Duneni motoru 1.6 TDCi 80 kW, EGR ventil?
- DalinCK
- Nováček
- Příspěvky: 81
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Český Krumlov
Duneni motoru 1.6 TDCi 80 kW, EGR ventil?
Tak sem zase dneska pri jdne jizde neco zjistil. Kdyz motor (hlavne je to videt na petku) vytocim na nejakych 2500 otacek (cca 130 km/h), tak zacne neskutecne dunet ... Predjizdel jsem stareho Renaulta tak jsem myslel, ze to je on, ze ma deravy vyfuk, ale pak jsem zjistil, ze to duni me ... Mam Ford Focus C-Max ... Auto bylo asi pred mesicem ve Fordu na prohlidce v 80 000 km a vse v poradku, akorat rikali, ze privarili nejaky utrzeny drzak vyfuku, tak snad to neni ted tim ... Pretim to samozrejme nedelalo ... Problemy jsou obcas s EGR ventilem (nejaky chyby zasane v ridici jednotce), tak jestli treba nezustal pootevreny? Nevim, jak to funguje. Nevite nekdo, kde se presne na motoru nachazi ten EGR ventil? Jo kdyz prekrocim otacky cca 2600-2700, tak to duneni zase prestane ... Fakt to pred tim nedelalo, ted me to uplne vydesilo ... Na vykonu motoru to samozrejme neni pozorovatelne, pod auto se mi v tom mrazu co je ted venku lezt nechce. Pak jsem jeste zkousel pred garazi, nez jsem auto uklidil vytocit motor na miste kolem tech 2500 otacek a presne v tech otackach, co to duni zajizdy to ted nejak zarezonuje, tak mozna to je pricina toho duneni ...
Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi 80 kW (109 k) Trend, 1/2004
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 28.02.2008 16:00
- Bydliště: Praha
Re: Duneni motoru 1.6 TDCi 80 kW, EGR ventil?
nevim jak u tebe,ale na mem 2,0 je to zepredu na moturu takova tlusta hadice koncici na hore,tak nekde tak jak se to poji k motoru...................prej
- DalinCK
- Nováček
- Příspěvky: 81
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Český Krumlov
Re: Duneni motoru 1.6 TDCi 80 kW, EGR ventil?
Tak to jsem sam, co mi 1.6 TDCi zacne extremne dunet ve 2500 otackach (a po jejich prekroceni zase utichne (2550 - 2600 ) ...) . Dnes najeto 99400 km, duni stale ... Jinak vse funguje k me maximalni spokojenosti
Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi 80 kW (109 k) Trend, 1/2004
- bizonBlack
- Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: 09.06.2008 18:23
Re: Duneni motoru 1.6 TDCi 80 kW, EGR ventil?
Zdravím, před týdnem jsem měnil EGR ventil .Mám fofoII 1,6 tdci 66kw nevim jestli je motor stejný jako 80kw,ale ventil se nachází vzadu na motoru přibližně pod nadržkou na brzdovou kapalinu.Z vrchu je vidět černý obal a z něho vychází asi 5 drátů. Příznaky byly, že se auto nechtělo rozjet s málo přidaným plynem a při jízdě když jsem sešlápl plyn tak auto sebou škublo a potom už jelo normálně.Cena ventilu je 7500kč + těsnění a dvě spony (cca Kč 700,-).
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Re: Duneni motoru 1.6 TDCi 80 kW, EGR ventil?
Tak pořádně prohlídni výfuk. Možná tam páni odborníci udělali díru jak vrata
- Obake
- Zkušený
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 3
Re: Duneni motoru 1.6 TDCi 80 kW, EGR ventil?
Taky bych se klonil k tomu že pan vařič vařil až provařil
-
- Nováček
- Příspěvky: 84
- Registrován: 05.09.2008 19:35
- Bydliště: Revuca
Re: Duneni motoru 1.6 TDCi 80 kW, EGR ventil?
Aj ja si myslim ,ze nieco okolo silenbloka alebo vyfukoveho potrubia. Nedotyka sa niekde o karoseriu a pri urcitych otackach vybruje?
Fofo 2, combi, strieborny, 1.6 TDCI 66 kw, r.v. 05
- DalinCK
- Nováček
- Příspěvky: 81
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Český Krumlov
Re: Duneni motoru 1.6 TDCi 80 kW, EGR ventil?
Ne ne dira do vyfuku po provareni neni . Vim to proto, ze na podzim to zacalo zase kovove rachotit a "fordovsky svar" opet povolil. Vyresili jsme to jiz "domaci" upravou celeho drzaku a pevne sesroubovani, takze toto slabe misto bylo jiz vyreseno . Pravdou je, ze mi vytekl silentblok na motoru (je v nem nejaka kapalina), ale jinak se zda byt dobry, ale proverim to.
Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi 80 kW (109 k) Trend, 1/2004
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů