1,6 tdci cuká
- Jurasek1977
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 26.12.2012 18:41
- Bydliště: Liberec
1,6 tdci cuká
Ahoj,
prosím o radu. Při venkovních minusových teplotách můj focus v rozmezí otáček 1700-2000 znatelně pocukává, jako by se mu nedostávalo dost paliva a nebo se naopak dusil. Dělá to však jen když jemně držím plyn a snažím se jet po lehounku a plynule. Když přidám a nebo držím vyší otáčky, tak šlape perfektně. Vyměnil jsem palivový filtr a jelikož díky tomu stálo auto ve vyhřáté hale, ráno jezdilo jak má. Ale další den už stálo zase venku a problém přetrvává.Že by snad nějaké teplotní čidlo ?
P.S. funkci hledat jsem zkusil, ale všem to zlobí až při vyších otáčkách, ale já jezdím jak důchodce a proto mě to štve, že to je právě do 2000 otáček
Předem děkuji za pomoc
Jirka z Liberce
prosím o radu. Při venkovních minusových teplotách můj focus v rozmezí otáček 1700-2000 znatelně pocukává, jako by se mu nedostávalo dost paliva a nebo se naopak dusil. Dělá to však jen když jemně držím plyn a snažím se jet po lehounku a plynule. Když přidám a nebo držím vyší otáčky, tak šlape perfektně. Vyměnil jsem palivový filtr a jelikož díky tomu stálo auto ve vyhřáté hale, ráno jezdilo jak má. Ale další den už stálo zase venku a problém přetrvává.Že by snad nějaké teplotní čidlo ?
P.S. funkci hledat jsem zkusil, ale všem to zlobí až při vyších otáčkách, ale já jezdím jak důchodce a proto mě to štve, že to je právě do 2000 otáček
Předem děkuji za pomoc
Jirka z Liberce
Ford mondeo mk3, 2,0 tdci ghia, provoz 2007.
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8442
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
Na diagnostice to bylo? Jinak vaření z vody...
PS: vyprdni se na ježdění jako důchodce (pakliže jím nejsi ). Tohle tomu motoru nedělá dobře a ucpává se výfuk sazema. Proto to taky třeba nechce jet. Je potřeba ten motor ohřát a čas od času mu pořádně naložit, aby vylítaly saze, pavouci atd Jestli jezdíš po městě tak každých 500km to ohřej a dej mu až k omezovači. Uvidíš jak si potom bude vrnět.
A jinak dost množná egr...
PS: vyprdni se na ježdění jako důchodce (pakliže jím nejsi ). Tohle tomu motoru nedělá dobře a ucpává se výfuk sazema. Proto to taky třeba nechce jet. Je potřeba ten motor ohřát a čas od času mu pořádně naložit, aby vylítaly saze, pavouci atd Jestli jezdíš po městě tak každých 500km to ohřej a dej mu až k omezovači. Uvidíš jak si potom bude vrnět.
A jinak dost množná egr...
- Jurasek1977
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 26.12.2012 18:41
- Bydliště: Liberec
Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
Což o to, když je zahřátý, to už s ním jezdím i do vyších otáček, ale právě, že to dělá jen při studeném motoru a mrazech, právě, když jej zahřívám. Asi mě tedy čeká ona diagnostika, které jsem se chtěl vyhnout. Ona se mi totiž i při jednom zakuckání rozsvítila hláška o problému s motorem, ale za minutku zase zhasla a dál už nic. Tak tam bude třeba i něco v paměti.
Děkuji
Děkuji
Ford mondeo mk3, 2,0 tdci ghia, provoz 2007.
- Jurasek1977
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 26.12.2012 18:41
- Bydliště: Liberec
Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
Ahoj,
po delší době znovu otravuji s tímto problémem. Jelikož na diagnostice se nic neukázalo a EGR bylo prakticky čisté a ještě jsem jej přeleštil, musím hledat chybku někde jinde. Mám další poznatek. Nepravidelný chod za jízdy je závislý na okolní teplotě. Když jsou třicítky horka, je jízda se studeným motorem v pohodě, ale třeba při chladnějším ránu je to tam zpět. Stačí jen když se pohne ručička teploty vody a ferda valí, jak má...
Je to potvora ten fordík. Pořád něco Hlavně je s podivem, jak dokáže být pětiletá kára napadená rzí.... No tfuj
po delší době znovu otravuji s tímto problémem. Jelikož na diagnostice se nic neukázalo a EGR bylo prakticky čisté a ještě jsem jej přeleštil, musím hledat chybku někde jinde. Mám další poznatek. Nepravidelný chod za jízdy je závislý na okolní teplotě. Když jsou třicítky horka, je jízda se studeným motorem v pohodě, ale třeba při chladnějším ránu je to tam zpět. Stačí jen když se pohne ručička teploty vody a ferda valí, jak má...
Je to potvora ten fordík. Pořád něco Hlavně je s podivem, jak dokáže být pětiletá kára napadená rzí.... No tfuj
Ford mondeo mk3, 2,0 tdci ghia, provoz 2007.
-
- Junior
- Příspěvky: 482
- Registrován: 03.01.2013 19:57
- Bydliště: Bardejov
Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
Ahoj Jurrasek ten EGR si si čistil sam.??..chcem sa do toho pustiť aj ja ale neviem ako začať..
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
- Jurasek1977
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 26.12.2012 18:41
- Bydliště: Liberec
Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
Jasnačka, někde tady na fóru je návod, jak jej vyndat. Vůbec nic na tom není. Sundají se stěrače, plasty pod nimi, aby k tomu byl lepší přístup a pak je to jen o dvou šroubech a jedné sponce. Na čištění se prodávají přímo spreje, které ten bordel uvnitř úplně rozpustí.
Ford mondeo mk3, 2,0 tdci ghia, provoz 2007.
- Jurasek1977
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 26.12.2012 18:41
- Bydliště: Liberec
Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
Ahoj kucí,
dnes jsem měl zase možnost nechat auto přes noc ve vyhřáté garáži. Hned jsem vyjel do mrazu zkusit jestli si cukne a ani prd. Motor jel báječně. Zkuste mi vyvrátit a nebo podpořit mou teorii. Pokud by to bylo čidlo teploty nasávaného vzduchu, hned po vyjetí na mráz by si motor nasával ledový vzduch a začalo by to zlobit. Tudíž si říkám, že to bude čidlo teploty vody, že si jednotka myslí, že je motor ohřátý a dává mi špatné množství nafty do studeného motoru. Chci to čidlo tedy vyměnit. Poraďte prosím které to je.
Ve fordu diagnostika nic neříká a človíček, který je ochoten se mnou se studeným autem jezdit a sledovat diagnostiku, je minimálně na měsíc zasekanej. A já, tím že jsem sám, bych měl alespoň přes vánoční svátky co dělat a hrabal bych se v autě
Děkuji, za postřehy
dnes jsem měl zase možnost nechat auto přes noc ve vyhřáté garáži. Hned jsem vyjel do mrazu zkusit jestli si cukne a ani prd. Motor jel báječně. Zkuste mi vyvrátit a nebo podpořit mou teorii. Pokud by to bylo čidlo teploty nasávaného vzduchu, hned po vyjetí na mráz by si motor nasával ledový vzduch a začalo by to zlobit. Tudíž si říkám, že to bude čidlo teploty vody, že si jednotka myslí, že je motor ohřátý a dává mi špatné množství nafty do studeného motoru. Chci to čidlo tedy vyměnit. Poraďte prosím které to je.
Ve fordu diagnostika nic neříká a človíček, který je ochoten se mnou se studeným autem jezdit a sledovat diagnostiku, je minimálně na měsíc zasekanej. A já, tím že jsem sám, bych měl alespoň přes vánoční svátky co dělat a hrabal bych se v autě
Děkuji, za postřehy
Ford mondeo mk3, 2,0 tdci ghia, provoz 2007.
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9395
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
Kde přesně bydlíš v LBC ? Jakej má chod motor když je studenej? Kolísaj otáčky?
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 13.06.2012 20:50
Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
omlouvam se, ze do toho vstupuju bez nazoru, ale taky by me zajimalo cim to je. Mam stejny motor, ale bez DPF.
Ford Focus 1.6 Tdci. Kombi. 90 PS r.v.2010
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
Mas cisty palivovy filter ?
Kolko km to ma najazdene v reale ? Ak viac ako 150 tisic, mozu to byt vstrekovace...
Kolko km to ma najazdene v reale ? Ak viac ako 150 tisic, mozu to byt vstrekovace...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9395
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
Taky bych se přikláněl k tomu vstřikovači
- Jurasek1977
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 26.12.2012 18:41
- Bydliště: Liberec
Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
Do 150 tisíc už mi zbývá jen cca 5 tisíc. Palivový filtr jsem měnil, hnedky, jak to začalo. To nepomohlo. Lepší nafta, ani VIF také nepomáhá. Volnoběh je bez chybičky, chytá a jede supr, jen těch pár minut jízdy, když je venku zima a studenej motor stojí za houby..... Tak pořád doufám v nějaké to čidlo
Ford mondeo mk3, 2,0 tdci ghia, provoz 2007.
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9395
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
mám doma diagnostiku, tak se ti na to čidlo můžu podívat do hlásí, ale bohužel tenhle týden nemam už volno, až po novým roce
- Jurasek1977
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 26.12.2012 18:41
- Bydliště: Liberec
Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena
Děkuji za nabídku, pokud bych to nedokázal do té doby nějak vyřešit, dovolil bych si tě kontaktovat
Ford mondeo mk3, 2,0 tdci ghia, provoz 2007.
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9395
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti