chyba P0033
-
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 19.05.2010 12:17
- Bydliště: Milovice
- Kontaktovat uživatele:
chyba P0033
Ahoj, prosím o info čím muže být způsobena tato chybová hláška, díky
P0033 Turbo Charger Bypass Valve Control Circuit
P0033 Turbo Charger Bypass Valve Control Circuit
Ford Focus II Turnier 2.0 Tdci 100kW DPF Ghia 2006
-
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 19.05.2010 12:17
- Bydliště: Milovice
- Kontaktovat uživatele:
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: chyba P0033
Asi ovladanie variabilu turba.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Ano.ventil asi neslouží dobře.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: chyba P0033
tato chyba je uvadzana aj medzi chybami klapky obtokovej ktora pri regeneracii odpaja IC:
Jednotka ovládacího motoru klapky obtoku chladiče plnicího vzduchu
Monitorování klapky obtoku chladiče plnicího vzduchu (snímačem polohy) obsahuje následující
kontroly:
kontrola referenčního napětí snímače polohy,
kontrola mezních hodnot,
kontrola věrohodnosti signálu,
kontrola regulačních odchylek,
kontrola váznutí klapky obtoku chladiče plnicího vzduchu.
Napěťové napájení stejnosměrný motor: asi 12 V.
Referenční napětí snímače polohy: 5 V.
Jednotka ovládacího motoru klapky obtoku chladiče plnicího vzduchu
Monitorování klapky obtoku chladiče plnicího vzduchu (snímačem polohy) obsahuje následující
kontroly:
kontrola referenčního napětí snímače polohy,
kontrola mezních hodnot,
kontrola věrohodnosti signálu,
kontrola regulačních odchylek,
kontrola váznutí klapky obtoku chladiče plnicího vzduchu.
Napěťové napájení stejnosměrný motor: asi 12 V.
Referenční napětí snímače polohy: 5 V.
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
-
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 19.05.2010 12:17
- Bydliště: Milovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: chyba P0033
může to být tímto čidlem? http://www.ebay.de/itm/PIERBURG-7-01771 ... 1010907635V12 píše:Asi ovladanie variabilu turba.
už jsem ho měnil (přestala mi kolísat rychlost na tempomat), ale stále zůstává chyba
Naposledy upravil(a) klobi2664 dne 23.02.2014 21:34, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus II Turnier 2.0 Tdci 100kW DPF Ghia 2006
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: chyba P0033
komi: to co myslis by bylo spise intercooler bypass, ne? toto je turbocharger bypass.
Moc se mi k tomu nedari najit info, tak nechci kecat...
Moc se mi k tomu nedari najit info, tak nechci kecat...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: chyba P0033
jj suhlas,
ked som hladal P0033 tak som to nasiel jedine pri tej klapke, tak som len xcel naznacit ze aj tam moze byt problem, ale ked pise ze menil tlakovy prevodnik, tak mozno ta chyba casom zmizne, ak motor ide bez problemov
ked som hladal P0033 tak som to nasiel jedine pri tej klapke, tak som len xcel naznacit ze aj tam moze byt problem, ale ked pise ze menil tlakovy prevodnik, tak mozno ta chyba casom zmizne, ak motor ide bez problemov
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23373
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: chyba P0033
kdyz jsi vymenil cidlo, smazals chyby? neni to pozustatek?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 19.05.2010 12:17
- Bydliště: Milovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: chyba P0033
chyba se ukazuje i po smazání...
a může to být třeba EGR ventilem?
a může to být třeba EGR ventilem?
Ford Focus II Turnier 2.0 Tdci 100kW DPF Ghia 2006
-
- Junior
- Příspěvky: 374
- Registrován: 23.01.2020 22:47
Re: chyba P0033
Tak mam taky toto postizeni, konkretne P0033-61, naskoci to okamzite po nastartovani motoru. Z toho nejak usuzuju, ze to nebude dynamikou ovladani turba co jsem nekde vycetl, protoze asi chvili trva, nez se udela ovladaci podtlak, ale elektricky problem. Ovladaci ventil neni nic moc ale jinak je funkcni, prehozeno s druhym autem, turbo evidentne tlak omezuje na cca 2.4 Baru a nastaveni neni urcite na minimu, kdyz odpojim podtlak, je to line a tlak nevyleze pres 1.3 Baru. Auto jinak jede docela normalne svizne.
Resil uz nekdo podobnou situaci? Tipuji vadny snimac ovladaciho tahla na turbu, nebo to muze byt jeste neco dalsiho? Jake dalsi hodnoty bych mel sledovat ve Forscanu a jak by se mely pohybovat?
Motor 2.0 TDCI 100kW
Resil uz nekdo podobnou situaci? Tipuji vadny snimac ovladaciho tahla na turbu, nebo to muze byt jeste neco dalsiho? Jake dalsi hodnoty bych mel sledovat ve Forscanu a jak by se mely pohybovat?
Motor 2.0 TDCI 100kW
-
- Junior
- Příspěvky: 374
- Registrován: 23.01.2020 22:47
Re: chyba P0033
Tak tato zavada je vyresena, byl uhnily kabel hned na kraji svazku co vede do ventilu ktery ridi klapku pred intercoolerem. (spodni ventil pod alternatorem) S turbem to teda nemelo nic spolecneho. Vymenil jsem i vsechny 3 ventily (2 na klapky + 1 na turbo), ale tim to nebylo, i kdyz uz si vymenu asi zaslouzily (propoustely podtlak)
Pristup k ventilum je skvely, musel jsem rozebrat pul auta a jeste odklonit kompresor klimy abych se tam z jamy dostal, mozna by bylo jednodussi sundat altik ale kdo vi.
Mel bych k tomu otazku - ani takova vazna zavada neni nastavena na rozsviceni kontrolky. To je normalni nebo to je nejak upravene? Vubec mam dojem, ze kontrolka zavady motoru se rozvedci jen naprosto vyjimecne (zatim jsem si vsimnul jen kdyz jsem zapomel zapojit MAF senzor)
Pristup k ventilum je skvely, musel jsem rozebrat pul auta a jeste odklonit kompresor klimy abych se tam z jamy dostal, mozna by bylo jednodussi sundat altik ale kdo vi.
Mel bych k tomu otazku - ani takova vazna zavada neni nastavena na rozsviceni kontrolky. To je normalni nebo to je nejak upravene? Vubec mam dojem, ze kontrolka zavady motoru se rozvedci jen naprosto vyjimecne (zatim jsem si vsimnul jen kdyz jsem zapomel zapojit MAF senzor)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti