2.0 TDCi Absolutna strata vykonu

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3919
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od djdekl » 02.02.2016 09:51

Asi podtlakovy regulator turba, takovej hnedej nesmysl...

Fucus c-max 100kw
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 01.02.2016 10:15

Re: Focus c-max jede bez turba motor hlásí chybu

Příspěvek od Fucus c-max 100kw » 02.02.2016 09:56

Super díky a cena se pohybuje okolo kolika??

pepannn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 117
Registrován: 22.06.2014 23:04

Re: Focus c-max jede bez turba motor hlásí chybu

Příspěvek od pepannn » 02.02.2016 16:49

Focus II combi 1,6 TDCI 66 kw, 2009

vladdo608
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 03.12.2014 15:16
Bydliště: Senica

Re: 2.0 TDCi Absolutna strata vykonu

Příspěvek od vladdo608 » 14.02.2016 19:45

vladdo608 píše:Zdravim vsetkych fordakov prosim vas o radu z mojim Maxom je to 2.0 TDCi 100Kw kod motora: G6DD rv.2004 najazdene 260 000 km
Este v polke decembra sa mi stala nemila vec priamo na dialnici mi auto pri zacalo samo spomalovat - strata vykonu az do takej miery ze sa auto nerozbehlo uz ani na prvy prevodovy stupen.
Bez rozsvietenia hocijakej hlasky alebo kontrolky z nicoho nic totalny upadok vykonu
na volnobeh ho nastartujem zvuk motora vyzera byt v poriadku funguju vsetky 4 valce aj turbo fungovalo do poslednej chvile motor som este na odpocivadle skusal asi 5 krat vypnut a nastartovat no ziadna zmena akurat na 6-ty krat uz to ani nenastartovalo aj ked starter tocil motorom normalne
chlapik v servise na diagnostike nezistil vobec nic pozrel filtry, pal. cerpadlo, vstreky, turbo vsetko vraj ok ... uz si nevie rady co z tym poradte prosim co z tym, vopred diky :gott:
tak po nekonecnom skusani vsetkeho mozneho sa nasla chyba mojho c-maxu, cerpadlo vysokeho tlaku nafty je po smrti. momentalne riesim repas cerpadla ktory vyjde zhruba na nejakych 600€ plus k tomu cerpadlo je ulozene niekde blizko rozvodoveho ustrojenstva ktore musi ist tiez dole pokial chce mechanik vybrat spominane cerpadlo takze hned investicia aj do noveho rozvodoveho remena, kladiek, atd ... zdoraznujem ze diagnostika neukazala vobec ziaden problem a taktiez ani auto nespadlo do nudzoveho rezimu a ani ziadna kontrolka motora ani nicoho ineho ma pocas jazdy nikdy nestrasila takze nie stale je diagnostika doveryhodna dufam ze tymto niekomu usetrim 2 mesiace hladania zavady ako tomu bolo umna :D
Ford Focus C-Max 2.0 TDCi 100kw 11/2004

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2.0 TDCi Absolutna strata vykonu

Příspěvek od V12 » 29.02.2016 09:43

Diagnostika je jedna vec, schopnosti jej uzivatela vec druha. Motor nastartuje iba ked su splnene urcite podmienky, jednou z nich je vcasne dosiahnutie startovacieho tlaku 125 barov. Kym ho cerpadlo neda, starter iba toci, RJ neotvara vstreky a caka na dosiahnutie tohto tlaku bez rozsvietenia kontrolky. Ten, kto robi diagnostiku dokaze iba vycitat chyby a problem riesit iba podla kodov, nech radsej ide piect torty.

Moja rada :
Co najlacnejsie zohnat druhe cerpadlo z buracky, alebo ho nechat repasovat a auta sa zbavit skor, nez znova nieco klakne. Ked klaklo cerpadlo, na 99% su v haji aj vstrekovace. Pokial odisiel iba regulator tlaku na vystupe z cerpadla, nemuselo by byt marne to este opravit. Preto demontovat cerpadlo, vstrekvace, nechat urobit diagnostiku v diesel servise a na zaklade jej vysledkov sa rozhodnut, co dalej. Tento problem moze totiz sposobit aj vadny vstrekovac, ked cez neho unika tlak uz pri startovani. Takisto aj cidlo tlaku paliva moze sposobovat tento problem...

A ano, je to tak, cerpadlo je pohanane rozvodovym remenom, takze vymena rozvodu vratane vodnej pumpy nutna.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

vladdo608
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 03.12.2014 15:16
Bydliště: Senica

Re: 2.0 TDCi Absolutna strata vykonu

Příspěvek od vladdo608 » 02.03.2016 11:09

V12 píše:Diagnostika je jedna vec, schopnosti jej uzivatela vec druha. Motor nastartuje iba ked su splnene urcite podmienky, jednou z nich je vcasne dosiahnutie startovacieho tlaku 125 barov. Kym ho cerpadlo neda, starter iba toci, RJ neotvara vstreky a caka na dosiahnutie tohto tlaku bez rozsvietenia kontrolky. Ten, kto robi diagnostiku dokaze iba vycitat chyby a problem riesit iba podla kodov, nech radsej ide piect torty.

Moja rada :
Co najlacnejsie zohnat druhe cerpadlo z buracky, alebo ho nechat repasovat a auta sa zbavit skor, nez znova nieco klakne. Ked klaklo cerpadlo, na 99% su v haji aj vstrekovace. Pokial odisiel iba regulator tlaku na vystupe z cerpadla, nemuselo by byt marne to este opravit. Preto demontovat cerpadlo, vstrekvace, nechat urobit diagnostiku v diesel servise a na zaklade jej vysledkov sa rozhodnut, co dalej. Tento problem moze totiz sposobit aj vadny vstrekovac, ked cez neho unika tlak uz pri startovani. Takisto aj cidlo tlaku paliva moze sposobovat tento problem...

A ano, je to tak, cerpadlo je pohanane rozvodovym remenom, takze vymena rozvodu vratane vodnej pumpy nutna.
V12-vo vsetkom mas pravdu.
nakoniec som dal cerpadlo zrepasovat motor naskocil no nema vykon cerpadlo bolo podla chlapika co to repasoval riadne opotrebovane a plne zeleznych pilin takze je podozrenie ze si to odniesli aj vstrekovace tym ze piliny tlacilo dalej az do vstrekovacov takze momentalny stav auto ide max na 1 prevodovy stupen husty modry oblak dymu za autom neochota ist do otacok velka pravdepodobnost ze vstreky su v haji tak isto ako bolo aj cerpadlo .... mechanik kontroloval aj ine veci okolo motora a sania (turbo,EGR) ale nic poskodene nenasiel takze najskor tahame vonku vstreky z motora a idu na stolicu ... vie mi niekto zhruba povedat co stoji repas vstrekov ?

EDIT:ps. cerpadlo je na mojom 2.0 TDCi na druhej strane motora ako su rozvody mechanik podal zle info kvoli tomu ze mal akurat rozobrate dve C-max moj 2.0 a druhy 1.8 tdci ktory mal to cerpadlo pri rozvodoch :wallbash:

ps2: V12 myslis ze to mam predat ked som za posledny rok na aute dal spravit vsetky veci okrem spojky ? myslim kompletne GO naprav z pruzinami tlmicni a novymi ramenami, EPB, altik .... len ti veci ma vysli na 1500 € a teraz este to cerpadlo 600€ v podstate sa tam uz nema co pokazit :cry:
Ford Focus C-Max 2.0 TDCi 100kw 11/2004

paveldoc
Příspěvky: 1
Registrován: 12.09.2016 09:05

regulace turba

Příspěvek od paveldoc » 10.10.2016 12:42

Oživím stávající vlákno, dovolím si požádat o radu od zkušených fokusáků.
Mám 2.0 TDCI r.v. 2005, při otáčkách nad cca 2200 motor ztratí výkon a jede jako bez turba. Po vypnutí a nastartování jede dobře,dokud opět nepřidám a nevytočím motor. Když přidávám plyn pomalu a řadím tak,aby otáčky moc nespadly, táhne motor dobře i na šestku do cca 2600 ot/min,pak začíná lehce cukat.
Zdá se tedy vadná regulace turba. Zběžně jsem zkontroloval klapky sání a zjistil jsem ,že podtlaková hadička řídící pravou klapku/ vpravo při pohledu do motoru/ není úplně vzduchotěsná, při vytvoření podtlaku pusou nasává velmi pomalu vzduch. Moje otázka je,jestli je to jasná závada, neboje určitá malá netěsnost v normě?
Díky Pavel.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2.0 TDCi Absolutna strata vykonu

Příspěvek od V12 » 11.10.2016 12:57

Cerpadlo + vstrekovace. Klasicka choroba dolietaneho diesla. Oprava na hranici rentability, pruser je v tom, ze v takomto stave to nemozes predat. Budem sa opakovat - co najlacnejsie opravit a zbavit sa toho, inak v tom utopis neskutocne prachy. To nie je koncernovy 1.9TDI 66/81 kW, ktory bol schopny iba s menenymi rozvodmi natocit pol mega a viac.
Ako prvy krok by som vymenil palivovy filter a skontroloval, ci v nom nie je nadmerne mnozstvo pilin. Ked ich tam bude tolko, ze pokryju cele dno nadoby, CR cerpadlo a vstreky treba repasovat, k tomu kompletne vycistit cely palivovy system. Vo vysledku minimalne 1500 EUR v cudu. Po par tisic km sa prida turbo, opat 500 EUR v kybli a s cenou opravy si na zostatkovej cene auta...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů