Zhasínání studeného motoru při tuhých mrazech
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23539
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Zhasínání studeného motoru při tuhých mrazech
ano, strikovaci cerpadlo u motoru ... samospadem se to z nadrze k motoru nedostane
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 117
- Registrován: 22.06.2014 23:04
Re: Zhasínání studeného motoru při tuhých mrazech
No to ano,ale to co si napsal, vypadalo ,žě to tlačí čerpadlo z nádrže.Protože při zapnutí klíčku nic netlakuje.
Po nastartování je tam podtlak od vstřikovacího čerpadla,který nasává naftu z nádrže.
Po nastartování je tam podtlak od vstřikovacího čerpadla,který nasává naftu z nádrže.
Focus II combi 1,6 TDCI 66 kw, 2009
- mecc
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 29.01.2013 21:40
- Bydliště: Rusava
Re: Zhasínání studeného motoru při tuhých mrazech
Hojte, tak jsem včera vyměnil pal. filtr dle vašich rad a vše v poho.
Motor vypínal, venku bylo -15.
Dnes ráno byl test -18 a motor bez problémů...
Dík za dobré info, ohledně odvzdušnění.
Nový filtr propojen s nádrží a na vývod s filtru do čerpadla připojena průhledná hadička+(balonek). Napumpování paliva a jak přestali být bublinky v hadičce, tak jsem odpojil průhlednou hadičku s balonkem a rychle zacpal prstem vývod s filtru(pro jistotu). Pak jsem rychle připojil hadičku do čerpadla.
Motor naskočil ihned bez problémů, nešlo nic poznat.
Motor vypínal, venku bylo -15.
Dnes ráno byl test -18 a motor bez problémů...
Dík za dobré info, ohledně odvzdušnění.
Nový filtr propojen s nádrží a na vývod s filtru do čerpadla připojena průhledná hadička+(balonek). Napumpování paliva a jak přestali být bublinky v hadičce, tak jsem odpojil průhlednou hadičku s balonkem a rychle zacpal prstem vývod s filtru(pro jistotu). Pak jsem rychle připojil hadičku do čerpadla.
Motor naskočil ihned bez problémů, nešlo nic poznat.
1.6 tdci 66Kw duratorq, 2008
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24.01.2015 16:02
- Bydliště: Košice
Re: Zhasínání studeného motoru při tuhých mrazech
V nedeľu ráno bolo vonku (-16) a urobilo mi to tiež to isté. Naštartovalo v pohode, no po pár desiatkach metrov motor zhasol. Bez žiadnej kontrolky, lebo zrazu bolo ticho. Akurát vypisoval palubný počítač "porucha motora". Možno 15x som naštartoval a hneď to aj zhaslo akonáhle som stlačil plynový pedál. Došiel kamarát s diagnostikou DELPHI a okrem nízkeho tlaku paliva, nič iné neukázalo. To isté mi urobilo aj v pondelok ráno cestou do práce a aj keď som šiel z práce a to aj napriek tomu že som už medzitým dolial dostatočné množstvo aditíva (VIF diesel zimný - v silných mrazoch sa odporúča 2-3násobné množstvo) a dotankoval, aby sa to poriadne premiešalo. V utorok som dal vymeniť palivový filter a odvtedy zatiaľ všetko OK. Niekto to tu už spomínal, že ak je už zanesený filter tými skrištalizovanými parafínmi, následne ani adtitívum,ani arktická nafta nepomôže, musí sa meniť filter.
Ford Focus combi mk3 2016, 1.0 ecoboost 74kw
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Tak to zní na špatný senzor tlaku paliva
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12928
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Zhasínání studeného motoru při tuhých mrazech
To bol na 99% zapchany filter. A ak das naftu do -18 a vonku je -26, VIF ti nepomoze, ani cela plechovka.
-
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 05.10.2013 15:46
Re: Zhasínání studeného motoru při tuhých mrazech
Tak se panove pridavam, c-max 1.6 80kW
filtr mam udajne vyhrivany, menen pred 25 000, loni kdy bylo cca -13 a filtr mel tak pulku mozna 8000 najeto
tak stejny problem, vyctena chyba nizky tlak, hodil do garaze rozehrat a jezdil celou sezonu bez problemu
mrazy opadly a chyba se jiz neopakovala
takze i pri 10 000 na palivovem filtru uz muze byt problem
letos opet -5stupnu a jezdim, pod -10 uz ne,
filtr mam objednany a vymenim, take me zmatlo tech 60 000km
dalsi vec promereni vstrikovaciho cerpadla dava udajne mene nez by melo, a tam
pri mrazech muze byt take problem, hodnoty si nepamatuji ale mam tlak 2.65 a ma byt snad 3.5
takze pockam po vymene filtru a uvidime.
problem je ten ze ted mrazy opadnou a clovek to zjisti az dalsi sezonu
za VIF ktere jsem poctive daval, jsem dostal vynadano, zkousel Vervu a nepomohlo.
Cerpadlo pujde na test a uvidime.
Dam vedet.
filtr mam udajne vyhrivany, menen pred 25 000, loni kdy bylo cca -13 a filtr mel tak pulku mozna 8000 najeto
tak stejny problem, vyctena chyba nizky tlak, hodil do garaze rozehrat a jezdil celou sezonu bez problemu
mrazy opadly a chyba se jiz neopakovala
takze i pri 10 000 na palivovem filtru uz muze byt problem
letos opet -5stupnu a jezdim, pod -10 uz ne,
filtr mam objednany a vymenim, take me zmatlo tech 60 000km
dalsi vec promereni vstrikovaciho cerpadla dava udajne mene nez by melo, a tam
pri mrazech muze byt take problem, hodnoty si nepamatuji ale mam tlak 2.65 a ma byt snad 3.5
takze pockam po vymene filtru a uvidime.
problem je ten ze ted mrazy opadnou a clovek to zjisti az dalsi sezonu
za VIF ktere jsem poctive daval, jsem dostal vynadano, zkousel Vervu a nepomohlo.
Cerpadlo pujde na test a uvidime.
Dam vedet.
- ominina
- Junior
- Příspěvky: 356
- Registrován: 09.01.2014 23:45
- Bydliště: Teplice
Re: Zhasínání studeného motoru při tuhých mrazech
Za vif dostal vynadáno? Proč? Parkuju v garáži, tak ráno v poho na cvrnknutí, ale z práce při -15 to startuje na 2x až 3x a točí to podstatně dýl než to chytne. Vif dávám. Jednou mi dokonce musela pomoct felda s kabelama, baterce se moc nechtělo a když už to chytlo, tak to hned chcíplo. Palivovej filtr jsem měnil v loni před cca 10000km. Že by tedy tak brzy jeho smrt?
Mondeo mk4 1.8 Tdci 2007 92kw EGR off
Kawasaki ZX10-R 147Kw
Kawasaki ZX10-R 147Kw
- fordkuga
- Nováček
- Příspěvky: 73
- Registrován: 11.01.2013 19:01
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Zhasínání studeného motoru při tuhých mrazech
Také bych chtěl vědět od blacka, kdo a proč mu vynadal za VIF.
FORD KUGA II (DM2), rok výroby 2017, 2.0 TDCi 4x4 (1997ccm\110kW\150HP), motor T7MA
-
- Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 05.10.2013 15:46
Re: Zhasínání studeného motoru při tuhých mrazech
dva mechanici kteri se mezi sebou neznaji,
udajne, tahani penez z lidi, /zas tak drahe to neni/
zasira filtry a funkci zvyseni cetanoveho cisla nemam sanci overit
kazdopadne kamarad delaval pro Cepro a sam rikal ze nejvetsi hovadina je
uz do aditivovaneho paliva cokoliv pridavat, pry to muze byt kontraproduktivni
taky jsem neveril a lil tam VIF poctive dokonce i letni
udajne, tahani penez z lidi, /zas tak drahe to neni/
zasira filtry a funkci zvyseni cetanoveho cisla nemam sanci overit
kazdopadne kamarad delaval pro Cepro a sam rikal ze nejvetsi hovadina je
uz do aditivovaneho paliva cokoliv pridavat, pry to muze byt kontraproduktivni
taky jsem neveril a lil tam VIF poctive dokonce i letni
- ominina
- Junior
- Příspěvky: 356
- Registrován: 09.01.2014 23:45
- Bydliště: Teplice
Re: Zhasínání studeného motoru při tuhých mrazech
Takže testy kde vyhrává vif na celé čáře jsou lapače? Tam vychází vše lépe pro jízdu s vifem. Cetanové číslo, mazivost, bod tuhnutí při mrazu...
Mondeo mk4 1.8 Tdci 2007 92kw EGR off
Kawasaki ZX10-R 147Kw
Kawasaki ZX10-R 147Kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host