Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Odpovědět
Uživatelský avatar
Wincenzou
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 768
Registrován: 29.05.2009 13:38
Bydliště: Trutnov

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Příspěvek od Wincenzou » 19.10.2010 11:18

Mám jednu hliníkovou záslepku vylaserovanou doma...když jí najdu a bude někdo chtít, nechť se ozve na SZ :)
Ford Focus I kombi, 1.8TDDI, 66kW, r.v. 2002, pastelově modrá

Obrázek

Obrázek

Galerie

vita112
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 17.10.2010 21:35

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Příspěvek od vita112 » 19.10.2010 22:30

Ahoj lidi dnes jsem skoušel na neutrál dupnout na plyn a auto začlo dýmít jak cip asi při 4000 ot, a pak jsem zjistil že na jedničku to při vysokých otáčkách škubbe,,,,, může to byt tím EGR , pokud ano prosím kde ho najdu??

Uživatelský avatar
Wincenzou
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 768
Registrován: 29.05.2009 13:38
Bydliště: Trutnov

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Příspěvek od Wincenzou » 20.10.2010 16:43

Nevím jestli to může nebo nemůže být EGR ale tady máš návod jak ho zaslepit:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 180&t=8756
Ford Focus I kombi, 1.8TDDI, 66kW, r.v. 2002, pastelově modrá

Obrázek

Obrázek

Galerie

marek1986
Příspěvky: 1
Registrován: 01.06.2010 19:18

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Příspěvek od marek1986 » 17.01.2011 20:34

Ahoj. Mel bych na Vas dva dotazy. Prvni ... kdyz se EGR ventil podela uplne, da se to resit zaslepkou? Nebo je nutne vymenit cely EGR? A jeste jedna malickost. Nenasel by se dobrak, ktery to nekdy delal a byl by mi ochotny s timhle pomoct (Brno pripadne Zlinsko). Nejsem zadny kutil a docela se toho bojim. S autem sem zatim problem nemel, zadna kontrolka, nic... ale na diagnostice me rekli neco ve smyslu, ze tam je problem s EGR ale ze mam zatim jezdit. Nerad bych neco zanedbal. Diky moc za kazdou radu.

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2970
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Příspěvek od jenikHK » 24.01.2011 08:29

Pro pripadne zajemce o zaslepku - nasel jsem jednu nevyzvednutou z minulych let, je k dispozici.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Uživatelský avatar
globe
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4985
Registrován: 23.03.2008 12:57
Bydliště: Nový Bor / Česká Lípa

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Příspěvek od globe » 24.01.2011 08:46

mas SZ :)
Ford Focus 1.8 TDCi 74kw hatch, black edition 100 years Ford

Obrázek
__FOTOGALERIE__

Uživatelský avatar
paulus33
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SR, Košice

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Příspěvek od paulus33 » 09.04.2011 09:46

od soboty minulého týždňa EGR zaslepený, zatiaľ spokojnosť, motor je min živší :Dancer: , vďaka za spracovaný návod.
HOME BOLO: FF combi, r.v.2000, 1,8 TDDI, 66kW (90PS), 6,0 l/100km. Zlaté auto, predané funkčné ako 16r.
HOME: Kia cee´d SW, r.v.2009, 1,6 CRDi, 85 kW (116 PS), 6,5l/100km.
OFFICE: FF hatchback, r.v.2005, 1,6 l, 85 kW (115 PS) HXDA (Ti-VCT), 8,2l/100km.

radosi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 04.05.2010 15:51

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Příspěvek od radosi » 07.07.2011 15:37

Od včera zaslepený, díky za návod, 24 strán o tom ako to pomôže a žiadna zlá reakcia ma presvedčili.
Auto ide super, výkon má asi ako predtým, ale hlavne, keď podradím a obieham, nenechávam za sebou kúdol dymu, ako keby som vyhodil dymovnicu a ušiel.
Ide to za 20 minút spraviť v pohode.
Ford Escort 1,6 16V, r.v.97, zelená metla
Ford Focus 1,8 TDDI, r.v.2000, strieborná metla

Blesk90
Nováček
Nováček
Příspěvky: 43
Registrován: 29.03.2011 16:11

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Příspěvek od Blesk90 » 17.10.2011 22:30

Pánové, tak jsem si dle návodu vyrobil záslepku a vystřihl těsnění, zítra se chci pustit do její montáže. Auto mi jako většině nekouří a ventil evidentně funguje tak jak má, ale stejně bych rád motoru dopřál čerstvého vánku a předešel zanešení ventilu. Jen mám otázku, mate někdo zkušenost s jízdou v zimě? Jak se auto zahřívá, je mi jasné, že karton na chladiči je samozřejmost, ale i tak, má auto s odpojeným ventilem problém se dostat na provozní teplotu? Díky. :nixw:
Ford Focus 1.8 TDDI r.v 2000

Blesk90
Nováček
Nováček
Příspěvky: 43
Registrován: 29.03.2011 16:11

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Příspěvek od Blesk90 » 18.10.2011 10:08

Tak jsem se dočetl ještě o jednou problému a to takovém, že v pár případech odpojení EGR se sání natlakovalo až na 2,4 Bar a turbo se přepnulo do nouzového režimu. Je to možné? :bebng:
Ford Focus 1.8 TDDI r.v 2000

Uživatelský avatar
Wincenzou
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 768
Registrován: 29.05.2009 13:38
Bydliště: Trutnov

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Příspěvek od Wincenzou » 18.10.2011 10:09

Mno nevim čím to je, ale tuhle zimu mi startuje velmi dobře....takže se na tom nic nemění....a zahřívání, ani bych neřekl, že to trvá déle...a jestli ano tak o pár km.
Ford Focus I kombi, 1.8TDDI, 66kW, r.v. 2002, pastelově modrá

Obrázek

Obrázek

Galerie

Blesk90
Nováček
Nováček
Příspěvky: 43
Registrován: 29.03.2011 16:11

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Příspěvek od Blesk90 » 18.10.2011 10:40

Tak jsem ještě trochu zalovil nejen na českých stránkách a máš pravdu v tom, že zahřívání trvá stejně déle, pokud ne, tak zcela minimálně. EGR je do určité teploty (tuším cca 70°) zavřený, takže pokud funguje tak, jak má, tak do sání ze začátku nic nejde, při zahřátí motoru je otevřený při využití max 1/4 výkonu a do sání jde až 50% toho sajrajtu. Takže pokud někdo jede na ´´ spotřebu´´a nechává auto stát dlouho na volnoběh, tak je fakt potřeba jednou za čas vymést pavučiny :-D. To, že se sání může natlakovat až na 2,4 BAR je podle mě taky blbost, protože D nemá klapku a k tomu, kdyby tam vznikal takový tlak, tak by po otevření ventylu čerstvý natlakovaný vzduch ´´nacpak´´ výfukové plyny z5 a bránil jim zalést do sání :bravo22: Proto jede auto lépe v nízkých otáčkách po jeho odstranění. Dále dle infa od výrobce má v TP pro emise dostatečnou rezervu pro případ, že EGR nebude fungovat, takže i s odstraněným EGR by neměli emise představovat překážku. Na druhou stranu, pokud by výrobce do TP implementoval parametry při bezchybně fungujícím EGR, tak by i motorizace TDD dosáhla vyžšího EURA, nicméně při jeho poruše, by byl každý nucen kupit nový. :wallbash:
Ford Focus 1.8 TDDI r.v 2000

Uživatelský avatar
Wincenzou
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 768
Registrován: 29.05.2009 13:38
Bydliště: Trutnov

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Příspěvek od Wincenzou » 19.10.2011 15:17

Tak to bylo vyčerpávající :perfect:
Ford Focus I kombi, 1.8TDDI, 66kW, r.v. 2002, pastelově modrá

Obrázek

Obrázek

Galerie

Uživatelský avatar
georginek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 109
Registrován: 14.04.2012 21:29
Bydliště: Rašovice - Jižní Morava

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Příspěvek od georginek » 01.07.2013 18:58

Tak jsem další se zaslepeným EGR ventilem a vypadá vše OK lépe auti táhne a nekouří tolik :)
:hhura: :palec_nahoru:
Ford S-max 2.0 TDCI 103kW r.v. 2007
Ford Focus combi 1,8 TDDi r.v. 2000 Ghia

Uživatelský avatar
LUKAŠ
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2869
Registrován: 09.06.2012 12:10
Bydliště: Prostějovsko

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Příspěvek od LUKAŠ » 24.07.2013 08:55

O tomhle vlakne sem se dozvedel az ted - Ja mam EGR zaslepeny od 16.cervna najeto pres 2 500km. Auto uz neni tak line jako pred tim, snizila se i spotreba, taha od spodu, o neco mene kouri a zatim sama spokojenost :Dancer:
Ford Focus combi 1.8 TDDi Endura, r.v. 2000, GHIA 90PS


Galerka: Lukáškuv Focus (DRÁČEK)

Obrázek Obrázek
Obrázek
https://www.facebook.com/groups/fordgroups/

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů