Spojka VS Čip

Odpovědět
Martinerik12
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 08.01.2013 12:49

Spojka VS Čip

Příspěvek od Martinerik12 » 19.06.2016 09:25

Ahojte.

Prosím Vás o radu...

Mám Focus 2008 1.6 TDCI 80kw
Motor je načipovaný a má cca o 25koní viacej.
Spojka mi zaberala skoro úúúplne hore a pri prevodoch 4-5 a plnom plyne mi kĺzala... rsp otáčky neúmerne stúpli a rýchlosť stúpala pomaly. Ak som pridával na tempomate tak tempomat vždy pri 4-5prevodoch vyplo.
Tak som investoval 500€ do novej spojky, ložiska, guferá + prevodový olej.
aaaaaaaaaaa spojka okrem toho, že tak isto kĺže!!!!!!!! okrem toho niekoľko cm pedál ide úplne ľahko a až par cm od spodku zacítim odpor a spojka vypne zaberá cca 1cm od spodku. JE TO NORMÁLNE???
Neviem či je auto už prekoňované ale 25koní hore že by ani nová spojka už nezvládala?

Pls poraďte mi či nanič vymenili spojku abo treba ubrať výkon

ĎAKUJEM

mobil-man
Junior
Junior
Příspěvky: 239
Registrován: 07.05.2015 19:52
Bydliště: Chrudimsko

Re: Spojka VS Čip

Příspěvek od mobil-man » 19.06.2016 12:27

Není to normální > reklamace u toho, kdo to podělal.
Focus II hatch, 1.6 Ti-VCT 85 kw, rok 2006

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23472
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Spojka VS Čip

Příspěvek od ZaQik » 20.06.2016 09:11

pokud vypina tempomat, tak je chyba ve fw PCM (nesedi predpokladane otacky motoru) ... neni tam spis nahrana kalibrace z jineho typu motoru?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 9 hostů