2.0 tdci motor cuka

Zamčeno
jh.bullit
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 27.11.2013 14:13

2.0 tdci motor cuka

Příspěvek od jh.bullit » 18.12.2013 20:10

ahoj focus 2.0 tdci 100 mi cuka dela to zhruba od 1500-2500 otacek zejmena s lehkou nohou nebo kdyz se snazim drzet konstantne plyn auto silne cuka muze to delat vstik nebo cerpadlo nebo je nejaka jina moznost priapdne nekdo z pardubic nebo okoli kdo by udelal diagnostiku a rekl mi cim to je diky za rady jinak kdyz autu nalozim tak jede v pohode vykon ma a to cukani se projevuje u studeneho motoru vic u zahrateho min ale taky

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13052
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: 2.0 tdci motor cuka

Příspěvek od miki21 » 18.12.2013 20:15

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
petras66
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 07.04.2017 21:39
Bydliště: Dolní Poustevna

Re: 2.0 tdci motor cuka

Příspěvek od petras66 » 28.04.2017 19:22

Nechci zakladat nove tema a nic podobneho jsem tu nenasel (mozna blbe hledam). Me cuka auto kdyz mam plyn. pedal v urcite poloze, spis jen tak trochu plynu, klidna jizda. cuka to znatelne a NEZALEZI na otackach ani rychlosti???? je v haji pedal???
Ford Focus mk2 2.0 tdci Titanium

Uživatelský avatar
forinti
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 03.04.2015 22:22

Re: 2.0 tdci motor cuka

Příspěvek od forinti » 01.05.2017 12:11

petras66: Kolik máš najeto a jaký je rok výroby? Je to lepší nebo horší s teplým motorem?
Ford Focus II 1.8 TDCi 85 kw, r.v. 2008, 223 000 km

Uživatelský avatar
petras66
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 07.04.2017 21:39
Bydliště: Dolní Poustevna

Re: 2.0 tdci motor cuka

Příspěvek od petras66 » 01.05.2017 15:50

cca 206 tis.km . prijde mi to stejny, studenej i teplej. a bud mam kliku a netrefim tu pozici plynu a nekdy to nedela vubec.
Ford Focus mk2 2.0 tdci Titanium

Uživatelský avatar
durika
Nováček
Nováček
Příspěvky: 66
Registrován: 30.07.2009 14:39
Bydliště: Opava Kylešovice 54

Re: 2.0 tdci motor cuka

Příspěvek od durika » 01.05.2017 19:41

može vám blbnuť aj plynový pedál.
ford focus 2010,1,6tdci 80kw
ford focus 2001,1.8tdci 85kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2.0 tdci motor cuka

Příspěvek od V12 » 22.06.2017 10:11

V prvom rade - kedy bol vymeneny palivovy filter ? Je cisty ? Nenatankoval si nejaku pofidernu naftu ?
V druhom rade - dat na diagnostiku a merat tlak paliva v raile, obvykle za ustalenej jazdy prudko kolise. To potom moze mat hlavne 3 priciny :
- vadne cidlo tlaku, resp. jeho konektory a kable
- vadny regulator vystupneho tlaku z CR cerpadla, toto je drahsia a podstatne pravdepodobnejsia moznost
- vadne vstrekovace

Nestalo sa ti ani raz, ze by auto na prvy pokus nenastartovalo, no potom naskocilo na brnk ? Alebo po vytoceni cez 4000 otacok nezakaslalo a nerozsvietila sa kontrolka ESP spolu s hlaskou ESP fail ? Ak ano, s pravdepodobnostou rovnajucou sa istote je to regulator tlaku. Opat su 2 moznosti riesenia :
- pokial nie je uplne vylagrovany, mohlo by stacit vyjazdit niekolko nadrzi vysokoaditivovanej nafty (mne to pomohlo a problem s ESP fail po vytoceni cez 4200 rpm prestal, mne ale motor necukal)
- ked je vadny, treba to vyriesit, v case, ked som mal FFII 2.0TDCI, tak vymena jedine komplet s cerpadlom, pretoze to nevedeli opravovat, dnes by to uz malo byt mozne repasovat

Zacal by som kontrolou palivoveho filtra, ked je dno nadobky posiate pilinami, auto poskladat a lacno predat, kupujuceho upozornit na potencialny problem cerpadlo+vstrekovace, inak sa nevyhnes oprave cez 1000-1500 EUR...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Pán
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 10.09.2019 13:23

Re: 2.0 tdci motor cuka

Příspěvek od Pán » 04.08.2020 17:52

Ahoj, mám ty samé problémy. Jen mi k tomu ještě auto žere asi 10L/100 km.
EGR zaslepený, škrtící klapka ok, aditivum doplněno, DPF na místě vypálen.
Do palivového filtru jsem nekoukal.
Mohou být příčiny těchto problémů vstřiky? Čidla? DPF po smrti, nebo tem palivový filtr?
Focus combi II 2005 2.0 Tdci 100kw, DPF

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23444
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: 2.0 tdci motor cuka

Příspěvek od ZaQik » 04.08.2020 18:53

proc se ptas na to same jako jinde? precti si pravidla

zamykam
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Zamčeno

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů