Dotaz co je to za díl - Focus 1.6 TDCI 80 kW r.v. 1/2005
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 20.07.2012 08:52
Dotaz co je to za díl - Focus 1.6 TDCI 80 kW r.v. 1/2005
Dobrý den,
auto mi při jízdě v malých otáčkách škubalo (1200 - 1800 ot/min). V servise na diagnostice se údajně objevilo, že je slabý tlak na 3. a 4. vstřiku. Na radu kolegy, že by to mohl být ucpaný EGR ventil, jsem se snažil ho najít a odpojit z něj konektor. Nějaký konektor v motoru jsem odpojil (z boku nápis Delphi a zepředu je modrá a červená tečka, vedle je něco podobného, akorát se žlutou tečkou zepředu) a je po škubání, motor běži a tahne normálně. Rozsvítila se ale oranžová kontrolka s ikonou motoru. Může mi někdo poradit, jestli jsem zkutečně odpojil EGR ventil? Nenašel jsem nikde na netu fotku ani výkres toho, co jsem vlastně odpojil...
Děkuji
auto mi při jízdě v malých otáčkách škubalo (1200 - 1800 ot/min). V servise na diagnostice se údajně objevilo, že je slabý tlak na 3. a 4. vstřiku. Na radu kolegy, že by to mohl být ucpaný EGR ventil, jsem se snažil ho najít a odpojit z něj konektor. Nějaký konektor v motoru jsem odpojil (z boku nápis Delphi a zepředu je modrá a červená tečka, vedle je něco podobného, akorát se žlutou tečkou zepředu) a je po škubání, motor běži a tahne normálně. Rozsvítila se ale oranžová kontrolka s ikonou motoru. Může mi někdo poradit, jestli jsem zkutečně odpojil EGR ventil? Nenašel jsem nikde na netu fotku ani výkres toho, co jsem vlastně odpojil...
Děkuji
- silverwolf
- Test driver
- Příspěvky: 5701
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz co je to za díl - Focus 1.6 TDCI 80 kW r.v. 1/2005
no, není lepší se nejdřív zeptat a pak odpojovat?
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
- zdenyvm
- Pokročilý
- Příspěvky: 583
- Registrován: 09.03.2010 15:29
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Dotaz co je to za díl - Focus 1.6 TDCI 80 kW r.v. 1/2005
Slabý tlak na 3. a 4. vstřiku a řešit to EGR??? Co to je za mechanika?
EGR je až vzadu za motorem, ale odpojením nic nevyřešíš, jenom si přivoláš nouzový režim stejně jako jsi to udělal teď.
EGR je až vzadu za motorem, ale odpojením nic nevyřešíš, jenom si přivoláš nouzový režim stejně jako jsi to udělal teď.
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 20.07.2012 08:52
Re: Dotaz co je to za díl - Focus 1.6 TDCI 80 kW r.v. 1/2005
Pro upřesnění, odpojení nedoporučil mechanik, ale kolega. Měl úplně stejný problém se stejným výstupem z diagnostiky ale na Mondeu 2.0 TDCI. Po repasy vstřiků, výměně palivového filtru a dalších věcí, stále potíže přetrvávaly. Nakonec vyčistil EGR, který už téměř nebyl průchozí a bylo po problému...
Jen taková úvaha, kdyby to dělaly vstřiky, tak by potíže měly přetrvat i v nouzovém režimu ne?
Zajímalo by mě, co jsem vlastně odpojil, než to rozeberu
Jen taková úvaha, kdyby to dělaly vstřiky, tak by potíže měly přetrvat i v nouzovém režimu ne?
Zajímalo by mě, co jsem vlastně odpojil, než to rozeberu
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8442
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Dotaz co je to za díl - Focus 1.6 TDCI 80 kW r.v. 1/2005
No EGR to rozhodně není. Ten je za motorem http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 81&t=32588 . 6. obrázek.
Tohle je cosi na škrtící klapce, co nejde samostatně objednat. Jedině celá klapka.
Kdyby byl egr špatný tak to hodí jinou chybu než špatný tlak na 3 a 4 vstřiku. Nicméně jak psal zdenyvm, odpojením egru to nevyřešíš a spadneš do nouzáku.
Tohle je cosi na škrtící klapce, co nejde samostatně objednat. Jedině celá klapka.
Kdyby byl egr špatný tak to hodí jinou chybu než špatný tlak na 3 a 4 vstřiku. Nicméně jak psal zdenyvm, odpojením egru to nevyřešíš a spadneš do nouzáku.
-
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 23.02.2012 13:00
Re: Dotaz co je to za díl - Focus 1.6 TDCI 80 kW r.v. 1/2005
co to je ? no ved na tej fotke jasne vidiet fordacky kod a zvysok uz dopovie strycek google....
Jednotka ovládacího motoru klapky v potrubí sání
funkce:
škrcení nasávaného vzduchu pro recirkulaci výfukových plynů,
uzavírání systému sání při odstavení motoru,
uzavírání cesty vzduchu přes chladič plnicího vzduchu během regenerační procesu filtru částic sazí
to co si odpojil je:
stejnosměrný motor klapky v potrubí sání s integrovaným snímačem polohy (vozidla s filtrem částic
sazí)
napravo od neho je:
stejnosměrný motor klapky obtoku chladiče plnicího vzduchu s integrovaným snímačem polohy
no a mierne vlavo dozadu je MAP
Jednotka ovládacího motoru klapky v potrubí sání
funkce:
škrcení nasávaného vzduchu pro recirkulaci výfukových plynů,
uzavírání systému sání při odstavení motoru,
uzavírání cesty vzduchu přes chladič plnicího vzduchu během regenerační procesu filtru částic sazí
to co si odpojil je:
stejnosměrný motor klapky v potrubí sání s integrovaným snímačem polohy (vozidla s filtrem částic
sazí)
napravo od neho je:
stejnosměrný motor klapky obtoku chladiče plnicího vzduchu s integrovaným snímačem polohy
no a mierne vlavo dozadu je MAP
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8442
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Dotaz co je to za díl - Focus 1.6 TDCI 80 kW r.v. 1/2005
Já tam to "jasně viditelný forďácký číslo" nevidím Jsem asi jedinej...
Nicméně jinak pěkná rozborka
Nicméně jinak pěkná rozborka
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Dotaz co je to za díl - Focus 1.6 TDCI 80 kW r.v. 1/2005
pogo, jake tam byly chybove kody? Pxxxx?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 20.07.2012 08:52
Re: Dotaz co je to za díl - Focus 1.6 TDCI 80 kW r.v. 1/2005
Pro Sandokana: Děkuji Ti moc za odpověď, popis je uplně vyčerpávající. Na googlu jsem to hledal, ale fakt nenašel...
Pro vita_k: Kódy bohužel nevím, na diagnostice to měli v servise, kde hlásili ty vstřiky.
Pro vita_k: Kódy bohužel nevím, na diagnostice to měli v servise, kde hlásili ty vstřiky.
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 20.07.2012 08:52
Re: Dotaz co je to za díl - Focus 1.6 TDCI 80 kW r.v. 1/2005
Tak zase po čase jsem tu zpět. Škubání asi opravdu způsobuje drhnoucí klapka na sání, kterou jsem odpojil, čili se otevřela do nouzového režimu.
Dnes mi volal známý ze servisu, že klapka se servem nejde demontovat a tedy ani vyčistit. Měla by jít ven po povolení dvou šroubů, ale nejde. Asi je ve vnitř moc karbonu... Neznáte nějaký způsob, jak tento díl demontovat bez poškození. Samostatně tato část nelze objednat, pouze jako celý díl i s druhou klapkou a prý je to palba...
Dnes mi volal známý ze servisu, že klapka se servem nejde demontovat a tedy ani vyčistit. Měla by jít ven po povolení dvou šroubů, ale nejde. Asi je ve vnitř moc karbonu... Neznáte nějaký způsob, jak tento díl demontovat bez poškození. Samostatně tato část nelze objednat, pouze jako celý díl i s druhou klapkou a prý je to palba...
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Dotaz co je to za díl - Focus 1.6 TDCI 80 kW r.v. 1/2005
nejdriv zjisti jake ti to pise chyby Pxxxx, pak je sem dej a uvidime. Jak vis, ze je to klapka?Pogo píše:Tak zase po čase jsem tu zpět. Škubání asi opravdu způsobuje drhnoucí klapka na sání, kterou jsem odpojil, čili se otevřela do nouzového režimu.
Dnes mi volal známý ze servisu, že klapka se servem nejde demontovat a tedy ani vyčistit. Měla by jít ven po povolení dvou šroubů, ale nejde. Asi je ve vnitř moc karbonu... Neznáte nějaký způsob, jak tento díl demontovat bez poškození. Samostatně tato část nelze objednat, pouze jako celý díl i s druhou klapkou a prý je to palba...
a ten karbon by se tam vzal odkud?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz co je to za díl - Focus 1.6 TDCI 80 kW r.v. 1/2005
jj nova stoji cca 10000kc a nejde rozebrat .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Dotaz co je to za díl - Focus 1.6 TDCI 80 kW r.v. 1/2005
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 13.12.2012 23:10
Re: Dotaz co je to za díl - Focus 1.6 TDCI 80 kW r.v. 1/2005
klapka sa vymontuje celkom jednoducho, ak das dole tie dva srouby este musis dat dole aj lopatku klapky a na nej su dva male sroubyky v nutry sacieho potrubia.
- Radekjo
- Zkušený
- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: Dotaz co je to za díl - Focus 1.6 TDCI 80 kW r.v. 1/2005
foki všechno jde rozebrat jestli to půjde zase složit je druhá otázkafoki píše:jj nova stoji cca 10000kc a nejde rozebrat .
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 6 hostů