Ztráta chladící kapaliny

Uživatelský avatar
freebailo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 41
Registrován: 09.06.2013 22:46

Re: Rychle mizí chladící kapalina

Příspěvek od freebailo » 24.07.2013 15:28

nazdarek ja som postrehol tiez riadny ubytok kvapaliny a po kontrole som natrafil na chybne tesnenie a este poskodeny diel "termostatu" akoby bol ulomeny kusok treba vymenit za novy diel? som to niako utesnil stare tesnenie som tam nechal a vyrezal nove s klingeritu a zatial mi to drzi...treba to vymenit? aj s novym tesnenim? Dik:)
Přílohy
20130724_102418.jpg
Ford Focus combi 2006_1,8 tdci_85 Kw

Fabi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 12.11.2009 08:26

Re: Rychle mizí chladící kapalina

Příspěvek od Fabi » 20.05.2014 13:35

Jardak píše:Pokud nejde fridex do oleje, tak musí někde téct. Nevím jestli u dvojkovýho fucusu odchází domeček termostatu jako u FF 1, pokud ano může bejt prasklej. Dále vodní pumpa může začít téct. Chce to prohlídnout motor a hledat stopy po fridexu - tak velkej únik nemůže bejt problém odhalit.

To: Jardak

budem meniť prírubu na termostatovom domčeku, trocha tam niekde kvapka... Chcem sa opýtať, resp. nevieš asi koľko chladiacej kvapaliny vytečie, keď to rozpojím? Z hadice, od termostatu? A čo je to za robotu? Niesom automechanik, ale to by som snáď zvládol. Vďaka
Ford Focus 1.8 TDCi, 85kW, combi, svetlá modrá metalíza, 9/2004

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Rychle mizí chladící kapalina

Příspěvek od Jardak » 20.05.2014 20:45

Kolik vyteče nevím 3 - 4 litry?
Budeš měnit jenom přírubu termostatu, nebo celej domeček? Přírubu vyměníš snadno, ale výměna celýho domečku je trochu horší. Z boku do něj vede jedna hadice na kterou je špatnej přístup.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Fabi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 12.11.2009 08:26

Re: Rychle mizí chladící kapalina

Příspěvek od Fabi » 21.05.2014 11:03

Budem meniť iba tú prírubu, dúfam, že to bude stačiť na to, aby prestala kvapkať chl. kvapalina.
Ford Focus 1.8 TDCi, 85kW, combi, svetlá modrá metalíza, 9/2004

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Rychle mizí chladící kapalina

Příspěvek od Jardak » 21.05.2014 19:56

Možná budeš mít štěstí a výměna příruby pomůže. Nědokážu si ale moc představit co se na ní může rozbít, není na ní žádný šev. Možná by tedy stočilo vyměnit těsnění termostatu. Větší pravděpodobnost je ale to, že bude netěsnej přímo domeček. Je svařenej z dvou půlek a ve spoji to časem začne kapat. Nejlepší řešení potom je koupit za pár korun na vrakovišti domeček hliníkový z TDDi, kterej na TDCi bez úprav pasuje. Sice má vývod jedný hadičky trochu jinou polohu, ale ničemu to nevadí.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9395
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Rychle mizí chladící kapalina

Příspěvek od phofy » 21.05.2014 19:57

Jardaku kudy se vypouští chladicí kapalina?

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Rychle mizí chladící kapalina

Příspěvek od Jardak » 21.05.2014 20:19

Pokud není na chladiči výpustná zátka, tak stáhnu spodní hadici chladiče.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,


Fabi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 12.11.2009 08:26

Re: Rychle mizí chladící kapalina

Příspěvek od Fabi » 22.05.2014 08:39

Jardak píše:Možná budeš mít štěstí a výměna příruby pomůže. Nědokážu si ale moc představit co se na ní může rozbít, není na ní žádný šev. Možná by tedy stočilo vyměnit těsnění termostatu. Větší pravděpodobnost je ale to, že bude netěsnej přímo domeček. Je svařenej z dvou půlek a ve spoji to časem začne kapat. Nejlepší řešení potom je koupit za pár korun na vrakovišti domeček hliníkový z TDDi, kterej na TDCi bez úprav pasuje. Sice má vývod jedný hadičky trochu jinou polohu, ale ničemu to nevadí.

Hovoril som v tejto veci s mechanikom, ktorý pracuje v značkovom servise Ford. Tiež som pôvodne chcel iba vymeniť tesnenie, ale hovoril mi, že tá príruba časom vypadá (vylúpe sa zvnútra) a medzi tesnením a prírubou je miesto kadiaľ kvapká kvapalina. Pevne verím, že to bude iba v tom. Potom napíšem, či pomohla výmena.
Ford Focus 1.8 TDCi, 85kW, combi, svetlá modrá metalíza, 9/2004

Fabi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 12.11.2009 08:26

Re: Rychle mizí chladící kapalina

Příspěvek od Fabi » 10.08.2014 10:33

Caute,

tak už konečne mám po výmene a dúfam, že aj po probléme.
Išiel som do toho s tým, že vymením iba prírubu, ale musel som vymeniť aj domček termostatu.

Pri demontáži príruby sa mi začala pretáčať tá skrutka, ktorá nie je priebežná. Rozobral som domček, s tým, že jedna matica bola vonku. Uvažoval som, že tú maticu zalepím, ale neviem akým lepidlom.
Nakoniec som sa rozhodol a vymenil som aj domček.

Prírube nič nie je, ale kedže som mal novú tak som namontoval novú. Pôvodnú môžem poskytnúť niekom ak by mal záujem, za prijateľný peniaz.

Môj problém bol v spoji medzi termostatovým domčekom a blokom motora.

Keby som hneď demontoval komplet termostatový domček a vymenil tesnenie bol by problém vyriešený približne za 20 €, takto ma to vyšlo cca 200 € (termostat. domček, príruba, 2 ks tesnenie).
Ford Focus 1.8 TDCi, 85kW, combi, svetlá modrá metalíza, 9/2004

Uživatelský avatar
jardab21
Nováček
Nováček
Příspěvky: 109
Registrován: 10.04.2011 22:44
Bydliště: Třebíč

Těsnění pod olejový filrt

Příspěvek od jardab21 » 26.08.2014 20:50

IMG_20140826_154041.jpg
Tak jsem si dnes nechal konečně vyměnit těsnění pod olejovým filtrem, protože se mi ztrácela voda.
Přílohy
IMG_20140826_153927.jpg
Naposledy upravil(a) jardab21 dne 26.08.2014 20:52, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8442
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Těsnění pod olejový filrt

Příspěvek od lucky.jack » 26.08.2014 20:51

Vůbec nechápu smysl tohoto vlákna :nixw:

edit: sloučeno l.j.
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Obrázek

Uživatelský avatar
jardab21
Nováček
Nováček
Příspěvky: 109
Registrován: 10.04.2011 22:44
Bydliště: Třebíč

Re: Těsnění pod olejový filrt

Příspěvek od jardab21 » 26.08.2014 20:53

Asi aby ostatní věděli co je může potkat.

Uživatelský avatar
jardab21
Nováček
Nováček
Příspěvky: 109
Registrován: 10.04.2011 22:44
Bydliště: Třebíč

Re: Ztráta chladící kapaliny

Příspěvek od jardab21 » 26.08.2014 21:03

Děkuji za přesunutí moderátorům.

Uživatelský avatar
MajklHe
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1042
Registrován: 16.05.2015 19:37
Bydliště: Humenné SR

Re: Ztráta chladící kapaliny

Příspěvek od MajklHe » 15.03.2022 18:53

Tiež sa mi stráca voda, nie veľa ale hej. Všimol som si pod autom mláku cca 10 cm a na kryté motora to je nakvapkane vpredu a v strede, ako by od toho olejové ho filtra, no nič iné a žiadny unik som nenašiel... Viditeľné stopy po uniku

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti