Krátkodobé sporadické straty výkonu

Odpovědět
Kofi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 58
Registrován: 22.05.2009 16:02
Bydliště: Buštěhrad

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od Kofi » 15.12.2013 19:09

Lucky.jack - ještě přikládám fotku s označením místa zaslepení. Je to tedy podtlakové vedení? Jaký vliv na EGR a motor vůbec má zaslepení v tomto místě? Spaliny jdou tedy teď stejně sto přes EGR?
Rád bych si to nechal opravit tam kde mi to "vykunili" ale nerad bych tam byl za v...a :-) Už jsem tam byl jednou, protože jsem nevěděl kde tu záslepku udělali, ale podle tvého návodu jsem ji nenašel tak jsem se tam vrátil jestli to vůbec zaslepili a ukázali mi tohle místo. Že prý je to jedno a kvůli přistupu a takový ty servisácký kecy... :-(
Přílohy
IMG_7930-1.jpg
Ford Focus combi - 1,5 ecoboost 110 kw - 2015 - už nikdy více
Ford FOCUS
5D - 1,6 TDCi 66 kW, r.v. 2007

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8442
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od lucky.jack » 15.12.2013 20:42

Tak jsem tedy(i pro tebe) v návodu ještě zvýraznil kde se to zaslepuje. Podle tvého označení to odpovídá přesně místu, kde se to zaslepuje. Takže jestli to opravdu zaslepili( :?: )a odstanili SW egr tak by to mělo být OK. I když tedy o SW odstranění nikdo neví...Pakliže je EGR v pořádku a funkční, stačí pouze egr zaslepit a nemusí se nic SW řešit. Jinak řečeno, jestli máš v čudu egr, nemusel se zaslepovat a stačilo ho SW odstranit...
A jinak...vliv to má takový, že nejdou výfukové plyny(jejich část) zpět do sání a tím se nesnižují emise, ale také zároveň se nezanáší sání sazemi. Ale funkci a využití egru si nastuduj na netu :wink:
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Obrázek

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od vita_k » 15.12.2013 20:54

aha, tam podle me vede podtlak k turbu...

ale je to spatne videt, tam nekde egr byt muze.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Kofi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 58
Registrován: 22.05.2009 16:02
Bydliště: Buštěhrad

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od Kofi » 15.12.2013 21:11

Děkuji za vaše odpovědi... Funkci a využití EGRu znám... EGR se tedy zdá být zaslepen správně, ale problém přetrvává :( Nějaké tipy na možného "viníka" z vašich zkušeností? Trubky a hadice jsem prošel nezdá se mi, že by byla někde dírka... Jen kolínko co vede z PCV ventilu doprava dolů tak tam není na pevno, ale jde rukou povytáhnout... Dali mi tam už někdy dřív ve Ford servisu takovou gumičku, která je omotaná okolo toho kolínka a okolo PCV, aby to drželo u sebe. Ale už celkem malou silou se dá to kolínko povytáhnout...
Nemáte někdo tip na dobrý servis specializující se na Fordy v okolí Kladna? :-)
Ford Focus combi - 1,5 ecoboost 110 kw - 2015 - už nikdy více
Ford FOCUS
5D - 1,6 TDCi 66 kW, r.v. 2007

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8442
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od lucky.jack » 15.12.2013 21:20

vita: Egr není na tom obrázku vidět. Je tam vidět pouze ten označenej trojúhelníček ze zásleky.
A pak tam je vývod z vakuovky do podtlakového systému.
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Obrázek

kecavon
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 17.11.2010 17:52

netáhne turbo po výměně

Příspěvek od kecavon » 19.12.2013 13:36

Vím, že tady toho bylo už nápsáno dost ale toto je ještě trochu víc specifické. Auto 1,6 Tdci 80 KW 2005, filtr vykuchán, najeto 190 tis. Odešlo turbo po přečtení tady všeho jsme udělali výměnu. Problém byl asi v uplně zadělánem sítku co je ve vaně vůbec to nedávalo olej. Takže repas turba, nový sítko, vyčištění trubek, odstranění sítka co je v hadici co vede olej do turba, výměny oleje, filtru. Nyní turbo lehce zajeto a ted když mi to mechanik vrátil tak to prostě netáhne, dřív 1500 tah, nyní cca 2000 a to ještě slabší. Tady se míše vše možný ERG ventil a atd ale prostě si myslím, že to má návaznost na tu výměnu, že se někde něco podělalo. Jsem laik a prosím moc o radu od čeho začít a kam až postupovat s kontrolou co je kde špatně.
Auto podle zvuku ok ani to nečudí na volnoběh v pohodě, turbo ani nepíská jako dřív.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: netáhne turbo po výměně

Příspěvek od V12 » 20.12.2013 07:24

Turbo je nove, alebo sa jedna o repas ? Ak repas, tak zbabrany. Samozrejme za predpokladu, ze ostatne nalezitosti turba (podtlakove hadicky atd.) su OK.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 20.12.2013 23:09

Kolik dává tlak - maf senzor?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Kofi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 58
Registrován: 22.05.2009 16:02
Bydliště: Buštěhrad

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od Kofi » 22.12.2013 06:35

Ahoj,
děkuji všem za odpovědi. Nezbývá mi asi než navštívit autor. servis... :( a tak se chci zeptat, jestli to má vůbec cenu, když jim řeknu, že je auto po chipu a zaslepený EGR. O EGRu jim říct musím, protože jsem u nich byl a tam ho diagnostikovali jako vadný takže to mají určitě u sebe v systému...
Abych neslyšel jenom, že jsem se hrabal v softwaru tak ať se pak nedivím atd.... :-) Navíc EGR je vlastně zásah do "životního prostředí" :D
Díky vám všem, hezké a klidné svátky a v příštím roce mnoho km bez nehod a bez závad ;-)
Ford Focus combi - 1,5 ecoboost 110 kw - 2015 - už nikdy více
Ford FOCUS
5D - 1,6 TDCi 66 kW, r.v. 2007

Uživatelský avatar
Partageux
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 04.04.2012 11:55

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od Partageux » 17.01.2014 09:03

Výživné čtení o tomto problému, jak vidím společnému pro spoustu majitelů FoFo. Přidám se s mou čerstvou zkušeností.

Před dvěma týdny jsem cestou na D1 cestou do Brna zaznamenal zmiňovaný projev poklesu výkonu motoru. Toto trvalo přerušovaně několik minut a pak problém odezněl. Vypozoroval jsem jeho opakování po cca 100 km. Následovala cesta do servisu na diagnostiku. Výsledek: zanesený filtr pevných částic. Údajně již nemá dokonalou průchodnost a proto v okamžiku kdy v něm dochází k regeneraci, resp. k aplikaci aditiva a jeho zahoření, nestíhá filtr vyvádět veškeré plyny ven a dochází k prudkému nárůstu tlaku. To vytvoří zpětný ráz do motoru a jeho přidušení. Regenerace v mém případě probíhá každých 130 km (mám najeto 190tis, původní filtr) a tak mi to i sedí s mým pozorováním. I vysvětlení příčiny mi znělo logicky.

Ovšem dokud jsem si nepřečetl toto vlákno, kde popisujete stejné projevy i s vykuchaným DPF. A teď babo raď. Má cenu řešit výměnu DPF? Vzhledem ke stáří auta a najetým km bych řešil repas. Ale je to skutečně tím? V servisu neradi slyší nějaké poznatky z diskuzních fór na netu, ale nechce se mi platit něco zbytečně... Zároveň ani z tohoto fóra nejsem chytrý, že by to bylo vyloženě tím nebo oním :bebng:
Ford Focus II 2008, 1.6 TDCi Econetic kombi

skyjet
Nováček
Nováček
Příspěvky: 59
Registrován: 23.08.2010 18:07

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od skyjet » 17.01.2014 09:22

Filter ti vydržal parádne dlho, tzn. spaľovanie budeš mať v poriadku. Kúp si filter z druhovýroby napr. z anglicka, namontuj a spokojne jazdi ďalej. Ja som ten ktorý ma filter odstránený a už by som to druhýkrát nespravil.
Ford S-Max r.v. 2009 Titianium, 1,8TDCi 92kW
Bol:
Ford Focus II r.v. 2006 1,6TDCi 80kW, odstránený DPF

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od vita_k » 17.01.2014 10:53

Uz jsem se pri prvni casti zacal usmivat,kdyz jsem videl, ze za to muze jen filtr.
Ale docetl jsem i druhou cast a ja jsem ten pripad, kdy auto cukalo mocne pri regeneraci, kdyz filtr v aute uz nebyl:)
tipuji, ze i kdyby tam filtr byl uplne novy, tak to cuka uplne stejne a nebude to v tom.

kdybych tomu chtel prijit na kloub, tak vymenim postupne:

1. regulator podtlaku turba
2. senzor na railu

Nebo je chyba nekde v softwaru, ale to mi nikdo neveri:)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Partageux
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 04.04.2012 11:55

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od Partageux » 17.01.2014 13:01

O tom regulátoru jsem tu něco četl, abych si byl jistý v kramflecích, že vím o co jde, je to tohle?
Měnič tlaku (turbodmychadlo) Pierburg
Senzor na railu? Nevím o co jde, můžu poprosit o upřesnění nebo odkaz?
Díky moc :-)
Ford Focus II 2008, 1.6 TDCi Econetic kombi

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od vita_k » 17.01.2014 17:48

odkaz na autokelly nefunguje. ale zkus hledat na foru. regulator turba neplest s aktuatorem. Doporucuji cist vic forum
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Krátkodobé sporadické straty výkonu

Příspěvek od Komi » 17.01.2014 20:14

uz sme tu o tom popisali dost, aj tuto servisnu informaciu vyrobcu kde su potrebne hodnoty ako aj navod na kontrolu
http://download.ms-motor-service.com/xi ... de_web.pdf
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti