Výměna EGR ventilu
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8442
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
V nabídce repasovaný není, ale taky mi uniká význam toho, proč je k tomu kauce.
Jediný co mě napadá je, že časem bude repas v nabídce a čekají až budou mít zásoby starých...to je ale zase v rozporu s tím, že se tento díl montuje od roku 2005
Jediný co mě napadá je, že časem bude repas v nabídce a čekají až budou mít zásoby starých...to je ale zase v rozporu s tím, že se tento díl montuje od roku 2005
-
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13.07.2010 13:26
- Bydliště: Žilina
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
Absolútne to nemá logiku. Akonáhle servis účtuje cenu nového dielu, prečo ešte dodatočne k tomu kauzu? Ak by ten vadný posielali niekomu za 1500 Kč na repas tak by to mali odpočítať z ceny nového ventilu a nie fakturovať ako extra položku kturú zákazník nemusí platiť ak im nechá vadný diel.
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8442
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
Jsou jasně daný pravidla pro obchod s AT díly a je nesmysl účtovat zák. kauci pakliže díl zůstává opravně:
https://www.fordoriginalnidily.cz/levne ... adni-dily/
https://www.fordoriginalnidily.cz/levne ... adni-dily/
- mr.michal
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 10.03.2012 21:44
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
Upřímně se přiznám, že jsem z toho trochu jelen... Nějak tomu teď nerozumím. Nikdo mi v servisu neříkal, že mi dají repasovaný....
Spíše to chápu tak jako bufer... Měl bych dostat onu slevu 20% na díl ("akce") + odečet 1500 za to že jim tam ten špatnej nechám...
Vždyť je to MŮJ špatnej EGR který jsem si zaplatil, když jsem si auto kupoval.... Nemůžou po mě přece chtít prachy za to že mi dají něco co je moje... Pouze v případě, že mi tam dali repase a tento si chtějí vzít jako protikus....
Potom se teda ale obávám, že ona sleva 20% je, že tam rvou repase a né nové kusy... A pokud tomu tak skutečně je, tak budu trochu protože mi to nikdo neřekl a já žiju v tom že dostanu novej
Uvidíme zítra až si budu auto přebírat...
Spíše to chápu tak jako bufer... Měl bych dostat onu slevu 20% na díl ("akce") + odečet 1500 za to že jim tam ten špatnej nechám...
Vždyť je to MŮJ špatnej EGR který jsem si zaplatil, když jsem si auto kupoval.... Nemůžou po mě přece chtít prachy za to že mi dají něco co je moje... Pouze v případě, že mi tam dali repase a tento si chtějí vzít jako protikus....
Potom se teda ale obávám, že ona sleva 20% je, že tam rvou repase a né nové kusy... A pokud tomu tak skutečně je, tak budu trochu protože mi to nikdo neřekl a já žiju v tom že dostanu novej
Uvidíme zítra až si budu auto přebírat...
Ford Focus II kombi 2006, 1,6 TDCi 80kw, DPF, Černá Panther
- mr.michal
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 10.03.2012 21:44
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
Pánové, vrtá mě to v hlavě a myslím, že jsem na to přišel.
Narmálně je to BOUDA ... Když si to spočítám tak je to úplně jasné ... cena dílu je 9020 Kč a mě je poskytnuta sela 20% ... to je 1503 Kč. A zároveň je to ona vratná kauce.
Tzn., dávají mi do auto repasovaný díl který je levnější díky tomu, že jim tam starý nechám.
Jenže servis vůči mě vystupuje jako že tam dávají nový díl na který mi poskytují slevu 20% ... Nebo je to nový díl u kterého dostanu slevu pouze když jim tam ten starý nechám a oni ho jakože vykupují za 1500....
Jestli je teda správna varianta jedna, je to čuňárna jako bejk, protože servis mi o tom vůbec nic neřekl a vystupuje jakože nový se slevičkou.... Jestli je správná varianta dvě, myslím si, že mě měli minimálně informovat o tom, že sleva na nový je poskytnuta pouze když jim nechám starý... a to se teda taky nestalo....
Protože kdyby to bylo úplně čisté - tak jak jsem byl informován po telefonu, dali by mi nový EGR, slevu 20% a ještě starý ventil do ruky (který bych mohl zadáčo věnovat buferovi) bez jakékoli kauce...
Asi zítra budu trochu nepříjemný zákazník... Jak byste se k tomu postavili vy?
Narmálně je to BOUDA ... Když si to spočítám tak je to úplně jasné ... cena dílu je 9020 Kč a mě je poskytnuta sela 20% ... to je 1503 Kč. A zároveň je to ona vratná kauce.
Tzn., dávají mi do auto repasovaný díl který je levnější díky tomu, že jim tam starý nechám.
Jenže servis vůči mě vystupuje jako že tam dávají nový díl na který mi poskytují slevu 20% ... Nebo je to nový díl u kterého dostanu slevu pouze když jim tam ten starý nechám a oni ho jakože vykupují za 1500....
Jestli je teda správna varianta jedna, je to čuňárna jako bejk, protože servis mi o tom vůbec nic neřekl a vystupuje jakože nový se slevičkou.... Jestli je správná varianta dvě, myslím si, že mě měli minimálně informovat o tom, že sleva na nový je poskytnuta pouze když jim nechám starý... a to se teda taky nestalo....
Protože kdyby to bylo úplně čisté - tak jak jsem byl informován po telefonu, dali by mi nový EGR, slevu 20% a ještě starý ventil do ruky (který bych mohl zadáčo věnovat buferovi) bez jakékoli kauce...
Asi zítra budu trochu nepříjemný zákazník... Jak byste se k tomu postavili vy?
Ford Focus II kombi 2006, 1,6 TDCi 80kw, DPF, Černá Panther
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
musi se nahratlucky.jack píše: Nevím, jestli je nový EGR potřeba naučit, pak by práce s diagnostikou musela být.
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
je novej ale je tam priplatek pri vymene , pokud jim ten stary nechas tak ti vrati 1620kc , pokud ne tak to bude stat 9070+1620 .
repasovanej dil to neni , ted jsem vracel PCM , byla tam kauce 3700 , Koťa resil DPF tam je kauce asi 7000kc .
ja jsem takhle platil o cca 1800 vic na brzdicich co jsem kupoval na ST nemel jsem stare protihodnotou , tak mi ten priplatek pripocetly .
repasovanej dil to neni , ted jsem vracel PCM , byla tam kauce 3700 , Koťa resil DPF tam je kauce asi 7000kc .
ja jsem takhle platil o cca 1800 vic na brzdicich co jsem kupoval na ST nemel jsem stare protihodnotou , tak mi ten priplatek pripocetly .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
No, nevím, nevím. Proč je tedy u většiny dílů standard zaplatit plnou cenu a pak se ptají, co se starým dílem - zda jej vrátit majiteli, nebo jej vyhodit? A u některých dílů je tam kauce? Jediný důvod, který mě napadá, že některé dílce se dají repasovat za přijatelnou cenu a jiné ne. Když jsem ještě na Vectře měnil servo, dal jsem prodejci ND kauci a tu jsem pak dostal zpět, když jsem vrátil staré servo a to, které jsem dostal bylo jako nové, ale byl to repas.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8442
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
Ano, takhle by to bylo, kdyby si mr.michal koupil egr přes pult. Pak by měl cenu dílu + kauci. Až by jim vadný díl donesl zpět, dostal by hodnotu kauce nazpět. Ale když to dělají u nich na dílně a díl jim tam zůstane nemůžou mu oněch 1620,- napočítat.spanel píše:dal jsem prodejci ND kauci a tu jsem pak dostal zpět, když jsem vrátil staré servo
Takže: 9071 - 20%(sleva na auto starší5ti let) = 7257,-. Žádná čuňárna to není, je to standardní postup a nikdo tě nechce natáhnout. Holt je někdy složitý to vysvětlit a někdy je složitý to pochopit...Měli jsme tady šikmookého spoluobčana a ten na tom byl úplně stejně jako mr.michal. Akorát, že tam byl ještě navíc problém v jazykový bariéře
- mr.michal
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 10.03.2012 21:44
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
jÓ UŽ TO mám... Je to jako když si jdu pro pivo... Koupim si zlatavý mok a k tomu mi napočítají 3 kačky zálohu... Když flašu vrátim, 3 kačky dostanu zpět...
Jenomže tady flašu vracim hned jak jý kupuju....
Lucky.jack: Làm thế nào để bạn biết rằng tôi không quá nghiêng mắt đồng bào ???
Jenomže tady flašu vracim hned jak jý kupuju....
Lucky.jack: Làm thế nào để bạn biết rằng tôi không quá nghiêng mắt đồng bào ???
Ford Focus II kombi 2006, 1,6 TDCi 80kw, DPF, Černá Panther
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8442
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
Plně s tebou souhlasím: Vòng tròn này có bốn cạnh!mr.michal píše:Lucky.jack: Làm thế nào để bạn biết rằng tôi không quá nghiêng mắt đồng bào ???
- mr.michal
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 10.03.2012 21:44
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
Ahoj, tak téma je vyřešeno...
EGR ventil pro moje vozidlo je skutečně OE1682737 --- ač jsem teda v e-shopech pomocí ruzných filtrů našel jiný... (http://www.e-cat.cz/p-4672799/ford/focu ... 17_3473218) Naštestí jsem ho nekoupil, pracně bych ho teď vracel. Njn, microcat má asi své kouzlo...
Auto mam už po servisu a výsledkem je:
Ventil je nový, sleva byla 20 % - cena tedy 7256 Kč, dále ještě sólo těsnění a svorka.
Ještě jsem měl šptaný termostat - cena po slevě 1 200 Kč....
Nějaká ta práce a diagnistika celkem za 3000 Kč ....
Celkem tedy 11 700 a to vše po slevě 20% díly, 15% práce ... no nekupte to ... být majitelem vozu je krásná věc
Děkuji všem kdo mi zde poradili a poskytli info.
Ps.: Nakonec snad jen připojím omluvu servisu, že jsem mu křivdil a myslel jsem si, že mě chce vzít na hůl...
EGR ventil pro moje vozidlo je skutečně OE1682737 --- ač jsem teda v e-shopech pomocí ruzných filtrů našel jiný... (http://www.e-cat.cz/p-4672799/ford/focu ... 17_3473218) Naštestí jsem ho nekoupil, pracně bych ho teď vracel. Njn, microcat má asi své kouzlo...
Auto mam už po servisu a výsledkem je:
Ventil je nový, sleva byla 20 % - cena tedy 7256 Kč, dále ještě sólo těsnění a svorka.
Ještě jsem měl šptaný termostat - cena po slevě 1 200 Kč....
Nějaká ta práce a diagnistika celkem za 3000 Kč ....
Celkem tedy 11 700 a to vše po slevě 20% díly, 15% práce ... no nekupte to ... být majitelem vozu je krásná věc
Děkuji všem kdo mi zde poradili a poskytli info.
Ps.: Nakonec snad jen připojím omluvu servisu, že jsem mu křivdil a myslel jsem si, že mě chce vzít na hůl...
Ford Focus II kombi 2006, 1,6 TDCi 80kw, DPF, Černá Panther
-
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 23.02.2012 13:00
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
tak dufam ze ti bude jazdit bez poruch, snad to moc DPF neschytal, ake si mal ty priznaky s teplotou pred vymenou termostatu ? - v poslednej dobe tu bolo viac takych co mali problem s teplotou
- mr.michal
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 10.03.2012 21:44
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
Ručička u ukazatele toploty nebyla ve správné poloze... kousek nad první čárkou... Sem tam se hnula trochu víš, potom zase zpátky...
Kontrolovali čidlo a nevim co, s tím že jim vyšlo jako poslední varianta vyměnit termostat. Když jsem jel ze servisu tak už byla ve správné polze, tak snad to klaplo a bude to ok.
Jak na tom je DPF nevim, každopádně uvažuji o tom že jestli se v budoucnu po (a jakože se určitě někdy po), tak ho nechám spíš odstatnit, než vyměnit... Ale o tom je tady spousta diskuzních témat...
Ještě maximálně zkusit regeneraci DPF, ale to budu muset nejdřív zjistit, jestli to má smysl.
Když jsem to kupoval, netušil jsem že DPF je takové peklo
Kontrolovali čidlo a nevim co, s tím že jim vyšlo jako poslední varianta vyměnit termostat. Když jsem jel ze servisu tak už byla ve správné polze, tak snad to klaplo a bude to ok.
Jak na tom je DPF nevim, každopádně uvažuji o tom že jestli se v budoucnu po (a jakože se určitě někdy po), tak ho nechám spíš odstatnit, než vyměnit... Ale o tom je tady spousta diskuzních témat...
Ještě maximálně zkusit regeneraci DPF, ale to budu muset nejdřív zjistit, jestli to má smysl.
Když jsem to kupoval, netušil jsem že DPF je takové peklo
Ford Focus II kombi 2006, 1,6 TDCi 80kw, DPF, Černá Panther
-
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13.07.2010 13:26
- Bydliště: Žilina
Re: Výměna EGR ventilu - správný typ
aháá. Už som to pochopil aj ja pribrzdenýlucky.jack píše:Ano, takhle by to bylo, kdyby si mr.michal koupil egr přes pult. Pak by měl cenu dílu + kauci. Až by jim vadný díl donesl zpět, dostal by hodnotu kauce nazpět. Ale když to dělají u nich na dílně a díl jim tam zůstane nemůžou mu oněch 1620,- napočítat.spanel píše:dal jsem prodejci ND kauci a tu jsem pak dostal zpět, když jsem vrátil staré servo
Takže: 9071 - 20%(sleva na auto starší5ti let) = 7257,-. Žádná čuňárna to není, je to standardní postup a nikdo tě nechce natáhnout. Holt je někdy složitý to vysvětlit a někdy je složitý to pochopit...Měli jsme tady šikmookého spoluobčana a ten na tom byl úplně stejně jako mr.michal. Akorát, že tam byl ještě navíc problém v jazykový bariéře
CNDF=CND+PZV
CNDF - cena náhradného dielu v servisnej sieti FORD
CND - cena náhradného dielu
PZV - poplatok za výmenu
Absolútny monopol na repas. Ak si chce zákazník ponechať vadný diel musi si ho po druhý krát kúpiť vo forme PZV. Geniálne.
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů