vrzání v přístrojovce- klapka?

3dvéř , 5ti dvéř či kombi ? není to u ST a RS jedno ?
Moderátor:foki
Odpovědět
Devilstorm
.
.
Příspěvky: 1093
Registrován: 03.03.2010 13:54

vrzání v přístrojovce- klapka?

Příspěvek od Devilstorm » 06.05.2011 10:15

Řeším teď takový problém. Za přístrojovkou (nevím přesně kde to je) musí být něco jako klapka. Když zapnu klíček, tak se to otvírá, když dojedu, vypnu klíček a chvilku čekám tak se to cca po 5 minutách zavírá(?). Klapka ventilace, nebo tak něco?
Každopádně muj problém je, že když se to zavírá tak to dost nahlas vrže, to by mi ani tak nevadilo, stejně v autě už nejsem když se to zavírá. Ale když jedu, tak při určitých otáčkách motoru (při rozjezdu nebo pomalé jízdě cca 1700-2000 otáček) se to asi nějak rozvibruje a taky to vrže. Je to dost otravný a už mě to štve.
Když je zima (pod nulou) tak to podle mě nedělá, nebo jen málo.

Tak se chci zeptat, jestli někdo neví co to je, kde to je a jak se k tomu dostanu. Abych to promazal a toho blbýho zvuku se zbavil.

PS: Jestli to je i u jiných Focusů než ST a jsem v blbé sekci, tak prosím o přesunutí.

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5079
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: vrzání v přístrojovce- klapka?

Příspěvek od Anduril » 06.05.2011 10:51

To mi taky dela. Podle me je to klapka vnitrniho okruhu ventilace.
Po vypnuti el. se automaticky zavira, po zapnuti se otevre.
Ale za jizdy s tim problem nemam - obcas ale je slyset, jak se prepinaji asi nejake dalsi klapky, jak automaticka klima ridi vetrani.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
Mufin01
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3961
Registrován: 04.10.2010 15:32
Bydliště: štatl jak sviňa

Re: vrzání v přístrojovce- klapka?

Příspěvek od Mufin01 » 06.05.2011 10:54

Mně to dělá asi to samý. Vychází to jakoby z prostřed palubky a drnčí to i při stejných otáčkách jako tobě. Při vypnutém radiu je to celkem otrava, pač to dělá v tom spektru otáček, které nejvíc používám.

Devilstorm
.
.
Příspěvky: 1093
Registrován: 03.03.2010 13:54

Re: vrzání v přístrojovce- klapka?

Příspěvek od Devilstorm » 06.05.2011 11:14

Mufin01: Jj je to v prostředku jako za rádiem. Radio jsem měl i vyndané, ale tam jsem nic neviděl :nixw:
Já rádio moc nezapínám a když je zapnuté tak hraje celkem potichu, tak že to je pro mě otravné dost :-(

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: vrzání v přístrojovce- klapka?

Příspěvek od Marťas » 06.05.2011 11:25

Chvili po vypnuti motoru je slyset zavirani skrtici klapky...
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5079
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: vrzání v přístrojovce- klapka?

Příspěvek od Anduril » 06.05.2011 12:08

ale ta nevrze, to je jen takove vysoke zabzuceni a v interieru az tolik slyset neni.
Klapka ventilace je slyset.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: vrzání v přístrojovce- klapka?

Příspěvek od Marťas » 06.05.2011 12:35

Za jizdy muze povrzavat hadice od symphoseru - vede pod plastem pod steracema a dre o vetikalni vyztuhu.
Taky jsem to na aute tlumil, kdyz se mi zdalo, ze mi povrzava namontovane sani.....pak to prestalo.
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Devilstorm
.
.
Příspěvky: 1093
Registrován: 03.03.2010 13:54

Re: vrzání v přístrojovce- klapka?

Příspěvek od Devilstorm » 06.05.2011 18:20

Tak jsem klapce dal tělocvik. Několikrát jsem přenastavil polohu foukání, zapnul vypnul klimu nebo úplně ventilaci a zdá se, že vrzání přestalo. Otázka je na jak dlouho :-)
Na symphoser jsem koukal, ale pod ten plast se nemam jak dostat. No chvilku počkám jestli to nezačne dělat znova, a když jo tak se v tom asi začnu vrtat.

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: vrzání v přístrojovce- klapka?

Příspěvek od Marťas » 06.05.2011 19:06

Musi se sundat sterace, pak z pod kapoty sundat spony, co drzi ty plasty pod steracema pohromade a vytahnout ten horni kus - pak je tam pohodovy pristup :palec_nahoru:
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Odpovědět

Zpět na „Karoserie“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti