škubání motoru
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 01.09.2021 21:06
Re: škubání motoru
Pri napojeni dia. A jizde nehlasilo zadnou chybu s klapkou. Turbo se kontrolovaly tlaky a nevypadalo ze bylo neco jinak ale zkusim jeste jednou... co takhle regulator tlaku paliva nebo snimac tlaku paliva?
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 638
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: škubání motoru
Celý mi to přijde jako nekvalitní nafta = čerpadlo, snímač/ regulátor tlaku paliva apod...
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13449
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: škubání motoru
Ked nesedi tlak paliva auto pada do nudzaku a hned pise chybu.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 638
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: škubání motoru
Viděl jsem asi příspěvky kdy to někomu škubalo bez nouzáku a chyby a bylo to čerpadlo.... Nebo ten snímač tlaku.. ale nevim vařim z vody..
Mmch. měnit oleje a spojky na autě který nejede - co to je za servis??? Mi to přijde jako narejžovat na tom co nejvíc... Nebo si myslel že to škube dvouhmota (a při pomalý jízdě/ volnoběhu je v pohodě - to na dvouhmotu nesedí a kolísání volnoběhu už vůbec ne...)
Mmch. měnit oleje a spojky na autě který nejede - co to je za servis??? Mi to přijde jako narejžovat na tom co nejvíc... Nebo si myslel že to škube dvouhmota (a při pomalý jízdě/ volnoběhu je v pohodě - to na dvouhmotu nesedí a kolísání volnoběhu už vůbec ne...)
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 01.09.2021 21:06
Re: škubání motoru
Jo to jsem se docetl temer vsude a auto za celou dobu nespadlo do nouzaku ani chybu nepsalo
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 01.09.2021 21:06
Re: škubání motoru
Presne jak pisete mysleli ze dvouhmota ale po vymene to delalo stalevladka1 píše: 02.09.2021 10:16 Viděl jsem asi příspěvky kdy to někomu škubalo bez nouzáku a chyby a bylo to čerpadlo.... Nebo ten snímač tlaku.. ale nevim vařim z vody..
Mmch. měnit oleje a spojky na autě který nejede - co to je za servis??? Mi to přijde jako narejžovat na tom co nejvíc... Nebo si myslel že to škube dvouhmota (a při pomalý jízdě/ volnoběhu je v pohodě - to na dvouhmotu nesedí a kolísání volnoběhu už vůbec ne...)
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 638
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: škubání motoru
To jsou kokoti.. Dvouhmotou tohle být nemohlo. Tě jen skásli...
Byla by velká náhoda kdyby po natankování "hnědý bláto" v nádrži s tim nesouviselo. A fakt jsem někde viděl škubání za tepla bez nouzáku a bylo to čerpadlem.. To by i sedělo k divný naftě, zasviněnýmu filtru a začátku 30 km po natankování. Příp. něco kolem regulace/ snímání tlaku paliva - si může myslet že je tlak OK ale neni... Ale jak říkám vařim z vody, jen sestavuju skládanku ze střípků...
Byla by velká náhoda kdyby po natankování "hnědý bláto" v nádrži s tim nesouviselo. A fakt jsem někde viděl škubání za tepla bez nouzáku a bylo to čerpadlem.. To by i sedělo k divný naftě, zasviněnýmu filtru a začátku 30 km po natankování. Příp. něco kolem regulace/ snímání tlaku paliva - si může myslet že je tlak OK ale neni... Ale jak říkám vařim z vody, jen sestavuju skládanku ze střípků...
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13449
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: škubání motoru
Inak, hnedy kal v nadrzi je/bol tipujem sposobeny podfukujucim vstrekovacom. To bolo opravene?
Suhlasim, ze spravanie nasvedcuje mozno aj smerom k tlaku paliva. Zatial som mal skusenost len s pripadom, ze to padlo do nudzaku. Silne trhanie bez nudzaku boli zas klapky v sani.
Ja by som este raz vymenil palivovy filter. Pripadne pozrel ako vyzera stary - aku ma farbu, ci zas nie je tmavohnedy. Potom dat live data z diagnostiky a sledovat (aspon) tlak paliva na liste. S otackami ide hore, pod plynom tiez, pri nizsej zatazi pada. Nesmu sa tam vyskytnut prudke prepady/spicky.
Suhlasim, ze spravanie nasvedcuje mozno aj smerom k tlaku paliva. Zatial som mal skusenost len s pripadom, ze to padlo do nudzaku. Silne trhanie bez nudzaku boli zas klapky v sani.
Ja by som este raz vymenil palivovy filter. Pripadne pozrel ako vyzera stary - aku ma farbu, ci zas nie je tmavohnedy. Potom dat live data z diagnostiky a sledovat (aspon) tlak paliva na liste. S otackami ide hore, pod plynom tiez, pri nizsej zatazi pada. Nesmu sa tam vyskytnut prudke prepady/spicky.
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 01.09.2021 21:06
Re: škubání motoru
Vstriky byly venku a namontovany zpet s novym tesnenim tak snad to bude v poradku. Kazdopadne zkusim ten filtr a znovu se projet s diagnostikou a zamerit se na tlak jestli to neco ukaze
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13449
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: škubání motoru
Este ma napadol plynovy pedal, ale ten sa prejavuje inak, nie? Aj chybu by pisal. Pripadne daj do grafu polohu pedalu (TPS).
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 01.09.2021 21:06
Re: škubání motoru
Urcite vyzkousim bo se mi nejak nezda... akorat mi knemu moc nesedi kolisani otacek na volnobeh. kazdopadne dekuji za nazory
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 13.12.2023 21:55
Re: škubání motoru
Ahoj Forďáci, zřejmě už to tady zaznělo, ale bohužel jsem to nenašel. Můj problém se týká Focus focus 1.8 tdci, při volnoběhu cuká, otáčky drží, nedělá to vždy, jen při zahřátém motoru. Dík za odpovědi 

-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 13.02.2025 00:44
Škubání motoru 1.6 TDCi
Zdravím. Tak mé nabourané auto je již nízkorozpočtově zprovozněno a mám tu hned problém.
Problém: auto nyní při prudší akceleraci totálně začne poškubávat od cca 2100 otáček..jako by neměl dost vzduchu či tak něco.. do té nehody to nedělalo.
Věděl by někdo něco poradit?
Děkuji.
FoFo 1.6 TDCi 66 kW, 2010
Problém: auto nyní při prudší akceleraci totálně začne poškubávat od cca 2100 otáček..jako by neměl dost vzduchu či tak něco.. do té nehody to nedělalo.
Věděl by někdo něco poradit?
Děkuji.
FoFo 1.6 TDCi 66 kW, 2010
Focus 1.6 TDCi 66 kW 2010
C-Max 2.0 TDCi 100 kW 2004
C-Max 2.0 TDCi 100 kW 2004
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti