Spatny start za studena 1.8 TDCI

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od Jardak » 24.03.2013 18:02

Samozřejmě záleží za jakých okolností výrobce uvedený data měřil. Ale rozdíl tam je. Kolega z práce si uvedený NGK do svýho FF 2 koupil a protože auto startuje dál "divně" změřil jsem kleštákem proud a po zapnutí zapalování jsem naměřil 40 A po nažhavení 25 A. U svýho auta mám BERU tam teče po zapnutí zapalování 75 A a po nažhavení to klesne na 60 A.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9407
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od phofy » 24.03.2013 18:28

Takže je možný, že mi to bude déle žhavit?

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od Jardak » 24.03.2013 18:38

Pozná 1,8 TDCi ve FF2 že má některej žhavič vadnej ? Myslím tím jestli napíše chybu. Pokud ne,tak ani nepozná,že jsou namontovaný míň výkoný žhaviče...
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9407
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od phofy » 24.03.2013 19:05

Ne nepozná, a podle čeho teda žhaví, podle teploty vody?

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od Jardak » 24.03.2013 19:37

Jj dýlku žhavení asi určuje podle teploty vody,možná bere v úvahu i ostatní teplotní snímače jako např. teplotu nasávanýho vzduchu.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9407
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od phofy » 24.03.2013 19:39

No jo no budu je muset proměřit :(

Standa.64
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 09.12.2010 17:34
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od Standa.64 » 24.03.2013 19:42

Čas žhavení určuje řídící jednotka motoru.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od Jardak » 24.03.2013 19:53

To nikdo nezpochybňuje, ale někdo tý řídící jednotce musí říct,že venku mrzne,nebo je teplo a taky jestli je motor zahřátej nebo studenej a to jí říkaji výše zmíněná čidla. :wink:
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Standa.64
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 09.12.2010 17:34
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od Standa.64 » 24.03.2013 20:01

S tím samozřejmě souhlasím,z dat teplotních čidel určuje ř.j. čas žhavení.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9407
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od phofy » 24.03.2013 20:06

Ok super, tak teď už vím podle čeho se žhaví. Kdyby třeba byli vstřiky nakopnutý je možný, že si ř.j. přidá dobu na žhavení?

Standa.64
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 09.12.2010 17:34
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od Standa.64 » 24.03.2013 20:16

Je to pravděpodobný,žhavič je buďto dobrý nebo špatný, stejně jako např.žárovka.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8442
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od lucky.jack » 24.03.2013 20:18

S načatejma vstřikama jednotla nejspíš nepočítá - nebre tov úvahu.

Žhavič nemusí být jen dobrý nebo špatný...je i něco mezi. Proto se měří třeba odpor, aby se zjistilo v jakým stavu žhavič je.
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Obrázek

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9407
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od phofy » 24.03.2013 20:40

Tak to je dobře, že to nebere v úvahu.
Stando jak dlouho ti to žhaví při 20 stupních?

Hasy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od Hasy » 27.03.2013 17:21

Tak jsem dnes namontoval NGK a cas zhaveni neni delsi nez u predchozich originalu BERU, studeny start 100% lepsi, zaden kolisani otecek jako predtim.. akorat po 20 vterinach chodu motoru uz jsem myslel ze zdechne z niceho nic otacky spadly k 500 ot. a ale okmazite se volnobech zvednul a motor uz bezel normalne, tak nevim co to bylo, ze by zacinajici novy problem, nema nekdo s timto zkusenost?
Ford Focus combi 1.8TDCI, r.v.2006

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9407
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI

Příspěvek od phofy » 27.03.2013 17:45

Jak dlouho v sekundách, ti to žhaví :?: A dělá to po každý, že ti to takhle spadne, nebo dneska poprví :?:

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 16 hostů