ŘJ nové hodnoty?

Moderátor:foki
Odpovědět
Dassman
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 25.05.2015 10:42

ŘJ nové hodnoty?

Příspěvek od Dassman » 04.10.2015 08:47

Zdravím, chystám se vyčistit volnoběžný ventil u svého FFI.. Ale ve spoustě diskuzí jsem se dočetl, že je následně potřeba naučit ŘJ novým hodnotám případně ji zresetovat?! Jakým hodnotám a jak ji mám naučit už jsem se ale nikde nedočetl?? Vysvětlí někdo?
In The Face Of Adversity
Ford Focus I - Sedan

Uživatelský avatar
Nonid
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5279
Registrován: 05.12.2012 22:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Příspěvek od Nonid » 04.10.2015 09:00

Odpojis baterku na delsi dobu(vic nez hodina). Pak to chvilku pojede hrozne spatne, nakonec se ale nauci novy hodnoty a bude jezdit paradne :)
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

opicihlava
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 28.01.2016 21:32

Re: ŘJ nové hodnoty?

Příspěvek od opicihlava » 28.01.2016 21:44

Potřeboval bych poradit s podobným problémem, mám FOFO 1999 1,6 benzín, při nabíjení baterky jsem ji odpojil a po připojení mi motor při zahřátí na volnoběh chcípne, otáčkyy spadnou na nulu a je to... Někde jsem se dočetl, že to souvisí s nastavením řídící jednotky a že se to časem samo upraví až se hodnoty znova načtou, ale najel jsem už víc jak 350 km a chcípá to pořád, nevíte někdo co s tím? Díky za odpověď

pepe_F2
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 04.02.2017 14:48

Re: ŘJ nové hodnoty?

Příspěvek od pepe_F2 » 03.10.2017 09:25

Ahoj. Reset palivových map na FF2 se dělá stejně? Zkoušel sem to na 1.8i a po vypnutí baterky žádná změna (kromě toho, že mi začala blbnout řj oken a nefunguje mi samo dovírání )
FOFO II Ghia Hatch 1.8i rv.2010 LPG sekvenční

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 16928
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: ŘJ nové hodnoty?

Příspěvek od ZaQik » 03.10.2017 11:11

odpojeno na delsi dobu nez 30 minut? tak jeste zkus diagnostikou reset KAM
(dojezdy oken jdou nastavit, kdyz budes hledat, tak to na foru najdes)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
LeonardoTM
Nováček
Nováček
Příspěvky: 185
Registrován: 10.04.2012 23:11

Re: ŘJ nové hodnoty?

Příspěvek od LeonardoTM » 03.10.2017 11:37

opicihlava píše:Potřeboval bych poradit s podobným problémem, mám FOFO 1999 1,6 benzín, při nabíjení baterky jsem ji odpojil a po připojení mi motor při zahřátí na volnoběh chcípne, otáčkyy spadnou na nulu a je to... Někde jsem se dočetl, že to souvisí s nastavením řídící jednotky...
Nastavení ŘJ po odpojení baterie se podle Etzolda dělá takto:
[*] 3 min. volnoběh
[*] 2 min. zvýšené otáčky
[*] 8 km jízdy
Etzold_Adaptace-RJ.jpg
Escort 5dv., 1.6 16V, 66kW, 1996 (2002-2008), ~6,5l/100km
Focus I 5dv., 1.6 16V, 74kW, 2003 (2008-2012), ~7,0l/100km
Focus II 5dv., 1.6 16V, 85kW, 2008 (od 2012), ~7,5l/100km

Uživatelský avatar
LeonardoTM
Nováček
Nováček
Příspěvky: 185
Registrován: 10.04.2012 23:11

Re: ŘJ nové hodnoty?

Příspěvek od LeonardoTM » 03.10.2017 11:56

pepe_F2 píše:Ahoj. Reset palivových map na FF2 se dělá stejně? Zkoušel sem to na 1.8i a po vypnutí baterky žádná změna (kromě toho, že mi začala blbnout řj oken a nefunguje mi samo dovírání )
Tak vyzkoušej tento postup podle Etzolda:
Etzold_Aktivace-stahovani-oken.jpg
Aby se tomu zabránilo, je možné po dobu odpojení baterie použít "paměťový kabel",
tj. buď externí 9-12V DC zdroj připojený přes diodu do cigaretové zásuvky:
https://www.youtube.com/watch?v=IXELDLBbmoU

nebo normální 9V baterii připojenou přes svorky přímo na kabely od autobaterie:
https://www.youtube.com/watch?v=9HREVVZAqNI
https://www.youtube.com/watch?v=gtEasKSloRo

Já jsem použil ten externí kabel do cigaretové zásuvky a přestože jsem měl krátký výpadek pár sekund (konektor nedolehl a ŘJ a hodiny jsem musel nastavovat), tak ten kabel to udržel a okna zůstala funkční i po hodinovém odpojení baterky (kvůli čištění silně zaprášeného kastlíku).
Escort 5dv., 1.6 16V, 66kW, 1996 (2002-2008), ~6,5l/100km
Focus I 5dv., 1.6 16V, 74kW, 2003 (2008-2012), ~7,0l/100km
Focus II 5dv., 1.6 16V, 85kW, 2008 (od 2012), ~7,5l/100km

pepe_F2
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 04.02.2017 14:48

Re: ŘJ nové hodnoty?

Příspěvek od pepe_F2 » 03.10.2017 18:05

ZaQik to že se nic nestalo spíš předpokládám. Auto jelo na benál hned úplně normálně aniž bych cokoliv poznal. Zatím v jiném vlákně řeším jak to napíchnout, pak budu asi chytřejší. Každopádně mi šlo o to, jestli se vůbec tenhle motor taky resetne jen odpojením baterie (řeším špatný start a škubání za studena).

Leonardo TM moc díky :beer: už jedou, mě ani nenapadlo že to bude takhle jednoduché :hhura: ještě se mi zdá, že mi to rozhodilo čidlo světel (světla se mi zapínají nějak moc brzo když už je zataženo) . Předtím se světla zapínala o poznání při nižší viditelnosti (možná se nějak resetovala i hodnota pro sepnutí čidla světel :dih: každopádně ještě jednou dík, už mi zase jede i dovírání oken s DO :wink: ale to už jsem zcela mimo vlákno.
FOFO II Ghia Hatch 1.8i rv.2010 LPG sekvenční

Odpovědět

Zpět na „Technické informace + diagnostika“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti