Pružiny pro ST225
- Fokal
- .
- Příspěvky: 3876
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pružiny pro ST225
Já musim do garáže v bytovce taky potupně couvat Jinak silničářum pomáhám taky, ale zatim bez újmy
ST150
- moskito
- .
- Příspěvky: 982
- Registrován: 31.08.2010 21:10
- Bydliště: Liberec a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pružiny pro ST225
Hmmm... Já už pomáhal letos v Liberci i ve standardu.
Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz
mojeauto.cz
- moskito
- .
- Příspěvky: 982
- Registrován: 31.08.2010 21:10
- Bydliště: Liberec a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pružiny pro ST225
Dneska jsem jel v mirarově autě a další varianta místo pružin jsou 19tky kola.
Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz
mojeauto.cz
- mirar
- .
- Příspěvky: 29
- Registrován: 28.01.2011 17:03
- Bydliště: Praha 10
Re: Pružiny pro ST225
A já jel v Moskitově a teď se pořád koukám, proč se ve 2tis. nic neděje
Palivové mapy + intercooler na cestě, tak snad příští týden už taky potáhne!!
Palivové mapy + intercooler na cestě, tak snad příští týden už taky potáhne!!
Ford Focus ST
- Macmiro
- .
- Příspěvky: 492
- Registrován: 30.03.2009 19:44
- Bydliště: Praha - Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pružiny pro ST225
Chlapi, to je jasné, STčko je polotovar. Takové DODO jako byla škodovka za komárů (DOdělej DOma). Origo pružiny jak u žigula - výměna za Eibachy nutná Origo mapy jsou jak nouzový režim - výměna za výkonější nutná Origo zadní koncovky jak brčka - výměna nutná Origo sání je dokonalá překážková dráha pro vzduch - výměna za přímé nutná Origo katík je nějáký druh omezení výkonu? - výměna za sportcat/de-cat + downpipe nutná Origo IC hledat lupou - výměna za velké nutná Zapoměl jsem na něco??
PS: Doufám, že jsem nikoho neurazil
PS: Doufám, že jsem nikoho neurazil
FOCUS ST 2.5 Duratec 225 HP, 3 door, blue, Dreamscience mapy - Mod C, Dreamscience sání, kompletní 3" výfuk (downpipe Magnex + sportcat Cobra + catback Bluflame), podložky Eibach Pro-Spacer 15mm, pružiny Eibach Pro Kit Springs 25 mm.
- moskito
- .
- Příspěvky: 982
- Registrován: 31.08.2010 21:10
- Bydliště: Liberec a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pružiny pro ST225
Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz
mojeauto.cz
- mirar
- .
- Příspěvky: 29
- Registrován: 28.01.2011 17:03
- Bydliště: Praha 10
Re: Pružiny pro ST225
To Moskito: Díky, rovnou objednávám...Stage 1 u mě hotovo!!
A na chvíli už končim
A na chvíli už končim
Ford Focus ST
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Pružiny pro ST225
Macmiro píše:Chlapi, to je jasné, STčko je polotovar. Takové DODO jako byla škodovka za komárů (DOdělej DOma). Origo pružiny jak u žigula - výměna za Eibachy nutná Origo mapy jsou jak nouzový režim - výměna za výkonější nutná Origo zadní koncovky jak brčka - výměna nutná Origo sání je dokonalá překážková dráha pro vzduch - výměna za přímé nutná Origo katík je nějáký druh omezení výkonu? - výměna za sportcat/de-cat + downpipe nutná Origo IC hledat lupou - výměna za velké nutná Zapoměl jsem na něco??
PS: Doufám, že jsem nikoho neurazil
Plus:
1. turbo s vyšším plnícím tlakem, zvětšené vstřiky paliva
2. spojka, která neprokluzuje (tzn. např. z RS II)
3. diferenciál s omezenou svorností
4. silnější, nevadnoucí brzdy na předek
5. kola 19´´ s nízkoprofilovými gumami (profil. číslo 35), širší o 1 cm oproti originálním (tzn. 235
mm)
6. kompletní sportovní podvozek (tzn. nejen nižší pružiny, ale hlavně sportovní nastavitelné
tlumiče a kompletně vyměněné silentbloky stabilizátorů a ramen na podvozku za tvrdší)
P.S. kromě diferenciálu budu mít cca za měsíc všechno ostatní vyměněné, tak potom poreferuji (hlavně se těším na ten sportovní podvozek - asi budou tlumiče od Bilsteinů...)
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- Fokal
- .
- Příspěvky: 3876
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- moskito
- .
- Příspěvky: 982
- Registrován: 31.08.2010 21:10
- Bydliště: Liberec a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pružiny pro ST225
Jo jo diferák je podle mě to uplně nejlepší.
Jinak Bob Wolf =
Jinak Bob Wolf =
Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz
mojeauto.cz
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Pružiny pro ST225
Špičkový diferenciál Drexler montují na přání do STček u Wolfa v SRN.
Podle recenzí je to ještě sofistikovanější záležitost, než diferenciál Quaife, montovaný továrně do FF RS II.
Aktuální cena za dodání Drexlera (včetně montáže) je nyní v SRN 2.480,- EUR (cca 60.000,- Kč).
Je to pro mně dost peněz a hlavně jsem do auta nasypal za ty 2 roky, co ho mám, navíc - když nepočítám nákupní cenu - na všech úpravách cca 340.000,- Kč (to už počítám i včetně ceny za aktuálně objednané brzdy AP Racing a ceny za sportovní podvozek, který mi budou u Wolfa montovat cca za měsíc).
Další investice zaměřené na vylepšení jízdních vlastností (s výjimkou průběžného nákupu eventuálně sjetých pneumatik) už neplánuji.
S diferenciálem si počkám, až budu v budoucnu svoje STčko prodávat a následně pořizovat jiný vůz - tak na tomto novém autě určitě budu chtít, aby byl - a to už přímo v továrním standardním provedení.
Podle recenzí je to ještě sofistikovanější záležitost, než diferenciál Quaife, montovaný továrně do FF RS II.
Aktuální cena za dodání Drexlera (včetně montáže) je nyní v SRN 2.480,- EUR (cca 60.000,- Kč).
Je to pro mně dost peněz a hlavně jsem do auta nasypal za ty 2 roky, co ho mám, navíc - když nepočítám nákupní cenu - na všech úpravách cca 340.000,- Kč (to už počítám i včetně ceny za aktuálně objednané brzdy AP Racing a ceny za sportovní podvozek, který mi budou u Wolfa montovat cca za měsíc).
Další investice zaměřené na vylepšení jízdních vlastností (s výjimkou průběžného nákupu eventuálně sjetých pneumatik) už neplánuji.
S diferenciálem si počkám, až budu v budoucnu svoje STčko prodávat a následně pořizovat jiný vůz - tak na tomto novém autě určitě budu chtít, aby byl - a to už přímo v továrním standardním provedení.
Naposledy upravil(a) Bob Wolf dne 04.03.2011 18:15, celkem upraveno 1 x.
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Pružiny pro ST225
moskito píše:Jo jo diferák je podle mě to uplně nejlepší.
Jinak Bob Wolf =
Pročpak ????
Mně prostě benzín voní a mám rád, když můžu z auta vymáčknout maximum - a bez těch úprav, co jsem realizoval, je STčko opravdu jen "rychlý hatchback" - ale určitě ne ultimativní auto.....
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- Macmiro
- .
- Příspěvky: 492
- Registrován: 30.03.2009 19:44
- Bydliště: Praha - Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pružiny pro ST225
Bob Wolf: Ty máš i jiné větší turbo? Jinak si ještě zapoměl na kované písty a také větší olejový chladič.
Otázka je, jestli se vyplatí dávat 350K za STčko + 350K za úpravy. Není lepší koupit EVO za 600K + za 65K koupit stage 1 na 360HP + za 15K pružiny + 20K velký IC a si trochu jinde?
Jestli ty investice nejsou neuměrné zlepšení. Možná se pletu. Jsem zvědav, až mě svezeš
Otázka je, jestli se vyplatí dávat 350K za STčko + 350K za úpravy. Není lepší koupit EVO za 600K + za 65K koupit stage 1 na 360HP + za 15K pružiny + 20K velký IC a si trochu jinde?
Jestli ty investice nejsou neuměrné zlepšení. Možná se pletu. Jsem zvědav, až mě svezeš
FOCUS ST 2.5 Duratec 225 HP, 3 door, blue, Dreamscience mapy - Mod C, Dreamscience sání, kompletní 3" výfuk (downpipe Magnex + sportcat Cobra + catback Bluflame), podložky Eibach Pro-Spacer 15mm, pružiny Eibach Pro Kit Springs 25 mm.
- moskito
- .
- Příspěvky: 982
- Registrován: 31.08.2010 21:10
- Bydliště: Liberec a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pružiny pro ST225
Tak se nám to dost zvrhlo OT.
Já jsem to ( ) myslel jako, že RESPEKT. Ale potom, co jsi napsal, kolik jsi v tom už utopil, tak se mi to už ani nechce napravovat na pravou míru.
To je opravdu daleko lepší si koupit RS nebo něco uplně jiného než cpát do toho takové peníze.
Mimochodem Quaife stojí 585 Liber + DPH http://www.quaife.co.uk/shop/products/qdf13j , takže Drexler je opět další neskutečné plýtvání podle mě.
Já jsem to ( ) myslel jako, že RESPEKT. Ale potom, co jsi napsal, kolik jsi v tom už utopil, tak se mi to už ani nechce napravovat na pravou míru.
To je opravdu daleko lepší si koupit RS nebo něco uplně jiného než cpát do toho takové peníze.
Mimochodem Quaife stojí 585 Liber + DPH http://www.quaife.co.uk/shop/products/qdf13j , takže Drexler je opět další neskutečné plýtvání podle mě.
Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz
mojeauto.cz
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Pružiny pro ST225
Macmiro píše:Bob Wolf: Ty máš i jiné větší turbo? Jinak si ještě zapoměl na kované písty a také větší olejový chladič.
Otázka je, jestli se vyplatí dávat 350K za STčko + 350K za úpravy. Není lepší koupit EVO za 600K + za 65K koupit stage 1 na 360HP + za 15K pružiny + 20K velký IC a si trochu jinde?
Jestli ty investice nejsou neuměrné zlepšení. Možná se pletu. Jsem zvědav, až mě svezeš
Turbo tam mám od Wolfa obrovské, Garrett, průměr o cca 20% větší než standardní STčkové, maximální plnící tlak by měl být kolem 2,3 barů.
Kované písty jsou určitě fajn, ale já zase tolik intenzivně s maximálním výkonem nejezdím, tak předpokládám, že stávající písty to vydrží... olejový chladič má určitě smysl, ale zatím auto vždy na okruhu vydrželo 25 minut jet "pilu" a olej držel na cca 115 - 120 st. C.
Když jsem STčko kupoval, netušil jsem, že mně to ladění tak chytne a budu to stále víc a víc vylepšovat.... a nyní jsem na nákladech tam, kde jsem Navíc v době, kdy jsem ho pořizoval, jsem neměl těch cca 600 t. k dispozici, tak jsem se "musel spokojit" s v podstatě továrním provedením.
O EVU (o posledním typu řady X.) jsem přemýšlel velmi intenzivně, ale odradilo mně od něj ve finále několik z mého subjektivního hlediska nevýhodných skutečností, jako např.:
- velmi krátké servisní intervaly (u některých komponent např. povinné kontroly každých 2.500 km, olej se mění každých 7.500 km)
- vysoká spotřeba
- prokázané vyšší opotřebování některých součástek
- vysoké ceny některých náhradních dílů
- nákupní cena (tehdy v ČR aktuálně prodávané EVO X. s nízkým km proběhem vycházelo na cca 940.000,- Kč, v SRN byly bazarové ceny tehdy zánovních EVO X. ještě vyšší - a já měl k dispozici na nákup auta cca 500 t.)
A nakonec jsem obecně na čtyřkolky rezignoval - rally jezdit nebudu a koncepci 4WD osobně nevyužiji
Výše investic určitě neodpovídá zlepšení chování auta, ale je to jako droga - jak jednou začneš a máš trošku peněz, tak tě to stále nutí k dalším a dalším vylepšením....to už potom není o racionalitě, ale o závislosti
Až se sejdeme na jaře na okruhu, tak ti to i klidně půjčím - když mně slíbíš, že se k tomu postavíš s citem a v první zatáčce to nerozstřelíš
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů