Právě je 20.06.2019 21:15



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 184 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
 Ztrata vykonu pri jizde 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 08.11.2017 14:55
Příspěvky: 77
Odeslat Re: Ztrata vykonu pri jizde
Super, tak jsem doma... díky za potvrzení :-). Mám se bát, že se poškodilo něco na motoru, když jel na málo vzduchu?

_________________
2005 Focus MK2 1.6TDCi 80kW


24.05.2019 21:07
Profil E-mail
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23.07.2011 11:32
Příspěvky: 7992
Bydliště: Liberec
Odeslat Re: Ztrata vykonu pri jizde
Myslím si že ne, maximálně jestli se rozletělo, tak by mohl motor nasát třeba kousek lopatky 8)

_________________
Je: Ford Focus III FL 1.0 EB r.v.2016
Byl: Ford Focus II 1.8 TDCI Kombi r.v. 2006
Facebook: Ford Club Liberec


24.05.2019 21:24
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 08.11.2017 14:55
Příspěvky: 77
Odeslat Re: Ztrata vykonu pri jizde
Tak to bude v klidu, nic z něj neodletělo...

_________________
2005 Focus MK2 1.6TDCi 80kW


24.05.2019 21:29
Profil E-mail
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 08.11.2017 14:55
Příspěvky: 77
Odeslat Re: Ztrata vykonu pri jizde
Mohl bych ještě požádat zkušenější o názor nebo radu? Týká se to toho předešlého co jsem psal o turbu, které odešlo. Už je vyměněné, kupoval jsem repas (má celý nový vnitřek včetně nového naklápění lopatek), po složení motoru jsem najel cca 20km, kdy auto jelo bezvadně. Dnes ráno bylo ještě vše OK a při další cestě hned při rozjezdu, cca ve chvíli kdy začalo zabírat turbo opět slyším jakoby odfouknutí a motor ztratil část výkonu. Turbo ale mrtvé není, normálně se točí, jde volně, při akceleraci je znát, že kolem 2 tisíc ot. začne zabírat, ale o znatelný skok méně než předtím a zabírá jen asi do 2500 otáček.
Diagnostika mi vyhodila chybu "P0234 Turbo overboost" (+ tam je ještě chyba P138B, ale ta tam byla i předtím, kdy auto funguovalo) - co jsem se dočetl, v naprosté většině případů to souvisí s nefunkčním naklápěním lopatek v turbu. Co se mi zatím podařilo zjistit, podtlak do turba jde, po odpojení podtlaku se táhlo vysune, s táhlem jde rukou volně hýbat (s určitým odporem, který odpovídá pružině, která by měla být v tom ovládání).
Napadá mě - poznám nějak, pokud budu pohybovat táhlem, že se hýbou se i lopatky vevnitř? Bez toho, aniž bych to turbo rozebral?

_________________
2005 Focus MK2 1.6TDCi 80kW


12.06.2019 22:24
Profil E-mail
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 184 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přeskočit na:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
[ Time : 0.066s | 10 Queries | GZIP : Off ]