Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání

Vše o motorech ST a RS
Moderátor:foki
Uživatelský avatar
ST Max
Nováček
Nováček
Příspěvky: 77
Registrován: 10.06.2012 21:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání

Příspěvek od ST Max » 30.01.2014 22:22

Podle toho jaky mam ja rok vyroby 12/2007 a zadne cerpadlo respektive podtlakovy spinac tam nemam soudim ze ta nejlevnejsi varianta bude jen plastova trubka co mam ja. Otazka je jestli je vadny ten spinac a nebo je nekde drobna netesnost v tom potrubi.
S-Max 2,5T,
Performance Chip Stage 3, DeCat, FMIC, otevřené sání CodeRed + filtr Simota, downpipe Moongose Focus RS, Spojka RS, Millers Oil CFS, EBC brzdy, 20" MS Design

Uživatelský avatar
bruno1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání

Příspěvek od bruno1 » 30.01.2014 23:17

To by vypadalo logicky...takže je tam jenom čistě hadice ze sání do posilovače? Docela by mě zajímalo, jetli je potom jiný i posilovač, nebo jen tu vývěvu "odstranili" :) Co jsem pochopil z netu, tak u benzíňáků se používá normálně jen podtlak ze sání. A vývěvy jsou jen u dieselů (ale mechanické).

Jinak podtlak to drží, i když to dva dny stálo, tak prvních několik šlápnutí i bez zapnutí klíčku bylo posilovaných. Předpokádám, že kdyby byla netěsnost, tak by se neudržel??...ale možná je to špatný předpoklad.. Jakmile se pak zapne zapalování začne čerpadlo pracovat, dokud nedotlakuje. Když se pumpuje brzdou se zhasnutým motorem, tak beží skoro pořád. Když motor běží, tak vždycky jen krátce, při prudším nebo táhlém brzdění.. A právě při vypnutém motoru se mi to podařilo dnes zase vyvolat...běželo pořád..nechal sem to skoro minutu a nevypnulo..zajímavé je, že po VYP/ZAP zapalování to přestane a zas funguje normálně.... 8O Holt reset :|
Je: S-MAX 2.5T DuratecST 220PS, 2007, Titanium, Nav NX, LPG BRC
Byl: FF II Combi 2.0i 145PS DuratecHE, 2007, Titanium, Xenony, DENSO nav.
Byl: - FF I Combi 1.8i 115PS ZetecE, 1999, orig. sport. podvozek

Medviszek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 77
Registrován: 23.07.2013 03:24

Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání

Příspěvek od Medviszek » 26.03.2014 21:04

Hledam ventil a podtlakovou hadicku na odvetravani klikove skrine(hridele) na Ford Mondeu ST220 r.v. 2004 je to jedna s techto hadicek nebo jsem uplne mimo misu ? diky za odpoved
Přílohy
had1.jpg
had.jpg

Uživatelský avatar
ST Max
Nováček
Nováček
Příspěvky: 77
Registrován: 10.06.2012 21:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání

Příspěvek od ST Max » 29.05.2014 23:10

Malinko si dovolim ozivit tohle tema. Jak si uz nekteri vsimli dlouhou dobe se trapim s cukanim motoru pri zatahu turba. Vzdy jen jedno cuknuti pri 3500ot a pak zase jede dal..............

Pri predelavce vzduchoveho filtru jsem si vsiml ze je nadrzka odvetrani klikovky hodne spinava a pritom na motoru nemam nikde unik oleje. Celou jsem ji krasne vycistil a tesil se ze je zase jako nova. Jenze mi to nedalo zacal jsem resit proc tomu nastalo. Na nemeckem RS foru jsem nasel ze si jeden uzivatel stezoval na piskani turba pri zatahu a natocil to mobilem. Hmm mam stejny zvuk ale myslel jsem ze je to jen proto ze jsem mel pres zimu otevreny filtr KN a zvuky to melo jak vysavač :) Turbo piskalo, odfukovalo, strely do vyfuku pri razeni no nadhera pro usi. Az na to obcasne silne cuknuti. Ten nemec na fotce ukazal ze mel unik oleje taky pres tu nadrzku. A pritom ten charakteristicky zvuk na volnobeh nebo silny podtlak z merky to vubec nemelo. A tak jsem vubec neresil ze by tam mohl byt nejaky problem.

Presto jsem to rozdelal. Membrana byla jen spinava ale neposkozena. tesneni pod vickem bylo uz od pohledu znat ze je na x mistech netesne a pri zvyseni tlaku v sani se ten olej tlacil ven. Kompletne jsem to tesneni potrel tmelem na motory nechal den zaschnout a slozil. Svete div se. Auto necuka, hlasite piskani turba je pryc, odfuk turba vyrazne slabsi a pritom mam dle budiku vyssi tlak (ted uz konecne hezky tlaci 1bar, predtim jsem nebyl schopny to dostat pres 0,9), pri vypnuti motoru zadne odfouknuti do vyfuku a uplne to prestalo hlasite strilet do vyfuku behem razeni. A to jsem to jen pretesnil! Auto jede o poznani lepe a bez cukani az do 6500ot coz take predtim moc neslo, vzdy to zvadlo pred 6tis.
Přílohy
tady byl veskery problem a olej se jemne tlacil po obvode vicka a tim padal tlak v sacim potrubi v zatahu.
tady byl veskery problem a olej se jemne tlacil po obvode vicka a tim padal tlak v sacim potrubi v zatahu.
membrana ktera drzi podtlak pri volnobehu nebyla poskozena
membrana ktera drzi podtlak pri volnobehu nebyla poskozena
S-Max 2,5T,
Performance Chip Stage 3, DeCat, FMIC, otevřené sání CodeRed + filtr Simota, downpipe Moongose Focus RS, Spojka RS, Millers Oil CFS, EBC brzdy, 20" MS Design

Uživatelský avatar
TomVany
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 393
Registrován: 07.11.2013 20:17

Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání

Příspěvek od TomVany » 31.05.2014 12:48

Ehm dotaz.
Jestli dobre chápu tak kdyz to víčko prisava tak je to špatne.
A co merka oleje ta taky nesmí prisavat.
Dik

Uživatelský avatar
ST Max
Nováček
Nováček
Příspěvky: 77
Registrován: 10.06.2012 21:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání

Příspěvek od ST Max » 31.05.2014 21:31

Na to by mel odpovedet nekdo kdo ma nadobku uplne novou. Ja jsem to zkousel a uplne nepatrny podtlak tam citim, ale netusim jestli je to spravne. Ten podtlak tam byl stejny i pred pretesnenim. To asi proto ze jsem tu kulatou membranu prasklou nemel a pri volnobehu to asi utesni. V zatahu turba kdy je v potrubi pretlak dostava se tim velkym tesnenim ven a to je spatne (predpokladam ze membrana je v zatahu otevrena).
S-Max 2,5T,
Performance Chip Stage 3, DeCat, FMIC, otevřené sání CodeRed + filtr Simota, downpipe Moongose Focus RS, Spojka RS, Millers Oil CFS, EBC brzdy, 20" MS Design

Uživatelský avatar
TomVany
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 393
Registrován: 07.11.2013 20:17

Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání

Příspěvek od TomVany » 31.05.2014 21:53

No me to cca kolem 3400 jako by pocukne a pak uz nic.
A hlavne mi taky lehce piska od motoru.

JUHA
Nováček
Nováček
Příspěvky: 140
Registrován: 06.12.2011 19:59
Bydliště: Jablonec n.n.

Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání

Příspěvek od JUHA » 17.08.2014 21:21

Kolik momentalně stoji odvetrani klikove hřidele na focus st r.v.2006. musi se kouoit original nebo se da sehnat replika. potkala mne tato zavada.
Ford Focus ST Black Panther ,2006, camp performance 187 kw,
Ford Mondeo combi Titanium S, mk4, 2.2. tdci 147kw.Black Panther r.v. 2012

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání

Příspěvek od foki » 19.08.2014 17:47

cca 5000
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

JUHA
Nováček
Nováček
Příspěvky: 140
Registrován: 06.12.2011 19:59
Bydliště: Jablonec n.n.

Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání

Příspěvek od JUHA » 19.08.2014 20:28

Diky už jsem to zjistil. :(
Ford Focus ST Black Panther ,2006, camp performance 187 kw,
Ford Mondeo combi Titanium S, mk4, 2.2. tdci 147kw.Black Panther r.v. 2012

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání

Příspěvek od V12 » 21.10.2014 13:10

Aky plniaci tlak by malo davat seriove Mondeo 2.5T ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Robci
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 17.05.2012 11:39

Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání

Příspěvek od Robci » 26.05.2015 00:32

chlapci mam podobný problem, pri zosliapnuti plneho plynu sa mi spolu s turbom ozve take divne piskanie alebo ako to opisat cca to zacina okolo 4000 otacok je to dost rusivý zvuk a, ziadna kontrolka nesvieti a auto tahav poriadku, ziadne cukanie strata vykonu a podobne. Ten zvuk ani neviem opisat ci je to syčanie alebo piskanie. Spominany separator oleja resp odvetrani kluky som vymenil za novy, dotiahol zvody, downpipe ale stale to robi, uz som z toho bezradny :( jedna sa o RS MK2

ak mate niejake napady co by to mohlo robit budem velmi povdacny

dakujem

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání

Příspěvek od V12 » 01.08.2015 20:42

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8442
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání

Příspěvek od lucky.jack » 01.08.2015 20:52

V12: takže další diskuze pls zde. THX.
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadny ventil odvetrania klukovej skrine - pískání ze sání

Příspěvek od V12 » 01.08.2015 20:55

OK. Bez namietok.
Objednane...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Motory“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů