Žhavení

Uživatelský avatar
foker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 535
Registrován: 15.01.2012 14:27
Bydliště: Nitra

Re: Žhavení

Příspěvek od foker » 14.01.2021 11:57

Netvrdim na 100% lebo som to nevidel na vlastne oci ale podla schemy a podla videa su zhavice pripojene do konektora po 1.

https://youtu.be/5mSNlOj2n5Q[IMG]https: ... 40b8c2.jpg[/IMG]

Keby boli paralelne tak tam nevedu 4 vodice ale iba 1,a odpor by bol 0.5Ω iba ak by bol dobry iba 1.Inac by bol odpor mensi

Odoslané z LM-G710


Ford S-Max 2014 2.0TDCi 120kW

Uživatelský avatar
Hoffis
Junior
Junior
Příspěvky: 301
Registrován: 21.05.2020 15:58

Re: Žhavení

Příspěvek od Hoffis » 14.01.2021 12:04

Pokud jsou zapojené každá zvlášť a spojují se až v jednotce, tak to máš jednoduší. Můžeš měřit v tom konektoru u jednotky. Pokud je tedy k té jednotce lepší lepší přístup než k žhavicum, aby jsi ho odpojil.
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW

Uživatelský avatar
foker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 535
Registrován: 15.01.2012 14:27
Bydliště: Nitra

Re: Žhavení

Příspěvek od foker » 14.01.2021 12:06

Je trochu schovany pri naftovom filtri ale da sa.Len stale nechapem preco to nezhavi ked je zima.Dnes som startoval pri 0°C a zhavil som 2x.Zase ukaslany start,chvilu akoby na 2 valce.Mam na tom 90tis km, to je este malo na vstreky a pod.
Po nastartovani uz ide bez problemov.Taha,nedymi

Odoslané z LM-G710


Ford S-Max 2014 2.0TDCi 120kW

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9395
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Žhavení

Příspěvek od phofy » 14.01.2021 13:41

Hele tohle resil kolega na stejnym motoru co mas ty a byla v haji nejaka jednotka zhavicu, ono si je to i samo hlida. A prave on vsechny nechal vymenit a stejne nezhavil a potom vymenil tu jednotku a uz zhavil

Uživatelský avatar
foker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 535
Registrován: 15.01.2012 14:27
Bydliště: Nitra

Re: Žhavení

Příspěvek od foker » 14.01.2021 13:51

Nejake napatie/prud na zhavice musi ist lebo na tu vetvu je pripojena poistka F2,co je podla manualu monitorovanie zhavicov.Teda asi monitorovanie napajania.Tu ked vytiahnem tak mi vypise na palubovke Servis.
A podla schemy je rele zhavicov R4 riadeny rj motora

Odoslané z LM-G710


Ford S-Max 2014 2.0TDCi 120kW

Uživatelský avatar
foker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 535
Registrován: 15.01.2012 14:27
Bydliště: Nitra

Re: Žhavení

Příspěvek od foker » 15.01.2021 17:47

Ja som z toho jelen.Pred startom nezhavi,alebo zhavi mozno sekundu,dve.A startuje ako stary vylagrovany srot.Focus mal najhorsi start pri -25 a to 2x pretocil motor a uz bezal.
Zhavice su ok,pripajal som k nim jednotlivo 12V cez 2Ω odpor,kazdy bral cca 5A.
Rele R4 odskusane aj pod zatazou,tiez ok.Tak teda ked sa hajzlovi tazko startuje preco nezhavi viac pred?Potom kasle a dozhavuje po starte blbec



Odoslané z LM-G710


ObrázekObrázek

Ford S-Max 2014 2.0TDCi 120kW

vasilvasil
Příspěvky: 1
Registrován: 27.02.2021 20:01

Umístění hlavního relé zhaveni

Příspěvek od vasilvasil » 27.02.2021 20:04

Prosím o radu kde je na vozidle c-Mac 1,8 tdci/80 KW R.v.2005 umístěno hlavní relé zhaveni. Díky

Uživatelský avatar
foker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 535
Registrován: 15.01.2012 14:27
Bydliště: Nitra

Re: Žhavení

Příspěvek od foker » 27.09.2021 09:07

Tak sa mi podarilo objavit schemu ktora je k mojmu autu,ta predtym je k starsiemu modelu.
Presne ako pisal Phofy, je tam jednotka riadenia zhavicov 9M5Q12A343AA
Je nejaky sposob ako otestovat ten zazrak?

Obrázek

Odoslané z LM-G710


Ford S-Max 2014 2.0TDCi 120kW

Uživatelský avatar
oscaar
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 783
Registrován: 18.10.2011 20:09
Bydliště: Zlín

Re: Žhavení

Příspěvek od oscaar » 28.09.2021 08:36

Ahoj, nemám sice stejný motor ale starý typ 1.8 tdci ale princim žhavení je furt stejný. U mě jednotka žhavení napájí všechny zhavyče z jednoho výstupu a u tebe má každý zhavyč svůj výstup. Šel bych na ně vylučovací metodou. Proměřené zhavyče máš, ale i tak jsem se setkal z žhavyčem který byl zmeřený OK. Ale ve finále se žhavyl pomalej. Dále bych měřil výstupy na zhavyče, zda jde do nich před startem 12V a hlavně jak dlouho, musí být 12V po dobu co ti svítí žhavení před startem. Po studeném startu mě jednotka do žhavuje a do zhavyče jde 9V. Pokud má jednotka krátký čas žhavení nebo na všechny výstupy nejde 12V. Jednotku bych vyměnil.
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver

Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno

Uživatelský avatar
foker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 535
Registrován: 15.01.2012 14:27
Bydliště: Nitra

Re: Žhavení

Příspěvek od foker » 28.09.2021 16:21

Ok,dakujem za tip,musim to poriadne premerat,naposledy ked som to meral tak bola kosa,prsty skrehnute, a namerane hodnoty mi nedavali zmysel.Pred startom nic,po starte zhavil.
A zda sa mi ze mam na to max 1 pokus. Niektory start tam nejaky prud isiel,dalsie pokusy uz nie

Odoslané z LM-G710

Ford S-Max 2014 2.0TDCi 120kW

Uživatelský avatar
oscaar
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 783
Registrován: 18.10.2011 20:09
Bydliště: Zlín

Re: Žhavení

Příspěvek od oscaar » 28.09.2021 19:11

Když to budeš testovat , tak startovat nemusíš. Zapneš zapalování, změříš jeden výstup. Počkáš cca 3 minuty a znova měříš další výstup atd. Tím že máš každý zhavyč zvlášť. Musíš je měřit postupně.
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver

Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno

Uživatelský avatar
foker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 535
Registrován: 15.01.2012 14:27
Bydliště: Nitra

Re: Žhavení

Příspěvek od foker » 01.10.2021 08:42

Vieme pri akej teplote zacina zhavit pred startom?
Pripadne,da sa nejako nasimulovat nizka teplota,napr odpojenim cidla?

Odoslané z LM-G710

Ford S-Max 2014 2.0TDCi 120kW

Uživatelský avatar
oscaar
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 783
Registrován: 18.10.2011 20:09
Bydliště: Zlín

Re: Žhavení

Příspěvek od oscaar » 01.10.2021 20:56

Co jsem tak vypozoroval, tak mě to žhavý když je pod
10 °C, tak klasicky déle. Jinak se žhavení rozsvítí a zhasne..
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver

Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno

duso6
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 16.11.2021 14:04
Bydliště: Mýto

Chyba na řhaveni, nouzovi režim, otáčky jenom 3000

Příspěvek od duso6 » 17.11.2021 23:11

Dobrý den.

Chci se informovat či má někdo nějaké informace ohledně chyby na řhaveni a auto je v nouzovém režimů a otáčky jen do 3000. Koukal sem na fóre ale odpověď jak to někdo odstranil so nenašel.
Focus II 1.6 TDCI 80KW, 2009
Děkuji za veškeré informace

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Chyba na řhaveni, nouzovi režim, otáčky jenom 3000

Příspěvek od ZaQik » 18.11.2021 06:46

jake jsou chyby v PCM?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 6 hostů