Upravy karoserii modelov ST a RS

3dvéř , 5ti dvéř či kombi ? není to u ST a RS jedno ?
Moderátor:foki
Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od Bob Wolf » 31.10.2009 21:06

Takže hotovo - spodní gril nový, kompletně z černého hliníkového tahokovu - povrchová úprava komaxit - lesk....foto 2



(pro detail klikni přímo na foto.... :wink: )
Přílohy
Nový spodní gril - tahokov 004_1.JPG
Nový spodní gril - tahokov 003_1.JPG
Nový spodní gril - tahokov 014_1.JPG
Nový spodní gril - tahokov 016_1.JPG
Nový spodní gril - tahokov 018_1.JPG
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od Bob Wolf » 31.10.2009 21:09

Takže hotovo - spodní gril nový, kompletně z černého hliníkového tahokovu - povrchová úprava komaxit - lesk....


Konečně bude mít ten můj maličký intercooler dost kyslíku k dýchání
:mrgreen:



.....a to by bylo, abych tam teď těch 300 koníků nenaměřil !!!! :twisted: :twisted: :twisted:


(pro detail klikni přímo na foto.... :wink: )
Přílohy
Nový spodní gril - tahokov 021_1.JPG
Nový spodní gril - tahokov 022_1.JPG
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od Marťas » 31.10.2009 21:23

Vypada to super Bobe :!: Jeste bych doporucoval nechat nalakovat ty trojuhelniky kolem mlhovek vpredu + vzadu (vcetne stribrnych ramecku) + "difuzor" mezi koncovkama do stejneho odstinu, jako tahokov...
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od Bob Wolf » 31.10.2009 22:51

Marťas píše:Vypada to super Bobe :!: Jeste bych doporucoval nechat nalakovat ty trojuhelniky kolem mlhovek vpredu + vzadu (vcetne stribrnych ramecku) + "difuzor" mezi koncovkama do stejneho odstinu, jako tahokov...

Kryty mlhovek vpředu a zadní krytky couvačky a mlhovky půjdou pryč, příští týden objednávám černé lesklé "karbonové" krytky od Stofflerů ze SRN... a "difuzor" vzadu mezi koncovky pravděpodobně pořídím u Riegera - černý s leskem (rovněž "carbon - look").... :roll:
Přílohy
Focus_ST_Stoffler_Carbon_front.jpg
focus_st_Stoffler_carbon_Rear_insert.jpg
Focus_ST_Rieger_rear_difuzor.jpg
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od Marťas » 31.10.2009 23:17

Oranzove auto, cerne mrizky, karbonova imitace kolem mlhovek.....jen at to neni preplacane, byla by to skoda :wink:. Nalakovat ty dily by bylo rychlejsi, levnejsi a podle meho skromneho nazoru i peknejsi :). Jeste poradne mrkni na fotku toho Riegrova nastavce. Ten naraznik ani neni ST, tak aby to pasovalo :| . S pridavnych "difuzoru" se mi libi tento jednoduchy : http://www.zercustoms.com/photos/MS-Des ... 2.jpg.html
...v cerne by vypadal super :!:
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Uživatelský avatar
Czech Fan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 48
Registrován: 28.10.2009 23:54
Bydliště: Praha (Neratovice)

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od Czech Fan » 01.11.2009 00:28

Bobe gratuluju, je to fakt paráda, skvělá práce.... Moc se mi to líbí a začínám o tom pomalu přemýšlet taky.
Focus ST, 2007, 5D, Orange, Bluefin, kit K&N, IC Dreamscience, RS Clutch, Eibach Pro Kit

Uživatelský avatar
Macmiro
.
.
Příspěvky: 492
Registrován: 30.03.2009 19:44
Bydliště: Praha - Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od Macmiro » 01.11.2009 13:33

Bobe, paráda!!! tak nevím jestli do toho mám jít hned a nebo až po zimě. Počkám jestli se ti to nerosype :-) a po zimě do toho pudu + pružiny + chip :-)
FOCUS ST 2.5 Duratec 225 HP, 3 door, blue, Dreamscience mapy - Mod C, Dreamscience sání, kompletní 3" výfuk (downpipe Magnex + sportcat Cobra + catback Bluflame), podložky Eibach Pro-Spacer 15mm, pružiny Eibach Pro Kit Springs 25 mm.

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od Bob Wolf » 01.11.2009 16:29

Macmiro píše:Bobe, paráda!!! tak nevím jestli do toho mám jít hned a nebo až po zimě. Počkám jestli se ti to nerosype :-) a po zimě do toho pudu + pružiny + chip :-)

Neblázni, ten gril je tam přidělaný líp než ta originál mřížka, která je tam nacvaknutá na cca 7 mi úchytech - toto vydrží, to bych leda do toho musel kopat zepředu, a spíš bych to potom prohnul, než by to povolilo..... :P

V zimě jsou úpravy v pohodě, na jaro by jsi to měl hezky připravené..... osobně bych se do toho - na tvém místě - pustil hned. :roll:
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

HmerX
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4306
Registrován: 24.10.2008 20:08
Bydliště: Letovice

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od HmerX » 01.11.2009 17:59

Bob Wolf : Super vzhled :) Jsem zvědavý, jak se to projeví na výkonu ...
Ford Focus 2005 2,0 TDCi

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od Bob Wolf » 01.11.2009 19:22

HmerX píše:Bob Wolf : Super vzhled :) Jsem zvědavý, jak se to projeví na výkonu ...

Já taky :)

.... při "běžném" provozu snad trošku ano.....

..... a na té příští zkoušce výkonu na dynamické brzdě příští rok na jaře by se mírné zlepšení průběhu krouťáku a výkonu mělo ukázat na 100%....... :idea: :roll:
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
mirost
Nováček
Nováček
Příspěvky: 43
Registrován: 29.10.2009 08:22
Bydliště: KOSICE SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od mirost » 02.11.2009 08:38

[quote="Bob Wolf"]Takže hotovo - spodní gril nový, kompletně z černého hliníkového tahokovu - povrchová úprava komaxit - lesk....

...kua, ja som to uz trikrat roztrhol a je mi luto do toho dat co i len korunu, ale vyzera to mnamky. Otvorila mi to macka, a teraz to staci len tuknut o retarder ci obrubnik a zase to spajkujem :-)

ako ta to financne vyslo?
FORD MONDEO TITANIUM S redford

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od Bob Wolf » 02.11.2009 21:42

mirost píše:
Bob Wolf píše:Takže hotovo - spodní gril nový, kompletně z černého hliníkového tahokovu - povrchová úprava komaxit - lesk....

...kua, ja som to uz trikrat roztrhol a je mi luto do toho dat co i len korunu, ale vyzera to mnamky. Otvorila mi to macka, a teraz to staci len tuknut o retarder ci obrubnik a zase to spajkujem :-)

ako ta to financne vyslo?



Cena za vše - 2.200,- Kč (materiál + práce). Bližší info na stránkách :

http://www.kproject.cz/?p=katalog

Spokojenost: 100%
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Devilstorm
.
.
Příspěvky: 1093
Registrován: 03.03.2010 13:54

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od Devilstorm » 15.04.2011 12:26

Sice otvírám staré téma, ale při hledání na netu jsem narazil na tohle a myslím, že by se to sem pro informaci hodilo- http://www.rudiemods.com/shop.aspx?productid=459
Přílohy
MRIZKA-ST.jpg

Uživatelský avatar
votas83
Junior
Junior
Příspěvky: 220
Registrován: 30.05.2011 20:37
Bydliště: Nová Ves u Líbeznic

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od votas83 » 08.07.2011 01:24

Ahoj,kluci mám asi divnej dotaz,ale dokazu na ST r.v 2008 dostat predni nárazník z RS,koukal jsem jen tahle z fotek mam pocit ze mi asi nebudou sedet lemy,ze rs ma širši...? Díky
FOCUS ST 225 FL
Serie:266,5 PS 341,2Nm,custom intercooler,custom lauf,RS svíčky-spojka,Eibach Pro-Kit springs, torque mounts(silentbloky.cz),otevřené sání ala DS ,Sound SymposerOFF

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od foki » 08.07.2011 10:27

nelze
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Odpovědět

Zpět na „Karoserie“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host