Pružiny pro ST225

Rady, dotazy - podvozek, brzdy, atd.
Moderátor:foki
Uživatelský avatar
Fokal
.
.
Příspěvky: 3876
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pružiny pro ST225

Příspěvek od Fokal » 02.03.2011 13:25

Já musim do garáže v bytovce taky potupně couvat :oops: :D Jinak silničářum pomáhám taky, ale zatim bez újmy :lol: :wink:
ST150

Uživatelský avatar
moskito
.
.
Příspěvky: 982
Registrován: 31.08.2010 21:10
Bydliště: Liberec a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pružiny pro ST225

Příspěvek od moskito » 02.03.2011 13:43

Hmmm... Já už pomáhal letos v Liberci i ve standardu.
Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz

Uživatelský avatar
moskito
.
.
Příspěvky: 982
Registrován: 31.08.2010 21:10
Bydliště: Liberec a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pružiny pro ST225

Příspěvek od moskito » 02.03.2011 21:09

Dneska jsem jel v mirarově autě a další varianta místo pružin jsou 19tky kola. :mrgreen:
Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz

Uživatelský avatar
mirar
.
.
Příspěvky: 29
Registrován: 28.01.2011 17:03
Bydliště: Praha 10

Re: Pružiny pro ST225

Příspěvek od mirar » 02.03.2011 21:38

A já jel v Moskitově a teď se pořád koukám, proč se ve 2tis. nic neděje :wallbash:
Palivové mapy + intercooler na cestě, tak snad příští týden už taky potáhne!! :Dancer:
Ford Focus ST

Uživatelský avatar
Macmiro
.
.
Příspěvky: 492
Registrován: 30.03.2009 19:44
Bydliště: Praha - Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Pružiny pro ST225

Příspěvek od Macmiro » 02.03.2011 22:24

Chlapi, to je jasné, STčko je polotovar. Takové DODO jako byla škodovka za komárů (DOdělej DOma). Origo pružiny jak u žigula - výměna za Eibachy nutná :!: Origo mapy jsou jak nouzový režim - výměna za výkonější nutná :!: Origo zadní koncovky jak brčka - výměna nutná :!: Origo sání je dokonalá překážková dráha pro vzduch - výměna za přímé nutná :!: Origo katík je nějáký druh omezení výkonu? - výměna za sportcat/de-cat + downpipe nutná :!: Origo IC hledat lupou - výměna za velké nutná :!: Zapoměl jsem na něco??

PS: Doufám, že jsem nikoho neurazil :totlsmile: :totlsmile:
FOCUS ST 2.5 Duratec 225 HP, 3 door, blue, Dreamscience mapy - Mod C, Dreamscience sání, kompletní 3" výfuk (downpipe Magnex + sportcat Cobra + catback Bluflame), podložky Eibach Pro-Spacer 15mm, pružiny Eibach Pro Kit Springs 25 mm.

Uživatelský avatar
moskito
.
.
Příspěvky: 982
Registrován: 31.08.2010 21:10
Bydliště: Liberec a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pružiny pro ST225

Příspěvek od moskito » 02.03.2011 22:37

Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz

Uživatelský avatar
mirar
.
.
Příspěvky: 29
Registrován: 28.01.2011 17:03
Bydliště: Praha 10

Re: Pružiny pro ST225

Příspěvek od mirar » 03.03.2011 08:47

To Moskito: Díky, rovnou objednávám...Stage 1 u mě hotovo!! :hhura:
A na chvíli už končim :bebng:
Ford Focus ST

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: Pružiny pro ST225

Příspěvek od Bob Wolf » 03.03.2011 23:46

Macmiro píše:Chlapi, to je jasné, STčko je polotovar. Takové DODO jako byla škodovka za komárů (DOdělej DOma). Origo pružiny jak u žigula - výměna za Eibachy nutná :!: Origo mapy jsou jak nouzový režim - výměna za výkonější nutná :!: Origo zadní koncovky jak brčka - výměna nutná :!: Origo sání je dokonalá překážková dráha pro vzduch - výměna za přímé nutná :!: Origo katík je nějáký druh omezení výkonu? - výměna za sportcat/de-cat + downpipe nutná :!: Origo IC hledat lupou - výměna za velké nutná :!: Zapoměl jsem na něco??

PS: Doufám, že jsem nikoho neurazil :totlsmile: :totlsmile:

Plus:

1. turbo s vyšším plnícím tlakem, zvětšené vstřiky paliva
2. spojka, která neprokluzuje (tzn. např. z RS II)
3. diferenciál s omezenou svorností
4. silnější, nevadnoucí brzdy na předek
5. kola 19´´ s nízkoprofilovými gumami (profil. číslo 35), širší o 1 cm oproti originálním (tzn. 235
mm)
6. kompletní sportovní podvozek (tzn. nejen nižší pružiny, ale hlavně sportovní nastavitelné
tlumiče a kompletně vyměněné silentbloky stabilizátorů a ramen na podvozku za tvrdší)

P.S. kromě diferenciálu budu mít cca za měsíc všechno ostatní vyměněné, tak potom poreferuji (hlavně se těším na ten sportovní podvozek - asi budou tlumiče od Bilsteinů...)
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
Fokal
.
.
Příspěvky: 3876
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pružiny pro ST225

Příspěvek od Fokal » 03.03.2011 23:53

Pěkný pěkný :palec_nahoru: A kdy plánuješ diferák? Ten mě zajimá ze všeho nejvíc...
ST150

Uživatelský avatar
moskito
.
.
Příspěvky: 982
Registrován: 31.08.2010 21:10
Bydliště: Liberec a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pružiny pro ST225

Příspěvek od moskito » 04.03.2011 08:47

Jo jo diferák je podle mě to uplně nejlepší. :perfect:
Jinak Bob Wolf = :irre: :totlsmile:
Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: Pružiny pro ST225

Příspěvek od Bob Wolf » 04.03.2011 18:10

Špičkový diferenciál Drexler montují na přání do STček u Wolfa v SRN.

Podle recenzí je to ještě sofistikovanější záležitost, než diferenciál Quaife, montovaný továrně do FF RS II.

Aktuální cena za dodání Drexlera (včetně montáže) je nyní v SRN 2.480,- EUR (cca 60.000,- Kč).

Je to pro mně dost peněz a hlavně jsem do auta nasypal za ty 2 roky, co ho mám, navíc - když nepočítám nákupní cenu - na všech úpravách cca 340.000,- Kč (to už počítám i včetně ceny za aktuálně objednané brzdy AP Racing a ceny za sportovní podvozek, který mi budou u Wolfa montovat cca za měsíc).

Další investice zaměřené na vylepšení jízdních vlastností (s výjimkou průběžného nákupu eventuálně sjetých pneumatik) už neplánuji.

S diferenciálem si počkám, až budu v budoucnu svoje STčko prodávat a následně pořizovat jiný vůz - tak na tomto novém autě určitě budu chtít, aby byl - a to už přímo v továrním standardním provedení.
Naposledy upravil(a) Bob Wolf dne 04.03.2011 18:15, celkem upraveno 1 x.
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: Pružiny pro ST225

Příspěvek od Bob Wolf » 04.03.2011 18:13

moskito píše:Jo jo diferák je podle mě to uplně nejlepší. :perfect:
Jinak Bob Wolf = :irre: :totlsmile:

Pročpak :irre: ????
Mně prostě benzín voní a mám rád, když můžu z auta vymáčknout maximum - a bez těch úprav, co jsem realizoval, je STčko opravdu jen "rychlý hatchback" - ale určitě ne ultimativní auto.....
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
Macmiro
.
.
Příspěvky: 492
Registrován: 30.03.2009 19:44
Bydliště: Praha - Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Pružiny pro ST225

Příspěvek od Macmiro » 04.03.2011 19:08

Bob Wolf: Ty máš i jiné větší turbo? Jinak si ještě zapoměl na kované písty a také větší olejový chladič.

Otázka je, jestli se vyplatí dávat 350K za STčko + 350K za úpravy. Není lepší koupit EVO za 600K + za 65K koupit stage 1 na 360HP + za 15K pružiny + 20K velký IC a si trochu jinde?

Jestli ty investice nejsou neuměrné zlepšení. Možná se pletu. Jsem zvědav, až mě svezeš :-)
FOCUS ST 2.5 Duratec 225 HP, 3 door, blue, Dreamscience mapy - Mod C, Dreamscience sání, kompletní 3" výfuk (downpipe Magnex + sportcat Cobra + catback Bluflame), podložky Eibach Pro-Spacer 15mm, pružiny Eibach Pro Kit Springs 25 mm.

Uživatelský avatar
moskito
.
.
Příspěvky: 982
Registrován: 31.08.2010 21:10
Bydliště: Liberec a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pružiny pro ST225

Příspěvek od moskito » 04.03.2011 19:43

Tak se nám to dost zvrhlo OT.

Já jsem to ( :irre: ) myslel jako, že RESPEKT. :palec_nahoru: Ale potom, co jsi napsal, kolik jsi v tom už utopil, tak se mi to už ani nechce napravovat na pravou míru. :mrgreen:

To je opravdu daleko lepší si koupit RS nebo něco uplně jiného než cpát do toho takové peníze. :nixw:

Mimochodem Quaife stojí 585 Liber + DPH http://www.quaife.co.uk/shop/products/qdf13j , takže Drexler je opět další neskutečné plýtvání podle mě.
Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: Pružiny pro ST225

Příspěvek od Bob Wolf » 05.03.2011 01:15

Macmiro píše:Bob Wolf: Ty máš i jiné větší turbo? Jinak si ještě zapoměl na kované písty a také větší olejový chladič.

Otázka je, jestli se vyplatí dávat 350K za STčko + 350K za úpravy. Není lepší koupit EVO za 600K + za 65K koupit stage 1 na 360HP + za 15K pružiny + 20K velký IC a si trochu jinde?

Jestli ty investice nejsou neuměrné zlepšení. Možná se pletu. Jsem zvědav, až mě svezeš :-)

Turbo tam mám od Wolfa obrovské, Garrett, průměr o cca 20% větší než standardní STčkové, maximální plnící tlak by měl být kolem 2,3 barů.

Kované písty jsou určitě fajn, ale já zase tolik intenzivně s maximálním výkonem nejezdím, tak předpokládám, že stávající písty to vydrží... olejový chladič má určitě smysl, ale zatím auto vždy na okruhu vydrželo 25 minut jet "pilu" a olej držel na cca 115 - 120 st. C.

Když jsem STčko kupoval, netušil jsem, že mně to ladění tak chytne a budu to stále víc a víc vylepšovat.... a nyní jsem na nákladech tam, kde jsem :bebng: Navíc v době, kdy jsem ho pořizoval, jsem neměl těch cca 600 t. k dispozici, tak jsem se "musel spokojit" s v podstatě továrním provedením.

O EVU (o posledním typu řady X.) jsem přemýšlel velmi intenzivně, ale odradilo mně od něj ve finále několik z mého subjektivního hlediska nevýhodných skutečností, jako např.:
- velmi krátké servisní intervaly (u některých komponent např. povinné kontroly každých 2.500 km, olej se mění každých 7.500 km)
- vysoká spotřeba
- prokázané vyšší opotřebování některých součástek
- vysoké ceny některých náhradních dílů
- nákupní cena (tehdy v ČR aktuálně prodávané EVO X. s nízkým km proběhem vycházelo na cca 940.000,- Kč, v SRN byly bazarové ceny tehdy zánovních EVO X. ještě vyšší - a já měl k dispozici na nákup auta cca 500 t.)

A nakonec jsem obecně na čtyřkolky rezignoval - rally jezdit nebudu a koncepci 4WD osobně nevyužiji

Výše investic určitě neodpovídá zlepšení chování auta, ale je to jako droga - jak jednou začneš a máš trošku peněz, tak tě to stále nutí k dalším a dalším vylepšením....to už potom není o racionalitě, ale o závislosti :wallbash:

Až se sejdeme na jaře na okruhu, tak ti to i klidně půjčím - když mně slíbíš, že se k tomu postavíš s citem a v první zatáčce to nerozstřelíš 8)
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Odpovědět

Zpět na „Podvozek“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host