Konverze na AWD

Rady, dotazy - podvozek, brzdy, atd.
Moderátor:foki
Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od foki » 23.02.2014 09:41

6666667 píše:Blbost, vyhozený peníze, nikdy to nebude fungovat tak dobře jako 4kolka vyrobená v automobilce.
ale ono to je cele postavene z kugy . uz jsem to koumal ,jednu mam doma .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
6666667
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 698
Registrován: 06.05.2011 17:25
Bydliště: od Olomóce
Kontaktovat uživatele:

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od 6666667 » 23.02.2014 10:41

Ok, ty máš možnosti tu konverzi udělat sám za rozumný peníz.... a jako rarita určitě super věc.

Beru-li to ale z pohledu uživatele vhanzl tak když sečtu pořizovací cenu ojetého RSa + ten Wolf 4x4 kit + úprava RSa na 500hp + věci aby to teda mělo smysl(lamelovej LSD,brzdy, podvozek...atd )
Rázem se dostanu na šílenou cenovku, za kterou mohu pořídit třeba ojetý GTR.
Vím extrémní příklad, ale čistě teoreticky...... :mrgreen:

A když to vezmu reálněji tak lehce upravené Evo, Sti bude taky někde jinde než 4x4 Focus RS. Prostě je snad každému jasné, že úpravce Wolf nemůže vůbec konkurovat rozpočtem, vývojem a zkušenostmi automobilek, která vyrábí vozy s pohonem 4 kol a jejich pohon je považován za špičku :!:

Byly spekulace, že Ford vyrobí Focus RS s pohonem 4 kol ale nakonec nic a dá se tušit proč, nebylo jisté zda dokáže vyrobit konkurence schopné auto. Tím nechci říct, že by nebyly schopni ho vyrobit, ale stálo by to moc. Kdo by si koupil Focusa za 1.5 mega.
Byl Focus ST225-TimeAttack Brno 2:32
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od foki » 23.02.2014 17:44

wolf to ma za 55000€
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

h4rr0d
.
.
Příspěvky: 418
Registrován: 16.07.2012 13:50
Bydliště: Brno

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od h4rr0d » 24.02.2014 12:31

foki píše:wolf to ma za 55000€
Jakkoliv mam stortovni Fokusy rad, tak si za ty prachy muzes koupit novy evo, ktery bude pravdepodobne fungovat vyrazne lip a jeste ti zbydou nejaky drobny na upravy.
2010 Focus ST 5d

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od V12 » 28.02.2014 17:14

Presne tak. Pokial je predok napevno (co na Kuge a teda aj na Wolfovi je), tak to nie je ono. Co povrch, to iny pomer predok - zadok. A toto dokaze iba riadeny medzinapravovy diferencial, nie nejaka potrhla spojka.

Jedno ale iste je ze 4x4 aj s potrhlou spojkou > 4x2. Aj moj 2.0i s mizernymi 107 kW straca trakciu pri kazdom ostrejsom vyjazde zo zakruty...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

vhanzl
.
.
Příspěvky: 86
Registrován: 09.09.2013 17:19
Bydliště: Frýdlant

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od vhanzl » 28.02.2014 19:36

Na tom autě není pohon z KUGY. Pohon 4x4 je stálý (ne přes HALDEX).
Ford Fiesta RX
Ford Focus RS MkII 4x4
Ford F150 Raptor
Ford Kuga 2,0 TDCI MkII

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od V12 » 28.02.2014 20:08

Vychadzam z tvrdenia Fokiho :
foki píše:ale ono to je cele postavene z kugy . uz jsem to koumal ,jednu mam doma .
a este :
Möglich macht den Wolfschen Husarenstreich ausgerechnet ein alles andere als sportlicher Kompakt-SUV. Denn die Komponenten für den tückischen Umbau stammen größtenteils vom Ford Kuga. Dazu holte man sich die Antriebsspezialisten von Drexler Motorsport - vor allen Dingen für ihre formidablen Differentiale bekannt - ins Haus und kann nun gerade noch rechtzeitig zur Essen Motorshow den weltweit ersten Allrad-RS präsentieren. Lediglich 50 Zusatz-Kilo, versichert Senior-Chef Walter Wolf, packt der Allradantrieb oben drauf. Wir fragen uns: Warum hat Ford das denn nicht selber hingekriegt?
Zdroj :
http://www.motorvision.de/ford/focus/fo ... 28151.html
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

vhanzl
.
.
Příspěvky: 86
Registrován: 09.09.2013 17:19
Bydliště: Frýdlant

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od vhanzl » 28.02.2014 20:50

Speciálně na to jak je pohon řešený, jsme se Wolfa osobně ptal a rozhodně to přes Haldex není. Je tam stálý pohon 60:40. Z Kugy tam je možná zadní diferák a kardan. Přestavba auta trvá 3 týdny. Kdyby to bylo tak jednoduchý tak to maj hotový za dva dny.
Ford Fiesta RX
Ford Focus RS MkII 4x4
Ford F150 Raptor
Ford Kuga 2,0 TDCI MkII

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od enjoy » 28.02.2014 20:55

Mají to za dva dny a pak to 14 dní stojí v garáži, aby zákazník neměl pocit, že zplatil tolik peněz za tak málo práce.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od foki » 28.02.2014 21:55

.
Přílohy
image.jpg
image.jpg
image.jpg
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od V12 » 01.03.2014 06:27

Foki :
Ty uz prerabas, alebo si vykuchal tu Kugu, co si mi ponukal ?
Ak da Ti ta prerabka podari, daj vediet, ihned zabudnem na SX4...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od foki » 01.03.2014 08:48

ne to jsou veci potrebne na prestavbu ( kardan jsen nenasel ) , a myslim ze oni meni celou skrin protoze pohon na zadek si to bere z jedne poloosy , pak je to jen o naladeni a nastaveni , vim ze tam vede nejaka elektrika ( k haldexu ) , az tak detailne jsem to nezkoumal , jestli kdyz by se to vyradilo (aktivovalo ) jestli by to byla 4x4 na tvrdo .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od foki » 01.03.2014 09:03

spis tam bude problem s pravou poloosou , ta je u 4x4 jina a nepujde pouzit protoze RS je sirsi a pak dle schemat dopojit haldex do ABS
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od V12 » 01.03.2014 13:45

Z poloosi to nebude. Pretoze poloos je pohanana z diferencialu. Takze keby prave predne koleso stalo, stala by aj prava poloos a teda aj zadok. Co poznam tento system z Kia Hyu (Santa, Tucson), Suzuki Ignis, SX4, jedna z poloosi vedie v dutom hriadeli, ktory zacina na kosi diferaku a konci kuzelovym kolesom, do ktoreho zapada dalsi kuzel s tisichranom pre kardan. Santa ma planetovy prevod s viskozovu spojku, ostatne vozy maju spojky vzadu (vratane Kugy).

Tu :
http://www.awdwiki.com/en/all+wheel+drive+explained/
sa daju najst zaujimave info ohladom roznych systemov 4x4. Je tam aj Kuga, ale iba velmi nahrubo.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Konverze na AWD

Příspěvek od foki » 01.03.2014 16:55

myslel jsem ze skrin je jina protoze si to bere z jedne poloosy kde je prisroubovany ten reduktor (jak pisou polaci ) na fotce je videt jak je ta poloosa ztencena aby prosla .
Přílohy
sada na 4x4.jpg
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Odpovědět

Zpět na „Podvozek“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů