Nouzový režim

Odpovědět
Major9898
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 23.02.2018 23:33

Nouzový režim

Příspěvek od Major9898 » 17.03.2018 00:10

Dobrý den předem se chci omluvit jestli tady toto již je ale mam specifickou vadu nastartuji rozjedu se 5 metru zastavim vylezu abych zavřel vrata a najednou divný zvuk jakoby přeskočení nasednu do auto a auto bez tahu úplně vypnu zapnu kliček a pak jede normálně zastavím na 30 min a znova se to opakuje. Jestli myslite že jak to spadne do nouzového režimu tak jet do servisu aby to dali na diagnostiku.
Diky za jakékoliv odpovědi Focus 2004 1.8 tdci

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Nouzový režim

Příspěvek od ZaQik » 17.03.2018 07:10

diagnostice se nevyhnes, bez toho je to vesteni z kristalove koule
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

kurtak1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 26.09.2013 21:57

Re: Nouzový režim

Příspěvek od kurtak1 » 31.10.2018 17:23

Ahoj, mám podobný problém, ale auto mi padá do nouze za jízdy! A zajímavý je, že zatím jen pouze při přeřazení z trojky na čtyřku a to jen při rychlejší akceleraci při předjíždění!!! Jinak když tomu dávám do ,,červenýho,, plnej plyn tak to nic neudělá, když jedu plynule na jakoukoli rychlost též to nic neudělá!? Dělal sem test přepadů, tam sou všechny vstřiky stejný a to do cca.15ml za 4min. Vyměnil jsem plynovej pedál a čidlo vačky! A stále stejné, jinak auto jede normálně, spotřeba normální do 6-ti litrů, auto nekouří a na emisích sem prošel na jedničku! Diagnostika psala chybu vstřik, čerpadlo, ale zatím se do ničeho velkýho neženu! Auto je v pěkném stavu, ale dávat do 16let starýho auta 50tis. nehodlám - stále doufám, že se jedná o nějakou prkotinu!
Ford Galaxy 2,0 TDCI 103KW r.v. 2007 bohužel s DPF
dříve ford focus 1,8 TDCi 85kw r.v.2002 DNW

kurtak1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 26.09.2013 21:57

Re: Nouzový režim

Příspěvek od kurtak1 » 31.10.2018 17:26

Major9898 píše:Dobrý den předem se chci omluvit jestli tady toto již je ale mam specifickou vadu nastartuji rozjedu se 5 metru zastavim vylezu abych zavřel vrata a najednou divný zvuk jakoby přeskočení nasednu do auto a auto bez tahu úplně vypnu zapnu kliček a pak jede normálně zastavím na 30 min a znova se to opakuje. Jestli myslite že jak to spadne do nouzového režimu tak jet do servisu aby to dali na diagnostiku.
Diky za jakékoliv odpovědi Focus 2004 1.8 tdci

ahoj, pokud máš problém pouze při volnoběhu tipoval bych EGR ventil
Ford Galaxy 2,0 TDCI 103KW r.v. 2007 bohužel s DPF
dříve ford focus 1,8 TDCi 85kw r.v.2002 DNW

Uživatelský avatar
HonzaV
Junior
Junior
Příspěvky: 203
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: okr. Litoměřice

Re: Nouzový režim

Příspěvek od HonzaV » 22.11.2018 22:55

to kurtak1: Spíše to prkotina nebude, můj Focus se choval hodně podobně. Ke konci života čerpadla, aby nespadl no nouzáku, jsem ho musel držet v otáčkách a to fungovalo. Už jsem měl vysledované režimy, při kterých do nouzáku spadl a bylo to běžně při přeřazování v nízkých otáčkách. Nakonec jsem pořídil čerpadlo na vrakovišti z focuse, který byl bouraný na předek, takže se dalo předpokládat, že nebyl sešrotován kvůli vadnému čerpadlu. Po výměně vše funguje jak má.
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 120kW, 2014
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti