A to som rad ze mam po ruke volnu dielnu 24hod a vlastne naradie.
Inak by ma asi porazilo., Clovek sa uci aj na vlastných chybách. Inak 90% oprav si robievam sám na forde aj P207 a zatial uspešne, až na zotrvačník.
Ale do buducna viem ze tu na fore najdem pomoc aj príjemnu kritiku na povzbudenie/potešenie. NIk učený z neba nepadol ale takých blbcov ako ja odtial zhadzuju na tony.
1,8tdci 2007 Nenastartuje po vymene spojky
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 13.03.2018 14:09
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: 1,8tdci 2007 Nenastartuje po vymene spojky
Přesně tak, žádný učený z nebe nespadnul a vlastní zkušenost je k nezaplacení....
Teď už víš, že je lepší u práce víc přemýšlet a pak se méně nadřeš. Navíc v době internetu skoro vždy najdeš potřebné informace.
Jak moc je poznat výměna dvouhmoty za pevný setrvák na komfortu chodu motoru?
Teď už víš, že je lepší u práce víc přemýšlet a pak se méně nadřeš. Navíc v době internetu skoro vždy najdeš potřebné informace.
Jak moc je poznat výměna dvouhmoty za pevný setrvák na komfortu chodu motoru?
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 13.03.2018 14:09
Re: 1,8tdci 2007 Nenastartuje po vymene spojky
Vybracie som necitil ziadne, trhanie auta ziadne, preskusam zajtra na dlhsej trati s tahanim vozika a napisem svoje pocity.
Pozeral som video od spol valeo . kde bolo predvadzane dvojhmota a jednoduchy a zotrvacnik , rozdiel ziaden. MOzu byt situacie pri jazde kde dvojhmota pomaha a je setrnejsi k motoru a revodovke.
Cas ukaze, mozno bude potrebne castejsie menit lamelu pre namahanie spruziny.
Moje auto ma 366tis najazdene,r. 2007, prva vymena spojky a zotrvacnika, predpokladam ze druhej sa uz nedozije.
Trhova hodnota auta 2000€, Ak sa poruca turbo ,alebo palivove cerpadlo tak pojde na vrakovisko.
Pozeral som video od spol valeo . kde bolo predvadzane dvojhmota a jednoduchy a zotrvacnik , rozdiel ziaden. MOzu byt situacie pri jazde kde dvojhmota pomaha a je setrnejsi k motoru a revodovke.
Cas ukaze, mozno bude potrebne castejsie menit lamelu pre namahanie spruziny.
Moje auto ma 366tis najazdene,r. 2007, prva vymena spojky a zotrvacnika, predpokladam ze druhej sa uz nedozije.
Trhova hodnota auta 2000€, Ak sa poruca turbo ,alebo palivove cerpadlo tak pojde na vrakovisko.
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: 1,8tdci 2007 Nenastartuje po vymene spojky
Já když sem měnil spojku a setrvak, tak sem si četl a zjišťoval info o téhle záměně a ... Vyšlo mě z toho to, že PSA u motorů HDI 1.6l (muj motor) má obyčejný setrvak, ale zesilenou převodovku. A ford kvůli poddimenzovane prevodovce montuje dvouhmotu, aby vyrovnaval vibrace a razy a převodovka netrpela. Takže jsem nakonec dal raději dvouhmotu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 13.03.2018 14:09
Re: 1,8tdci 2007 Nenastartuje po vymene spojky
Dobry deň.
Doplnam info po vymene jednohmota z dvojhmota.
Pri rychlom rozbehu-pustani spojky pocut klepnutie, cize lamela dostava zabrat.
Inak ziaden problem nie je.
Bohuzial auto skoncilo po havarii, neuzil som si novu spojku tak dlho ako som chcel, takze som kupil FF2 1,8 tdci 4/2008 po uprave masky.
Doplnam info po vymene jednohmota z dvojhmota.
Pri rychlom rozbehu-pustani spojky pocut klepnutie, cize lamela dostava zabrat.
Inak ziaden problem nie je.
Bohuzial auto skoncilo po havarii, neuzil som si novu spojku tak dlho ako som chcel, takze som kupil FF2 1,8 tdci 4/2008 po uprave masky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti