Zdravím přátelé ve zbrani.
Mám takovou zajímavost. Trvá možná už 3 roky. Motor 2.0 TDCI 100kW na 1., 2. a 3. rychlostní stupeň krásně točí přes 3.000 otáček a na 4., 5. 6. stupeň zůstane na 3.000 a dál jako by zasáhnul omezovač. Prostě dál nejde. Dříve to jezdilo bez problémů. Pro obyčejnou jízdu to není omezující. Opravit bych to už chtěl. Tušíte někdo? Na co se zaměřit?
Ford Focus Mk II 2006 2.0 TDCI 100kW - najeto cca 218.000 km
2.0 TDCI na stupně 4, 5, 6 netočí přes 3.000 otáček
- Wazovski
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Martin89
- Junior
- Příspěvky: 443
- Registrován: 21.06.2020 17:03
- Bydliště: ČB
Re: 2.0 TDCI na stupně 4, 5, 6 netočí přes 3.000 otáček
To je automat?
M MK5 132kW AWD PowerShift 2017
- Wazovski
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: 2.0 TDCI na stupně 4, 5, 6 netočí přes 3.000 otáček
manuál 6 kvalt
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 09.09.2021 08:48
Re: 2.0 TDCI na stupně 4, 5, 6 netočí přes 3.000 otáček
Tento istý problém mám aj ja no u mňa bol nemení filter pevných častíc .
-
- Junior
- Příspěvky: 374
- Registrován: 23.01.2020 22:47
Re: 2.0 TDCI na stupně 4, 5, 6 netočí přes 3.000 otáček
Me to dela vzdycky po regeneraci, tedka uz i jindy. Zejtra jedu koupit auto s timhle motorem ktery vypadalo, ze docela funguje, tak kdyz tak muzu napsat nejake parametry z diagnostiky Ja mam aktualne u cabria problem s regeneraci, IMHO klapky na sani, cuka to totalne, kolisa rychle tlak MAP od 20 do 1xx a teplota nedosahuje hodnot co driv... Bud filtr nebo to sani, zkusim to postupne prehazovat a uvidim. Stale si pohravam s myslenkou DPF otocit za ucelem vycisteni, nezkousel to nekdo? Nevim hlavne, co to udela, kdyz nepripojim teplotni cidlo, hadicky by prehodit sly.
-
- Junior
- Příspěvky: 374
- Registrován: 23.01.2020 22:47
Re: 2.0 TDCI na stupně 4, 5, 6 netočí přes 3.000 otáček
Takze s novym motorem je taky problem, to jsem zjistil az po dojeti domu protoze jsem delal cestou jen doprovod - stale to asi regenerovalo, teploty u filtru byly po chvilce jizdy extremni, vetsi nez pred katem, takze to tam muselo rvat naftu furt. EGR se nehnul, jen obcas na par sekund fungoval a pak zase skoro na 0. Sundal jsem klapky sani a prava odpredu (pred chladicem vzduchu) byla uplne volna, takze se asi sama zavirala a skrtila privod vzduchu. Nevim, jak funguje ta druha, asi se otvira pri vetsim vykonu? Protoze tlak v sani byl kdyz se na to slaplo OK. Klapku jsem zatim uplne vyndal a uz to chodi normalne, EGR i teploty. Pricina je asi ocesani ozubeneho plastoveho hrebene nebo kolecka co toci klapkou, nezabira to jen v klidove poloze.
Vite kde nejlevneji sehnat tu klapku? Budu to asi menit u obou aut, problem bude podobny. Nasel jsem nejlevnejsi Hrdlo škrtící klapky FEBI BILSTEIN 104330 za asi 3300, ale ten vyrobce...
Neprodavaji se samostatne ty vnitrni dily?
Vite kde nejlevneji sehnat tu klapku? Budu to asi menit u obou aut, problem bude podobny. Nasel jsem nejlevnejsi Hrdlo škrtící klapky FEBI BILSTEIN 104330 za asi 3300, ale ten vyrobce...
Neprodavaji se samostatne ty vnitrni dily?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: omezenec a 8 hostů