!!!!!!!!!!!
- Mio
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Točí, ale Nechytá!!!!!!!!!!!
Tak "uz" jsem se dopracoval do sekce servisy, takze se omlouvam za dotaz na tip servisu, mohl jsem si to najit sam.
... no ale klidne nejaky tip hodit muzete.
... no ale klidne nejaky tip hodit muzete.
- Mio
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Točí, ale Nechytá!!!!!!!!!!!
Jeste me tak napada ... nemuze to byt nahodou prdlej remen?
Kdysi mi u Hondy odesel remen a taky pak tocila a nestartovala.
Ted mam najeto 125 tis (coz mohu ovsem tvrdit jen podle tachometru).
Na druhou stranu, kdyz mi pred cca 5 tisici menili desticky a kotouce, tak jsem je pozadal, aby se mi koukli i na remen a udajne byl ok.
Kdysi mi u Hondy odesel remen a taky pak tocila a nestartovala.
Ted mam najeto 125 tis (coz mohu ovsem tvrdit jen podle tachometru).
Na druhou stranu, kdyz mi pred cca 5 tisici menili desticky a kotouce, tak jsem je pozadal, aby se mi koukli i na remen a udajne byl ok.
- Mio
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Točí, ale Nechytá!!!!!!!!!!!
Takze posledni update k memu problemu, kdy FoFo (2003, benzin 1,6 16V) toci, ale nechyta.
Rele cvaka, takze predpokladam, ze spina.
Svicky jiskru hazou.
Palivovy spinac na strane spolujezdce vypada zamacknuty.
Presto stale neni prisun benzinu.
Poslechem neslysim, ze by po zapnuti klicku cerpadlo jelo, pritom u kamarada, ktery ma stejny typ vozu, jasne slysim, jak cerpadlo cca 2 sec jede.
Vse ukazuje na cerpadlo. Predpokladam, ze pokud by to byl imobilizer, tak by svicky "nepalili".
Mam 3 otazecky:
1) Kde zmerit, zda jde do cerpadla napajeni, aniz bych musel cerpadlo vydelavat?
2) Je po ceste jeste neco dalsiho, co by blokovalo prisun paliva?
3) Jaka je rozumna cena cerpadla?
Pokud nekdo poradi, tak mi to opravdu pomuze.
Diky
Rele cvaka, takze predpokladam, ze spina.
Svicky jiskru hazou.
Palivovy spinac na strane spolujezdce vypada zamacknuty.
Presto stale neni prisun benzinu.
Poslechem neslysim, ze by po zapnuti klicku cerpadlo jelo, pritom u kamarada, ktery ma stejny typ vozu, jasne slysim, jak cerpadlo cca 2 sec jede.
Vse ukazuje na cerpadlo. Predpokladam, ze pokud by to byl imobilizer, tak by svicky "nepalili".
Mam 3 otazecky:
1) Kde zmerit, zda jde do cerpadla napajeni, aniz bych musel cerpadlo vydelavat?
2) Je po ceste jeste neco dalsiho, co by blokovalo prisun paliva?
3) Jaka je rozumna cena cerpadla?
Pokud nekdo poradi, tak mi to opravdu pomuze.
Diky
- Mio
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Točí, ale Nechytá!!!!!!!!!!!
hmm ... neni nad to, pokecat si sam se sebou.
Takze pokracuji v samomluve.
Posledni info od mechanika je, ze po poklepani se cerpadylko rozjelo, takze vymeni pouze motorek, ze by to mohli byt uhliky. Kolik stoji zatim netusim, snad to nebude moc drahy.
Takze pokracuji v samomluve.
Posledni info od mechanika je, ze po poklepani se cerpadylko rozjelo, takze vymeni pouze motorek, ze by to mohli byt uhliky. Kolik stoji zatim netusim, snad to nebude moc drahy.
- Mio
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Točí, ale Nechytá!!!!!!!!!!!
Takze nakonec pomohla vymena motorku u cerpadla.
- Petrucianni
- Nováček
- Příspěvky: 127
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
Re: Točí, ale Nechytá!!!!!!!!!!!
Už jsem tu psal, zkouším to znova....Poradí někdo, čím by to mohlo být?
Už cca půl roku musím auto startovat pod plynem, jinak nechce naskočit. Cca 4 vteřiny to trvá, než po otočení klíčku naskočí. Na volnoběh nechcípá, jen prostě blbě naskakuje. Baterku mám zřejmě původní, nicméně zkoušel jsem tam dát i jinou - měl jsem vypůjčenou novou, dělalo to to samé. Čerpadlo dává, tedy aspoň mělo by, protože je po otočení klíčku slyšet. Na volnoběh auto nechcípá, tzn. vyloučil bych volnoběžný ventil. Po startu bývá někdy cítit benzín.
Pár postřehů: Pokud motor vypnu a opětovně jej nastartuju do cca 1 minuty od zhasnutí motoru, tak bez problémů naskočí na první ťuk i bez sešlápnutí plynu. Pokud je interval delší, opět točím i s plynem po dobu cca 4 sekund než auto naskočí. Zajímavé je, že teď jak jsou dost chladná rána, auto naskočilo mnohem dříve než obvykle - do 1 sekundy(ale opět musel jsem sešlápnout při startu plyn).
Měl někdo podobný problém?
Díky
Už cca půl roku musím auto startovat pod plynem, jinak nechce naskočit. Cca 4 vteřiny to trvá, než po otočení klíčku naskočí. Na volnoběh nechcípá, jen prostě blbě naskakuje. Baterku mám zřejmě původní, nicméně zkoušel jsem tam dát i jinou - měl jsem vypůjčenou novou, dělalo to to samé. Čerpadlo dává, tedy aspoň mělo by, protože je po otočení klíčku slyšet. Na volnoběh auto nechcípá, tzn. vyloučil bych volnoběžný ventil. Po startu bývá někdy cítit benzín.
Pár postřehů: Pokud motor vypnu a opětovně jej nastartuju do cca 1 minuty od zhasnutí motoru, tak bez problémů naskočí na první ťuk i bez sešlápnutí plynu. Pokud je interval delší, opět točím i s plynem po dobu cca 4 sekund než auto naskočí. Zajímavé je, že teď jak jsou dost chladná rána, auto naskočilo mnohem dříve než obvykle - do 1 sekundy(ale opět musel jsem sešlápnout při startu plyn).
Měl někdo podobný problém?
Díky
- hanyz
- Nováček
- Příspěvky: 135
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hrádek, okr. F-M
Re: Točí, ale Nechytá!!!!!!!!!!!
S.O.S-S.O.S-S.O.S !!!!!
už nevím kde jít pro radu, psal jsem to už i v jiných vláknech ale stáhnul jsem se nakonec zde. Auto najeto 140 000 z toho 90 000 km na LPG. 5 let bez problému ale začlo to cca. půl roku do zadu. Nechytalo to na první šup a pokud to chytlo tak to hned chcíplo. A cca. měsíc do zadu už to jen chytlo ale při přidání to sekalo a netáhlo bez výkonu. A ted už to vůbec nestartuje na benzín. Vyměněno nové čerpadlo, Svíčky. vyzkoušená nová cívka, kabely, váha vzduchu, vyčištěná nádrž, nový palivový filtr. Dnes opět nasazené již třetí čerpadlo opět nové, zase motor nechytá. Vstřiky byly na ultrazvuku. Benzín normálně teče na tlakoměru kolem 3 atm. Vstřikovače při vyndání a protočení stříkají všechny.
Diagnostika - Magnetti mareli vypsala - chudá palivová směs
Valleo - bohatá palivová směs
Bosh - nic
poradí někdo co to JE JE JE .....
už mě to rozbírání stálo cca. 6000,- a nikam jsem se nedostal - A tak startuji a jezdím zatím pouze na LPG a to bez problému i super táhne. Ale neměl bych to.
už nevím kde jít pro radu, psal jsem to už i v jiných vláknech ale stáhnul jsem se nakonec zde. Auto najeto 140 000 z toho 90 000 km na LPG. 5 let bez problému ale začlo to cca. půl roku do zadu. Nechytalo to na první šup a pokud to chytlo tak to hned chcíplo. A cca. měsíc do zadu už to jen chytlo ale při přidání to sekalo a netáhlo bez výkonu. A ted už to vůbec nestartuje na benzín. Vyměněno nové čerpadlo, Svíčky. vyzkoušená nová cívka, kabely, váha vzduchu, vyčištěná nádrž, nový palivový filtr. Dnes opět nasazené již třetí čerpadlo opět nové, zase motor nechytá. Vstřiky byly na ultrazvuku. Benzín normálně teče na tlakoměru kolem 3 atm. Vstřikovače při vyndání a protočení stříkají všechny.
Diagnostika - Magnetti mareli vypsala - chudá palivová směs
Valleo - bohatá palivová směs
Bosh - nic
poradí někdo co to JE JE JE .....
už mě to rozbírání stálo cca. 6000,- a nikam jsem se nedostal - A tak startuji a jezdím zatím pouze na LPG a to bez problému i super táhne. Ale neměl bych to.
Focus combi Ghia 1,6 r.2000, LPG Landi-Renzo
- hanyz
- Nováček
- Příspěvky: 135
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hrádek, okr. F-M
Re: Točí, ale Nechytá!!!!!!!!!!!
tak jsem si pokecal...., Jinak rozebral jsem přívod a přímo za palivový filtr jsem dal průhlednou hadičku a přímo na vsřikovací lištu a hle ono čerpadlu bzučí natlakuje vypne ale z nádže skoro nic neteče co je to
Focus combi Ghia 1,6 r.2000, LPG Landi-Renzo
- hanyz
- Nováček
- Příspěvky: 135
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hrádek, okr. F-M
Re: Točí, ale Nechytá!!!!!!!!!!!
A JE TO... Oprava za korunu. Problém byl v tom, že když se namontovalo nové čerpadlo tak ten vývod z pumpy byl o něco menší než ten původní a ono to teklo kolem toho těsnění spátky do nádrže takže to nemělo vůbec tlak proto to nejelo vivat....
Focus combi Ghia 1,6 r.2000, LPG Landi-Renzo
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Točí, ale Nechytá!!!!!!!!!!!
Tak všichni a se vším do té opravny.Lenicka1313 píše:Pokud ještě stále hledáte, kde se dá něco podobného najít, rozhodně se podívejte http://rho.cz/
Z vlastní zkušenosti mohu doporučit. Rozhodně "+"
Není to náhodou reklama???
Už jsem to četl ve 4 tématech.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- matys
- Pokročilý
- Příspěvky: 653
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: JIHLAVA Březinky
Re: Točí, ale Nechytá!!!!!!!!!!!
petulak.........Lenicka1313 s reklamama se už všude vypařil .
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Točí, ale Nechytá!!!!!!!!!!!
matys píše:petulak.........Lenicka1313 s reklamama se už všude vypařil .
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- Punisher
- Nováček
- Příspěvky: 56
- Registrován: 06.01.2009 22:59
Re: Točí, ale Nechytá!!!!!!!!!!!
Ahoj lidi. Potřebuji poradit.
Je to tak 14 dní, co jsem zajel na parkoviště jednoho nejmenovaného supermarketu.
Jdu si nakoupit. Přijdu k autu otočim klíčkem, nastartuji, začínám couvat a Fordík během 2 sekund chcípne.
Během chvilinky zkoušim znovu. Motor točí, včetně baterky, ale už nenaskočil...
Auto jsme odtáhli 1km domů s tim že druhý den auto odvezu na diagnostiku.
(V ten samý den jsem nabíjel baterii přímo v autě pomalým proudem)
Pořád mi to nedalo. A napadlo mi zkontrolovat ještě pojistky a ona byla prasklá !!!
č .15 (modrá barva)....PALIVOVÉ ČERPADLO.
Po výměně pojistky auto naskočilo na první pokus:-)
Ale, během 2 dnů mi začala svítit, nebo občas problikávat kontrolka ABS. Na foru jsem vyčetl, že se jedná nejspíš o baterii (Motocraft 43Ah) = ( předpokládané stáří 8 let)
Už před rokem a půl mi ve Fordu upozorňoval, že je slabší. Tak jsem na netu vyhlídl novou a 3 dny poté jsem ji tam vrazil. Během těch 3 dnů jsem pojistku měnil ještě jednou č.15....
5-7 dnů auto nevykazovalo žádný problém. Kontrolka ABS už ani nemrkla, ale dneska odpoledne mi znovu praskla pojistka č.15.....palivové čerpadlo
Otázka zní, kde je problém? Začíná mi z toho už sibat. Je fakt že pojistku č.15 vyměnim už téměř poslepu a netrvá mi to ani 1 min. Ale tento problém musim vyřešit.
Prozatim jsem dokoupil rezervní pojistky....
Někdo psal, že by to mohl být konektor čerpadla, nebo vypálený záporný kablík, utavení....
Měl někdo podobnou patálii?
Prosím o pomoc, každá rada je pro mě důležitá
Bez Vaší pomoci snad už jen diagnostika - Ford servis....
Děkuji za Vaší odezvu...
FoFo 1,6 benzín (2003) HB 4/5 65.000 km
Je to tak 14 dní, co jsem zajel na parkoviště jednoho nejmenovaného supermarketu.
Jdu si nakoupit. Přijdu k autu otočim klíčkem, nastartuji, začínám couvat a Fordík během 2 sekund chcípne.
Během chvilinky zkoušim znovu. Motor točí, včetně baterky, ale už nenaskočil...
Auto jsme odtáhli 1km domů s tim že druhý den auto odvezu na diagnostiku.
(V ten samý den jsem nabíjel baterii přímo v autě pomalým proudem)
Pořád mi to nedalo. A napadlo mi zkontrolovat ještě pojistky a ona byla prasklá !!!
č .15 (modrá barva)....PALIVOVÉ ČERPADLO.
Po výměně pojistky auto naskočilo na první pokus:-)
Ale, během 2 dnů mi začala svítit, nebo občas problikávat kontrolka ABS. Na foru jsem vyčetl, že se jedná nejspíš o baterii (Motocraft 43Ah) = ( předpokládané stáří 8 let)
Už před rokem a půl mi ve Fordu upozorňoval, že je slabší. Tak jsem na netu vyhlídl novou a 3 dny poté jsem ji tam vrazil. Během těch 3 dnů jsem pojistku měnil ještě jednou č.15....
5-7 dnů auto nevykazovalo žádný problém. Kontrolka ABS už ani nemrkla, ale dneska odpoledne mi znovu praskla pojistka č.15.....palivové čerpadlo
Otázka zní, kde je problém? Začíná mi z toho už sibat. Je fakt že pojistku č.15 vyměnim už téměř poslepu a netrvá mi to ani 1 min. Ale tento problém musim vyřešit.
Prozatim jsem dokoupil rezervní pojistky....
Někdo psal, že by to mohl být konektor čerpadla, nebo vypálený záporný kablík, utavení....
Měl někdo podobnou patálii?
Prosím o pomoc, každá rada je pro mě důležitá
Bez Vaší pomoci snad už jen diagnostika - Ford servis....
Děkuji za Vaší odezvu...
FoFo 1,6 benzín (2003) HB 4/5 65.000 km
Ford Focus 1.6 16V, 74kW, r.v. 2003, Black Panther
- Punisher
- Nováček
- Příspěvky: 56
- Registrován: 06.01.2009 22:59
Re: Točí, ale Nechytá!!!!!!!!!!!
Ahoj, tak píši jak jsem slíbil.
Chvíli mi to trvalo než jsem se dostal do Fordu.
Fordíka mi prošel člověk, který tomu myslím rozumí. Dřív se učil přímo pro Forda pořád tam pracuje.
Popsal jsem mu situaci, která je napsaná v předešlým příspěvku.
Auto celý prošel včetně kabelů, kontaktů, hlučnost čerpadla a motoru(vstřiků).....
Kontakty OK, čerpadlo OK,...
Nenašel nic Říkal, že by to musel v ten okamžik zažít, slyšet-vidět.
Jenže problém je v tom, že auto už mi více jak 14 dní nezlobí, ale vůbec !!!
Jediný co jsem pro to uděl, bylo to že jednoho rána jsem auto nastartoval, nechal běžet 10-15 min.(nová baterie). Než se motor pořádně zahřál na provozní teplotu. Pak jsem do auta sedl a několikrát sešlápl plyn a pomalu jsem zvyšoval otáčky na 2 až 3 tis....a pak auto projel a byl klid.
Tento postup jsem vyčetl někde na tomto foru. Někdo psal pokud se mění autobaterie je lepší provádět tuto operaci....(dochází k určitému resetování). Fakt nevim, ale u mě to zabaralo.
Předešlá bateri musela mít asi špatný článek a mohla vypustit "špatné" napětí do obvodu...
Zatím přes 300 km a OK
Chvíli mi to trvalo než jsem se dostal do Fordu.
Fordíka mi prošel člověk, který tomu myslím rozumí. Dřív se učil přímo pro Forda pořád tam pracuje.
Popsal jsem mu situaci, která je napsaná v předešlým příspěvku.
Auto celý prošel včetně kabelů, kontaktů, hlučnost čerpadla a motoru(vstřiků).....
Kontakty OK, čerpadlo OK,...
Nenašel nic Říkal, že by to musel v ten okamžik zažít, slyšet-vidět.
Jenže problém je v tom, že auto už mi více jak 14 dní nezlobí, ale vůbec !!!
Jediný co jsem pro to uděl, bylo to že jednoho rána jsem auto nastartoval, nechal běžet 10-15 min.(nová baterie). Než se motor pořádně zahřál na provozní teplotu. Pak jsem do auta sedl a několikrát sešlápl plyn a pomalu jsem zvyšoval otáčky na 2 až 3 tis....a pak auto projel a byl klid.
Tento postup jsem vyčetl někde na tomto foru. Někdo psal pokud se mění autobaterie je lepší provádět tuto operaci....(dochází k určitému resetování). Fakt nevim, ale u mě to zabaralo.
Předešlá bateri musela mít asi špatný článek a mohla vypustit "špatné" napětí do obvodu...
Zatím přes 300 km a OK
Ford Focus 1.6 16V, 74kW, r.v. 2003, Black Panther
- Punisher
- Nováček
- Příspěvky: 56
- Registrován: 06.01.2009 22:59
Re: Točí, ale Nechytá!!!!!!!!!!!
Ahoj
Konečně jsem si nechal pro sichr vyměnit palivové čerpadlo. Originální ne, je příliš drahé.
Po doporučení jsem zvolil značku BOSCH BO 0986580402
http://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=BO+ ... =&max=&o=3
Startování probíhá v naprostém pořádku. Jen snad jedna maličkost, zdá se mi, že trochu víc píská oproti originálu. Když auto bylo zvedlé na zvedáku, tak to bylo od nádrže slyšet. Jemné pískání je slyšet i během jízdy, jen když vypnu rádio a ventilátor. Nebo mi už z toho píská v hlavě
Nejedná se o běžné pískání, přirovnal bych to k jemnému ultrazvuku. Je to běžné?
Ve Fordu mi řekli, že to může být....
Jinak ORIGINÁL ČERPADLO FORD MAM DOMA. Na autě mam nakrouceno 71 000 km. Nevim zda to občasné nenastarování bylo právě čerpadlem, ale kdyby měl někdo zájem o čerpadlo...můžem se domluvit (SZ).
Teď mam jiný problém. Mam načatý vlnovec. Zajímavé je, že když jsem jel do Fordu na výměnu pal. čerpadla, tak slyšet nic nebylo a po výměně čerpadla je na vlnovci někde malá škvíra/dirka. Asi jak mechenik sundaval nádrž... Ale načatý už bylo při kontrole o dva roky dříve
Konečně jsem si nechal pro sichr vyměnit palivové čerpadlo. Originální ne, je příliš drahé.
Po doporučení jsem zvolil značku BOSCH BO 0986580402
http://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=BO+ ... =&max=&o=3
Startování probíhá v naprostém pořádku. Jen snad jedna maličkost, zdá se mi, že trochu víc píská oproti originálu. Když auto bylo zvedlé na zvedáku, tak to bylo od nádrže slyšet. Jemné pískání je slyšet i během jízdy, jen když vypnu rádio a ventilátor. Nebo mi už z toho píská v hlavě
Nejedná se o běžné pískání, přirovnal bych to k jemnému ultrazvuku. Je to běžné?
Ve Fordu mi řekli, že to může být....
Jinak ORIGINÁL ČERPADLO FORD MAM DOMA. Na autě mam nakrouceno 71 000 km. Nevim zda to občasné nenastarování bylo právě čerpadlem, ale kdyby měl někdo zájem o čerpadlo...můžem se domluvit (SZ).
Teď mam jiný problém. Mam načatý vlnovec. Zajímavé je, že když jsem jel do Fordu na výměnu pal. čerpadla, tak slyšet nic nebylo a po výměně čerpadla je na vlnovci někde malá škvíra/dirka. Asi jak mechenik sundaval nádrž... Ale načatý už bylo při kontrole o dva roky dříve
Ford Focus 1.6 16V, 74kW, r.v. 2003, Black Panther
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti