Spatny start za studena 1.8 TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Spatny start za studena 1.8 TDCI
Ahojte, dnes poprve problem se startovanim, rano bylo minus 12 a motor naskocil, bezel nepravidelne a za 2-3 vteriny zdechnul, podarilo se mi ho udrzet v chodu az snad na 10. pokus. Mam podezreni na zhavici svicky, chovalo se to jako kdyz jsem jednou zapomnel nechat auto nazhavit. Potreboval bych poradit jake ty zhavicky koupit, urcite jiz ma nekdo zkusenosti ktere jsou dobre jedna se o motor 1.8 TDCI r.v. 2006
Diky moc za rady..
Diky moc za rady..
Ford Focus combi 1.8TDCI, r.v.2006
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9407
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Mě byly doporučeny NGK. Mám tam přesně tady ty http://www.elitecat.cz/product/%C5%BEha ... BZNTI0Sg==
Až to budeš měnit, tak nezapomeň odpojit ten červený kabel na konektoru
Až to budeš měnit, tak nezapomeň odpojit ten červený kabel na konektoru
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9407
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Jiank si z toho nic nedělej já dneska málo podržel startér a 2 krát se to převalilo, ale chytnul
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
No ty zrovna moc levne nejsou, jestli ti nekdo nedoporucil ty nejdrahsi
ale diky za tip, ktery cerveny kabel mas namysli? to jsem se jeste zapomnel zeptat jak slozita je vymena, zvladnu to na prakovisti pred barakem?
ale diky za tip, ktery cerveny kabel mas namysli? to jsem se jeste zapomnel zeptat jak slozita je vymena, zvladnu to na prakovisti pred barakem?
Ford Focus combi 1.8TDCI, r.v.2006
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Se správným nářadím to problém není.Ten by mohl nastat pokud svíčky nepůjdou povolit.Jak ji ukroutíš,tak je to v prd.... Pokud potřebuju nějaký ND který nemusí být origo Ford,tak nakupuji tady :http://www.autodily-cardo.cz/svicky/zha ... 524j-ford/
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
no to uz je lepsi cena.. diky
Ford Focus combi 1.8TDCI, r.v.2006
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9407
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Tak já chtěl do toho dát bosch, ale byly mi doporučený tady ty. Červený kabelem jsou ty svíčky připojený. Jinak koukám do faktury a před rokem v prosinci(2011) stála jedna 381kč.
Těžký to není, musíš odpojit červený kabel od konektoru a od svíček, pak vyndat svíčky, je k nim dobrý přístup, ale musíš mít dlouhou golu. Pak je dobrý ty svíčky namazat teple odolnou vazelínou, nebo něčím takovým, aby se pak dali příště dobře vytáhnout.
Těžký to není, musíš odpojit červený kabel od konektoru a od svíček, pak vyndat svíčky, je k nim dobrý přístup, ale musíš mít dlouhou golu. Pak je dobrý ty svíčky namazat teple odolnou vazelínou, nebo něčím takovým, aby se pak dali příště dobře vytáhnout.
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Osobně bych tam dal origo ,nebo BERU. Ty NGK mají jen třetinový žhavící proud 5 A oproti BERU který má 15 A.
Jinak stav žhaviček se dá orientačně zjistit když klešťákem změříš proud na přívodním kabelu. Nebo jestli máš nabíječku s plynulou regulací proudu a ampermetrem,tak po odpojení propojovacího kabelu připojíš nabiječku na svíčku,na nabíječce nastavíš třeba 5 A a pak zkontroluješ ostatní svíčky jestli přes ně jde stejný proud.
Jinak stav žhaviček se dá orientačně zjistit když klešťákem změříš proud na přívodním kabelu. Nebo jestli máš nabíječku s plynulou regulací proudu a ampermetrem,tak po odpojení propojovacího kabelu připojíš nabiječku na svíčku,na nabíječce nastavíš třeba 5 A a pak zkontroluješ ostatní svíčky jestli přes ně jde stejný proud.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9407
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
A jak se to projeví na funkci, když mají čtvrtinový proud?
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Kromě delšího času žhavení asi žádnou,možná pro startování ve větších mrazech je to lepší - líp se prohřeje spalovací prostor.Dudlat baterii budou stejně,NGK pouze pozvolně s třetinovým proudem.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9407
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Super díky, jinak origo jsou který motorcraft? A jakej mají proud? A jak často by se měli měnit žhavičky?
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Chalani, neulakomte sa na najlacnejsie zhavice, moze sa stat, ze sa po case spalia a ich vrcholky odpadnu do spalovacieho priestoru. Co by to porobilo s lopatkami turbiny pri plnej zatazi, radsej ani nemysliet. Znamy na Alfe mal tento problem - pri vymene zhavicov zistil, ze z kazdeho chybal ale centimeter. Nevedel kedy sa to stalo, turbo ma zatial OK.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Tady se nebavíme o nejlacinějších -např.Starline,ale za kolik a kde se dají značkový koupit.Potom mě ještě trochu nepasuje ten údaj u žhavících svíček NGK. Parametry: napětí - 10V,odpor - 0.9 Ohm,proud - 5A. To mi nějak nesedí.Pokud podle ohmova zákona spočítám,že I=U:R,tak mi vychází proud 11A.Po rozžhavení se logicky odpor zvětší a proud klesne pravděpodobně na zmiňovaných 5A.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Origo jsou BERU v krabičce motorcraft. Třetinovej proud znamená,že za stejnej čas vyrobí třetinu tepla. Samozřejmě pokud je motor v cajku a má dobrý tlaky nemusí se to moc projevit.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9407
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Máš klešťák? Můžem to u mě klidně změřit
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů