Výměna žhavicích svíček
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Výměna žhavicích svíček
Takže servis nebyl třeba
Demont a přetěsnění vstřiku ok?
Demont a přetěsnění vstřiku ok?
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Výměna žhavicích svíček
Ses frajer
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 96
- Registrován: 10.03.2019 08:51
- Bydliště: Tábor
Re: Výměna žhavicích svíček
No, vstřiky je zase sranda.
Před rokem nové a výsledek šílený.
Musel jsem objednat i plastové kroužky, takže si v pondělí zajedu do Prahy.
Měděné podložky zmáčklé v sedlech, gufera ... Jedno bylo úplně vydrolené, nešlo vytáhnout, vstřiky s karbonem. Sundal jsem i přívod vzduchu a další hrůza.
Všechno od oleje, díry plné karbonu (průchozí díra 2 cm) ...
Takže auto bude stát ještě dlouho.
Namočil jsem papírové utěrky do tec2000 a jsou v dírách.
Nějaký nápad na vyčištění karbonu, aby se přeci jenom nemusela sundavat hlava ?
Děkuji
Před rokem nové a výsledek šílený.
Musel jsem objednat i plastové kroužky, takže si v pondělí zajedu do Prahy.
Měděné podložky zmáčklé v sedlech, gufera ... Jedno bylo úplně vydrolené, nešlo vytáhnout, vstřiky s karbonem. Sundal jsem i přívod vzduchu a další hrůza.
Všechno od oleje, díry plné karbonu (průchozí díra 2 cm) ...
Takže auto bude stát ještě dlouho.
Namočil jsem papírové utěrky do tec2000 a jsou v dírách.
Nějaký nápad na vyčištění karbonu, aby se přeci jenom nemusela sundavat hlava ?
Děkuji
Ford Focus MK2 HB 1.6 TDCi 66kW r.v. 2005
Ford Focus MK3 Kombi 1.5 TDCi 77kW r.v. 2015
Ford Focus MK3 Kombi 1.5 TDCi 77kW r.v. 2015
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Výměna žhavicích svíček
Já to čistím poctivě ručně škrabkama, chemicky a hadry + vysavač.
viewtopic.php?p=1120239#p1120239
viewtopic.php?p=1120239#p1120239
-
- Nováček
- Příspěvky: 96
- Registrován: 10.03.2019 08:51
- Bydliště: Tábor
Re: Výměna žhavicích svíček
Děkuji.
Už na čištění pracuji a přispěji do daného tématu.
Nahodím pár fotek před a po 4 hodinách práce.
Teď se vrátím k vylovené špičce.
Viz vykuchaný HDD a vylovený kousek špičky.
Už na čištění pracuji a přispěji do daného tématu.
Nahodím pár fotek před a po 4 hodinách práce.
Teď se vrátím k vylovené špičce.
Viz vykuchaný HDD a vylovený kousek špičky.
Ford Focus MK2 HB 1.6 TDCi 66kW r.v. 2005
Ford Focus MK3 Kombi 1.5 TDCi 77kW r.v. 2015
Ford Focus MK3 Kombi 1.5 TDCi 77kW r.v. 2015
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12848
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Výměna žhavicích svíček
DV6 zazrak. Sice v Peugeote, ale je to skoro to iste. Nema to chladic EGR spalin, takze je tam viac miesta (netreba demontovat aj s drziakom), ale zas je to 207, takze stiesneny priestor. No slak ma ide trafit.
Zhavice vsetky prepalene. Ktovie odkedy (kupene ako jazdene s vedomim tohto problemu). Pri demontazi padali sproste slova, ulomili sa vsetky 4 spicky. Inak zhavicky isli potom pekne von. S deravymi portami najazdenych 300km, spicky nevyrazilo von. Tak som vytiahol vstreky, odskusal priechodnost magnetu, a ze ich idem naklepnut do valcov. Ani jedna nejde dnu Nechcem do toho neprimerane mlatit. Je to normalne? Ti, co ste naklepavali dnu, treba nejaku fintu? WD40 cez noc aj rozpustac karbonu (EGR cistic) som nastriekal a nechal posobit cez noc, nepomohlo.
Hlavu sa mi nechce davat dole, aj ked rozvody idem robit tak ci tak.
Zhavice vsetky prepalene. Ktovie odkedy (kupene ako jazdene s vedomim tohto problemu). Pri demontazi padali sproste slova, ulomili sa vsetky 4 spicky. Inak zhavicky isli potom pekne von. S deravymi portami najazdenych 300km, spicky nevyrazilo von. Tak som vytiahol vstreky, odskusal priechodnost magnetu, a ze ich idem naklepnut do valcov. Ani jedna nejde dnu Nechcem do toho neprimerane mlatit. Je to normalne? Ti, co ste naklepavali dnu, treba nejaku fintu? WD40 cez noc aj rozpustac karbonu (EGR cistic) som nastriekal a nechal posobit cez noc, nepomohlo.
Hlavu sa mi nechce davat dole, aj ked rozvody idem robit tak ci tak.
- Permabond
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 03.04.2016 18:43
Re: Výměna žhavicích svíček
Trošku to tu oživím.
Před nějakou dobou cca dva měsíce jsem řešil u ff mk2 1.6tdci s automatem problém žhavicích svíček. Byly všechny přepálené, ale už je někdo ne tak dávno měnil, tak jsem je vyměnil za BERU no a dneska jsem na to jen tak z prdele mrknul a je to tam zase a mám podezření, že budou zase spálené. Je tam P138B-62 a B0361-28, to béčko je ohledně vysokého proudu na svíčkách a to p je neznáma chyba. Forscan mě odkazuje na zapečené relé, vadné svíčky, prodřený kabelový svazek u převodovky atd. Ono totiž do těch svíček teče pořád proud i když už je motor teplý a problém je v tom, že tohle auto NEMÁ relé žhavení, ale je to nějak softvérově. Startuje to normálně, ale nevím co v zimě. Svíčky jsem neproměřil, neměl jsem u sebe multimetr. Neví te někdo, čím by to mohlo být? Jinak je diag čistá, jen "nenaprogramované" dorazy zadních oken, ale na to seru. Dík.
Před nějakou dobou cca dva měsíce jsem řešil u ff mk2 1.6tdci s automatem problém žhavicích svíček. Byly všechny přepálené, ale už je někdo ne tak dávno měnil, tak jsem je vyměnil za BERU no a dneska jsem na to jen tak z prdele mrknul a je to tam zase a mám podezření, že budou zase spálené. Je tam P138B-62 a B0361-28, to béčko je ohledně vysokého proudu na svíčkách a to p je neznáma chyba. Forscan mě odkazuje na zapečené relé, vadné svíčky, prodřený kabelový svazek u převodovky atd. Ono totiž do těch svíček teče pořád proud i když už je motor teplý a problém je v tom, že tohle auto NEMÁ relé žhavení, ale je to nějak softvérově. Startuje to normálně, ale nevím co v zimě. Svíčky jsem neproměřil, neměl jsem u sebe multimetr. Neví te někdo, čím by to mohlo být? Jinak je diag čistá, jen "nenaprogramované" dorazy zadních oken, ale na to seru. Dík.
Ex: Escort 1.6 16V r.v.98
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 2 hosti