škubání motoru

Odpovědět
Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 04.04.2016 08:13

U remena, over podle čísla vstriku
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Gargamell01
Nováček
Nováček
Příspěvky: 180
Registrován: 13.05.2012 13:09
Bydliště: Praha/Zbiroh

Re: škubání motoru

Příspěvek od Gargamell01 » 18.04.2016 08:15

Také pocituji škubání. Vypozoroval jsem, že se to objevilo hned po výměně palivového čerpadla (které bylo KO). Dělá to čistě jen pokud udržuji rychlost, jen tak lechtám plynový pedál. Myslel jsem na vstřiky, ale už je to více než rok a cca 30 000km - žádná změna. Kdyby to byl vstřikovač, už by to asi šlo do *** předpokládám. Měl jsem to, blbec, hned řešit po té výměně čerpadla. Ne, že by mi to nějak extra vadilo, ale spíše to vidím jako problém až to budu třeba prodávat...vysvětlete kupci, že je to OK, že už to dělá roky a není to past. No teď to budu dávat do servisu na výměnu alternátoru, asi je tam zase zkusím ať se na to podívají. Jenže to je taková závada... těžko to nasimulovat, těžko odhalit... Nerad bych měnil postupně vstřikovače, čidla a já nevím co všechno...
FF combi 2.0 TDCi, 2010
Obrázek

RaST
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 03.03.2015 10:28

Re: škubání motoru

Příspěvek od RaST » 26.10.2016 09:51

Motor mi škubal (takové to cuknutí za jízdy, jako kdyby jste během snad 0,5s vypli a zapli motor). Ze začátku jen občas při přidkých akceleracích, později i za běžné jizdy po rovné cestě. Vyměnil jsem filtr nafty (původní měl za sebou asi 30tis km). Chvíli (snad 3tydny) klid a pak znovu. Ve finále to došlo tak daleko, že za jízdy motor chcípl a našel nastartovat. Až po chvilce opět nastartoval. Diagnostika hlásila "chybu dodávky paliva". V servise strašili s EGR, PDF (vyměnily by nejraději všechno :bebng: ...odborníci). Na tomto fóru jsem četl o čidlu tlaku paliva. Risknul jsem to a objednal přes ebay za cca 1800,- kdesi z Litvy (během týdne doma) Čidlo jsem našel pod názvem "5WS40039 CR Fuel Pressure Sensor ,for CITROEN ,FIAT ,FORD ,PEUGEOT 9658227880". Samotné čidlo je za motorem na common railu (takový válec z kterého vedou přívody -kovové trubičky k jednotlivým vstřikům). Přístup na h... :bebng: V servise to měli za max. 1hoďku vyměněný (prý se to muselo i zkalibrovat se řídící jednotkou, tak kdoví jestli nekecali). Dnes je to skoro rok a půl a ANI JEDNO CUKNUTÍ. Motor je čipnutý (1.6 TDCi 80kW -> 96kW). Teď jsem se díval, že se to dá sehnat i levněji. Ale asi nema smysl kupovat použité, zřejmě se to opotřebovává a je otázkou času než se nový opět vy...
Přílohy
umisteni kurvitka
umisteni kurvitka
kurvitko - foto z druhe strany
kurvitko - foto z druhe strany
kurvitko - foto
kurvitko - foto

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 27.10.2016 00:09

Prima, po tomto senzoru bych šel taky jako první. Well done!
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
mecc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 29.01.2013 21:40
Bydliště: Rusava

Re: škubání motoru

Příspěvek od mecc » 12.11.2016 19:57

Také jsem měl tu sanou závadu. Naštěstí v servisu nebyli měniči a přišli na to. Je tam pěkný přístup, pod EGR ventilem. :evil: Je to dva roky, zatím je klid. Ale starý stále mám, je tam číslo, podle kterého jse to dá najít na internetu. : wink:
1.6 tdci 66Kw duratorq, 2008

cinc93
Nováček
Nováček
Příspěvky: 29
Registrován: 01.11.2014 20:39

Re: škubání motoru

Příspěvek od cinc93 » 25.08.2017 20:24

Zdravím forďáci,

Mám takýto problém: Pri ceste z Prahy na Slovensko som si všimol, že pri akcelerácii do stúpania akoby vynechával ťah motora. Nie je výrazné ale ťah motora nie je plynulý ako by na pol sekundy prestal ťahať (resp. ťahá slabšie) potom sekundu ťahá dobre potom zase slabšie na pol sekundy. Na druhý deň keď som skúšal jeden kopec u nás tak to nerobilo. Neviete mi poradiť čo to môže byť EGR, vstreky, netesnosť v saní ? Čítal som, že viacerí mali podobný problém ale k riešeniu som sa nejako nedostal. Resp. ak mám k dispozícii diagnostiku z ktorý hodnôt si môže prezrieť grafy aby som sa niekam posunul ?

FORD FOCUS 1,6 tdci, 66kW bez DPF 2008r.v

DAKUJEM

Uživatelský avatar
Peca1882
Příspěvky: 1
Registrován: 19.10.2017 10:35

škubaní motoru 2,0TDCI 100KW 2008

Příspěvek od Peca1882 » 19.10.2017 10:49

Zdravím ve spolek,
vím že toto téma se zde řeší, ale jen na motorech FoFo 1,6 a 1,8 TDCI, předpokládám že výsledek odpovědí bude asi stejný. Jednou za čas, nemám odměřeno po kolika km, ale přijdemi, že to je jak se autu chce, mi při konstatní jízdě cca 90km/h i méně začne strašně škubat... nic nedělám po chvíli to přejde, ale srdce v krku co se to děje. Otáčky ani rychlost nekolísá, jen se mi zvedne spotřeba ze stálých 6,4 na 6,8-7,0... Po chvíli to zase začne zase padat zpět. čtu tady, že čistíte EGR a váhy vzduchu, ale proč mi vyleze ta spotřeba ? Že by regenrace DPF s takovýmhle nástupem? Všem díky za všechyn názory i za poslání do pr... :-D

umts14
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 09.07.2017 12:27

Re: škubání motoru

Příspěvek od umts14 » 24.10.2017 20:34

Zdravím, potřeboval bych radu. Mám FoFo 2.0TDCI 100kW a při jízdě když držím chvilku otáčky na 2100 na trojku nebo i čtyřku tak auto začne jakoby škubat ale jakmile trochu přidám plyn nebo uberu tak to přestane. Nevíte čím by to mohlo být? Filtr pevných částic vyčištěn, vstřiky repasované, egr vyčištěn.
Díky

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: škubaní motoru 2,0TDCI 100KW 2008

Příspěvek od stano. » 24.10.2017 20:36

Peca1882 píše:Otáčky ani rychlost nekolísá, jen se mi zvedne spotřeba ze stálých 6,4 na 6,8-7,0
To vyzera na regeneraciu.

akelavlk1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 30.11.2017 16:23

Při jízdě mi přerušovaně brzdí vozidlo

Příspěvek od akelavlk1 » 30.11.2017 16:31

ford focus 1.6 tdci 66kw 2006 dvojkový combi

Palivový filtr jsem vyměnil ale cuká to dál. Auto v určitých intervalech přibržďuje.

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Při jízdě mi přerušovaně brzdí vozidlo

Příspěvek od vita_k » 30.11.2017 16:39

Pribrzduje jako brzdama? Neztrácí spíš výkon?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

akelavlk1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 30.11.2017 16:23

Re: Při jízdě mi přerušovaně brzdí vozidlo

Příspěvek od akelavlk1 » 30.11.2017 16:44

Nemůže to být snímač tlaku paliva?

akelavlk1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 30.11.2017 16:23

Re: Při jízdě mi přerušovaně brzdí vozidlo

Příspěvek od akelavlk1 » 30.11.2017 16:49

kontrolka mi zadna nesviti mozna to muze byt trochu vykonem

Adam
Příspěvky: 1
Registrován: 10.02.2018 18:46

Re: škubání motoru

Příspěvek od Adam » 10.02.2018 19:00

Ahoj jsem tu nový a chci se zeptat mám Ford Focus 1.8TDCi MK2 combi a pri studenem motoru motor přede normálně ale když je zahratej a nastartuji auto tak škube a zní jako traktor ale připadá mi že výkon je stejný ale žádnou chybu mi to nehodi mel jsem to i na diagnostice a nic mi to nenaslo ?? Známí mi rikaji ze jsou to vstriky ale jeden mechanik je proti tak nwm. stalo se to nekomu nebo jsem jedinej ??děkuji pokud nekdo odpoví :)
Naposledy upravil(a) Adam dne 10.02.2018 19:13, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: škubání motoru

Příspěvek od Sagic » 10.02.2018 19:09

Me skubani zpusobovala zasvinena vaha vzduchu od oleje ktera ukazovala kolisave hodnoty a dle toho se pak spatne oteviral egr a motor skubal a pridusoval se.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů