při akceleraci pád do nouzového režimu/nebo vypnutí motoru/po nastartování zase OK

Zamčeno
tarq
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 01.05.2013 23:08

při akceleraci pád do nouzového režimu/nebo vypnutí motoru/po nastartování zase OK

Příspěvek od tarq » 27.11.2020 18:45

Zdravim všechny,
nemáte někdo zkušenost s padáním do nozového režimu cca při 60% a více plynu? Focus 2008, 172 000km, mk2 1.6 TDCI.

Pokud dám na dálnici plný plyn, tak to po po chvíli zrychlování párkrát cukne a úplně se vypne motor (při předjíždění dost nepříjemný:). Stačí ale vyřadit rychlost, nastartovat, zařadit a jedu dál bez problémů dokud zas nedám plyn cca nad 60%.

Diagnostika chyby: P1402(chyba ERG),P1577(spínač polohy pedálu nesouhlas výstupů),P0087(palivová rozdělovací lišta/systemovy tlak, příliš nízká hodnota),P1180(systém dopravy paliva),P0380(obvod žhavící svíčky), P0113(obvod snímače teploty nasávano vzduchu)

Nemáte někdo tip co s tim, případně kde by mi v Praze pomohli?

Bral jsem naposled celkem levnou naftu, tak ještě mohu zkusit vyjet nádrž a pak tam dát něco lepšího, ale nevim jestli to bude řešení úplně dlouhodobý:)
dík,
J.

Uživatelský avatar
dusanlulka
Junior
Junior
Příspěvky: 442
Registrován: 04.05.2013 16:57

Re: při akceleraci pád do nouzového režimu/nebo vypnutí motoru/po nastartování zase OK

Příspěvek od dusanlulka » 27.11.2020 19:02

Palivovy ffilter je OK?

tarq
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 01.05.2013 23:08

Re: při akceleraci pád do nouzového režimu/nebo vypnutí motoru/po nastartování zase OK

Příspěvek od tarq » 29.11.2020 12:37

jak to poznam, jako jo. nebyl meneny tak 10let.. :) ale nikdy s nim problemy nebyly

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: při akceleraci pád do nouzového režimu/nebo vypnutí motoru/po nastartování zase OK

Příspěvek od ZaQik » 29.11.2020 13:19

vycti si diagnostikou chyby, to Ti trochu napovi ... pak si precti viewtopic.php?p=1183271#p1183271 a treba i cele to vlakno

zamykam to tu, pokracuj pak podle zjistene chyby v odpovidajicicm vlaknu ... bez vyctenych chyb je to vesteni z kristalove koule
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Zamčeno

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů