Upravy karoserii modelov ST a RS
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Ford focus ST
Nádherný spodní gril má FF II. ST - faceliftovaný model - to je přesně to, co bych potřeboval - obrovská díra kterou se toho vzduchu dovnitř dostane dostatek - ale to bych musel vyměnit celý přední spojler
Tady je to vidět nejlépe ....
http://jirkaf1.rajce.idnes.cz/Focus_sra ... 56-rsz.jpg
- optimální velikost a průchodnost.
Tady je to vidět nejlépe ....
http://jirkaf1.rajce.idnes.cz/Focus_sra ... 56-rsz.jpg
- optimální velikost a průchodnost.
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Bobe, a co bys rekl na toto?
http://www.fordstownerssa.co.za/forums/ ... =3&t=30594
Pokud umis svarovat plasty nebo to nekomu zrucnemu prenechat. Vysledek je super jak vzhledove, tak funkcne...
http://www.fordstownerssa.co.za/forums/ ... =3&t=30594
Pokud umis svarovat plasty nebo to nekomu zrucnemu prenechat. Vysledek je super jak vzhledove, tak funkcne...
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Jo, jo - to je nádhera - asi nejhezčí (a nejfunkčnější pro můj zámysl), co jsem zatím vidělMarťas píše:Bobe, a co bys rekl na toto?
http://www.fordstownerssa.co.za/forums/ ... =3&t=30594
Pokud umis svarovat plasty nebo to nekomu zrucnemu prenechat. Vysledek je super jak vzhledove, tak funkcne...
Ale já se bohužel živím hlavou a na ruce jsem levý od narození - nějaké svařování - to by dopadlo katastrofálně
Pokud by to byl kit k zakoupení a montáži, okamžitě bych do toho šel - ale to asi nebude tento případ
Takže asi jediné, na co se zmůžu, bude v listopadu objednávka ke Stofflerům do SRN:
http://www.stoffler-autotechnik.de/cata ... hp?pID=169
http://www.stoffler-autotechnik.de/cata ... hp?pID=172
http://www.stoffler-autotechnik.de/cata ... hp?pID=171
a všechno co tam je šedé půjde do té úpravy "carbon"... včetně mlhovek a zadní couvačky a mlhovky
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Lepe vypadajici a hlavne za nesrovnatelne mensi penize je nechat ty dily striknout nacerno. Vzhledove se to posune od levne vzhlizejiciho plastu. Navic mi ten "carbon look" prijde trochu jako tuzing . Ale pokud se ti to tak libi.....ja jsem daval za vsechny plasty nacerno 1000kc a mel jsem to za 2 dny hotove...
Mrizku staci koupit jeste jednu a dat je obe nekomu, kdo plasty svaruje. Myslim, ze to bude otazka 500kc a par hodin...
Mrizku staci koupit jeste jednu a dat je obe nekomu, kdo plasty svaruje. Myslim, ze to bude otazka 500kc a par hodin...
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Asi máš pravdu, ale nechce se mi moc experimentovat - mám radši "tovární" řešení...
S tím vzduchem u spodního grilu je tady navíc základní problém - v místě, kde je standardně RZ, resp. vlevo a vpravo od RZ, je gril již z továrny standardně "zaslepený"... pídil jsem se, proč ty mřížky nejsou také tam proříznuté a zjistil jsem, že i kdyby byly, bylo by to k ničemu - protože přesně na úrovni RZ je tam za maskou přední ocelová výztuha
Konkrétně u mně to vypadá takto:
http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view
- a je to k nasrání, protože tam vidíš ten můj nádherný, nový, výkonný intercooler, který je ale cca 2x vyšší než u základní verze STčka, ale je mi to na hovno, protože nahoře končí až přesně tam, kde začíná spodek horní mřížky !!!! tzn. , že z poloviny je ukrytej pod RZ a tou oranžovou částí mezi mřížkama
Takže vzduch bych tam stejně nedostal - jediná možnost dle mého je u této mé první varianty ST zkusit tam tu spodní díru nějak nabastlit širší - protože směrem nahoru cesta nevede (to by se musel upravovat, resp. vyříznout i kus toho oranžového plastu nad RZ - ale to už by byl moc velký zásah, a ten nosník uprostřed by to stejně zhatil
Takže to asi vypustím a nechám to tak, jak to je teď
Leda by se celý spodní gril nahradil tahokovem a RZ bych udělal ze samolepky a nalepil jí na to oranžové místo mezi spodní a horní mřížkou já ti už sám nevím, jak na to
S tím vzduchem u spodního grilu je tady navíc základní problém - v místě, kde je standardně RZ, resp. vlevo a vpravo od RZ, je gril již z továrny standardně "zaslepený"... pídil jsem se, proč ty mřížky nejsou také tam proříznuté a zjistil jsem, že i kdyby byly, bylo by to k ničemu - protože přesně na úrovni RZ je tam za maskou přední ocelová výztuha
Konkrétně u mně to vypadá takto:
http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view
- a je to k nasrání, protože tam vidíš ten můj nádherný, nový, výkonný intercooler, který je ale cca 2x vyšší než u základní verze STčka, ale je mi to na hovno, protože nahoře končí až přesně tam, kde začíná spodek horní mřížky !!!! tzn. , že z poloviny je ukrytej pod RZ a tou oranžovou částí mezi mřížkama
Takže vzduch bych tam stejně nedostal - jediná možnost dle mého je u této mé první varianty ST zkusit tam tu spodní díru nějak nabastlit širší - protože směrem nahoru cesta nevede (to by se musel upravovat, resp. vyříznout i kus toho oranžového plastu nad RZ - ale to už by byl moc velký zásah, a ten nosník uprostřed by to stejně zhatil
Takže to asi vypustím a nechám to tak, jak to je teď
Leda by se celý spodní gril nahradil tahokovem a RZ bych udělal ze samolepky a nalepil jí na to oranžové místo mezi spodní a horní mřížkou já ti už sám nevím, jak na to
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Ford focus ST
Bobe, a co bys rekl na toto?
http://www.fordstownerssa.co.za/forums/ ... =3&t=30594
U toho nádhernýho britskýho Focuse je ten nosník za grilem krásně vidět - ten slabej bílej bazmek těsně pod "samolepkovou", nalepenou RZ Jinak má hodně podobný, velký intercooler, jako mám já...
Ale majitel to vyřešil naprosto optimálně - odkryl to tím tahokovem maximálně, jak to šlo, a RZ si nalepil nad to - prostě komplexní řešení. Značka šla z původního místa do kopru, aby nevadila vzduchu, a je to odkryté na maximum - tak bych si to představoval.
Pokud někdo máte tip, kdo by to takto stejně byl schopen vyrobit - nebo si na to troufnete sami - napište mi obratem - ihned objednávám a dobře zaplatím
http://www.fordstownerssa.co.za/forums/ ... =3&t=30594
U toho nádhernýho britskýho Focuse je ten nosník za grilem krásně vidět - ten slabej bílej bazmek těsně pod "samolepkovou", nalepenou RZ Jinak má hodně podobný, velký intercooler, jako mám já...
Ale majitel to vyřešil naprosto optimálně - odkryl to tím tahokovem maximálně, jak to šlo, a RZ si nalepil nad to - prostě komplexní řešení. Značka šla z původního místa do kopru, aby nevadila vzduchu, a je to odkryté na maximum - tak bych si to představoval.
Pokud někdo máte tip, kdo by to takto stejně byl schopen vyrobit - nebo si na to troufnete sami - napište mi obratem - ihned objednávám a dobře zaplatím
Naposledy upravil(a) Bob Wolf dne 09.10.2009 12:14, celkem upraveno 2 x.
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- Blackhawk
- Test driver
- Příspěvky: 3863
- Registrován: 24.07.2009 15:02
- Bydliště: Sereď
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Ford focus ST
Bob Wolf : Budu se do toho poustet pres zimu, stejne tak do vrchni masky, kterou chci bez loga. Jestli se podari, nejak zmastim navod. Vyrezat by to nemel byt problem, na svarovani si najdu nejakeho experta a pak to musi jit cele do laku...
Drz palce
Drz palce
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Ford focus ST
Marťas píše:Bob Wolf : Budu se do toho poustet pres zimu, stejne tak do vrchni masky, kterou chci bez loga. Jestli se podari, nejak zmastim navod. Vyrezat by to nemel byt problem, na svarovani si najdu nejakeho experta a pak to musi jit cele do laku...
Drz palce
OK, to by bylo fajn - tak až to zvládneš a bude to vypadat obdobně jako u toho Anglána, nakoupím si díly a tahokov a dáš mi adresu toho, kdo ti to svařil a zkompletoval - a on by to udělal ještě jednou....
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Ford focus ST
On to neni tahokov Je to udelano ze dvou stejnych masek, kde z te jedne je vyriznuta "mrizka" a privarena k druhe, kde je prozmenu vyriznuty ramecek pro SPZ. BTW maji dobre napady, co?
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Ford focus ST
Tak to by bylo geniální takto to jen pospojovat - dvě origoš mřížky - super nápad. Tak to si už hned jednu koupím do rezervy a až to zmákněš, tak ti s důvěrou svěřím realizovat - samozřejmě za odpovídající úplatu ještě jeden exemplář pro mne, ok ???Marťas píše:On to neni tahokov Je to udelano ze dvou stejnych masek, kde z te jedne je vyriznuta "mrizka" a privarena k druhe, kde je prozmenu vyriznuty ramecek pro SPZ. BTW maji dobre napady, co?
P.S. Kdo je to ten BTW ???
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Ford focus ST
Jo promin....je to anglicka zkratka "By the way" (mimochodem), kterou jsem si nejak zvykl pouzivat ze zahranicnich for...Bob Wolf píše:P.S. Kdo je to ten BTW ???
Pustim(e) se do toho mozna jeste drive, tak budu praci postupne fotodokumentovat a pokud se povede, udelam(e) toho vice podle potreby
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Ford focus ST
Marťas píše:Jo promin....je to anglicka zkratka "By the way" (mimochodem), kterou jsem si nejak zvykl pouzivat ze zahranicnich for...Bob Wolf píše:P.S. Kdo je to ten BTW ???
Pustim(e) se do toho mozna jeste drive, tak budu praci postupne fotodokumentovat a pokud se povede, udelam(e) toho vice podle potreby
To by bylo super Vždyť to můžeme designově pojmout úplně stejně - já na tom znaku Fordu na masce taky nijak zvlášť nelpím - jen nevím, jak se zámkem haubny, který je pod ním schovaný A pokud by jsi to završil nějakou hezkou krycí černou barvou, která se hned neoloupe a chvíli vydrží, potom by to nemělo chybu a ty "carbon- Stoffler-doplňky" pošlu s klidným svědomím do kelu Tak uvidíš - pokud se do toho dáš a bude se ti dařit, tak ti klidně pošlu finance na nákup ještě 1 nebo 2 nových origoš spodních grilů a pokud budeš ochoten, tak by jsi udělal druhý exemplář pro mne.....
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Ford focus ST
Lak na tom bude drzet dobre. Nyni mam masky, difuzor i krytky mlhovek striknute na skoro cerno uz dele nez pul roku a porad jak nove. Musi se to akorat striknout zakladem na plasty, aby se barva neloupala . Az bude cas, sezenu druhou masku a jdu do toho. Pak se Ti ozvu a udelam zrejme zvlast tema, at "nezasirame" tohle ...
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Ford focus ST
Marťas píše:Lak na tom bude drzet dobre. Nyni mam masky, difuzor i krytky mlhovek striknute na skoro cerno uz dele nez pul roku a porad jak nove. Musi se to akorat striknout zakladem na plasty, aby se barva neloupala . Az bude cas, sezenu druhou masku a jdu do toho. Pak se Ti ozvu a udelam zrejme zvlast tema, at "nezasirame" tohle ...
OK, SUPER
Budu čekat na foto, přeji ti ať to zvládneš tak jak si to představuješ - a s tím tématem máš pravdu - řekneme si administrátorovi, ať toto naše vlákno přetáhne do zvláštní rubriky - navrhuji založit něco nového třeba pod názvem "Tuningové úpravy STa RS" (nebo nějak tak podobně)....
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů